Je heb een maand gratis gold als je een nieuwe xbox koopt (en een profiel erop aanmaakt).quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:26 schreef TwaalfuuR het volgende:
[..]
tja gta heb ik op de PC, hale 3 zit erbij en online doe ik (nog) niet (geen abo voor)
Is MW2 ook offline de moeite waard?
quote:Rockstar Games Announces ‘Outlaws To The End’ Co-Op Mission Pack for Red Dead Redemption
Free-to-download co-op game play coming to Red Dead Redemption
New York, NY – May 5, 2010 – Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce the ‘Outlaws To The End’ Co-Op multiplayer Mission Pack for Red Dead Redemption. Available FREE this June simultaneously for Xbox LIVE® and PlayStation® Network, this brand new co-op mode adds an entirely new dimension to Red Dead Redemption’s game play.
“Multiplayer in Red Dead Redemption offers players a whole new way to encounter the massive open world we’ve created, but we felt the experience would not be complete without co-op game play,” said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. “With these missions, we wanted to create new ways for players to share in the experience of engaging with this amazing landscape.”
One of three downloadable content packs, the ‘Outlaws To The End’ Co-Op Mission Pack features six all-new multiplayer missions full of outlaws, epic gunfights, and revolution for 2-4 players. The ‘Outlaws to the End’ Co-Op Mission Pack offers additional multiplayer XP rewards and brand new Achievements and Trophies to unlock. These six explosive and epic missions will play out across the game world, including:
“Walton’s Gold”
Walton’s Gang have taken control of a mining camp rich with gold. Fight through the camp and load your mine cart with as much gold as you can carry and get out as fast as you can – Walton’s boys have rigged the place to blow.
“The River”
Ride a raft down river, taking out rebel encampments along the way until you reach the rebel stronghold of Nosalida and a final epic battle for the town’s massive weapons caches. Watch out for Gatling gun-equipped enemy rafts.
“Ammunition”
The Mexican Army has the town of Tesoro Azul under siege. Storm the gates under heavy cannon, Gatling gun and sniper fire to destroy the Mexican artillery placements.
Go to www.rockstargames.com/reddeadredemption for more information. Stay tuned for news about two additional downloadable content updates for release later this summer.
Oeh. Toffe trailer. Alleen jammer dat het niet ingame is.quote:
Alleen die 4? Maar denk dat MS dat niet leuk gaat vindenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:15 schreef Dynd het volgende:
Hoi,
Ik kwam gisteren wonderbaarlijk genoeg zelf achter deze glitch, maar toen ik het opzocht zag ik dat hij ook al door anderen ontdekt was. Deze glitch zorgt ervoor dat je 4 XBLA spellen gratis kan spelen.
Dingen die je nodig hebt
-----------------------------
Modern Warfare 2
Ruimte op je Xbox
Stap 1: Download de trail versie van één van de volgende arcade games:
King of Fighters '98: Ultimate Match
Garou: Mark of the Wolves
Samurai Showdown II
Metal Slug 3
Stap 2: Zodra de download klaar is start MW2 op
Stap 3: Ga naar private match en start de game
Stap 4: Ga in het laadscherm van de map naar Quick Launch (Guide Button > Quick Launch) en start één van de gedownloade trail games.
Stap 5: Je speelt nu de volledige versie van het spel.
Je kan dus ook achievements halen. Maar je moet dit wel elke keer opnieuw doen.
Super nicequote:Op woensdag 5 mei 2010 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Gears 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shitload aan nieuwe info:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=245364
www.giantbomb.comquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:02 schreef Edwinuss het volgende:
Lezen jullie alleen reviews of kijken jullie ze ook wel eens op Gametrailers ofzo? Want ik vraag me af of er nog meer van deze sites zijn die video's maken.
Wel een beetje kwaliteit dan. Iemand anders ervaringen met andere websites die video reviews doen?
quote:An Ubisoft representative has responded, confirming the image as real.
"Ubisoft confirms the authenticity of this image and will provide more information next week."
You heard the rep, more details on Assassin's Creed Brotherhood next week. Stay tuned!
waarvan 2 keer een 7 en heel fok begint al te huilen want die kijken precies naar die 2 reviewsquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:02 schreef -Dries- het volgende:
http://forum.alanwake.com/showpost.php?p=75956&postcount=1
Heerlijk jongens! Volgende week vrijdag gaat het avontuur beginnen!
Ach ja, maar let wel, het is zeker geen game voor iedereen. De nadruk ligt op verhaal en sfeer en het tempo ligt ook logischerwijs lager dan andere games. Call of Duty type spelers zullen het inderdaad een kut game vinden. Iemand op dat forum had trouwens het gemiddelde berekend van die reviews en volgens mij was het 9,175 ofzoquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarvan 2 keer een 7 en heel fok begint al te huilen want die kijken precies naar die 2 reviews
tis gewoon een goede game die dus rond de 8.8 scoord gemiddeld en dat is zeer goed
Cyb is er al wat nieuws over Two Worlds 2? Ik verwacht daar veel vanquote:
ik vond Smackdown vs Raw 2010 best wel tegenvallen vergeleken met het jaar daarvoor, ik mis die hud nl enorm als ik het speelquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:04 schreef Wessiej het volgende:
UFC Undisputed 2009 en WWE Smackdown vs Raw 2010 zijn in totaal 8 miljoen keer verkocht
Mag ook wel voor 2 epic games
Waarom? Deel 1 heeft slechts een gemiddelde van 50% op GRquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb is er al wat nieuws over Two Worlds 2? Ik verwacht daar veel van
Ik snap ook niet echt waarom die hud steeds meer wordt weggelaten bij games. Ik denk om je een meer realistische ervaring voor te schotelen, maar ik vind het wel fijn om te zien hoeveel health etc ik nog heb.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik vond Smackdown vs Raw 2010 best wel tegenvallen vergeleken met het jaar daarvoor, ik mis die hud nl enorm als ik het speel
Ja, maar de WWF is al jaren niet realistisch meer, het spel is al realistischer dan wat er de laatste jaren binnen de WWE zelf gepresteerd wordquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:37 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt waarom die hud steeds meer wordt weggelaten bij games. Ik denk om je een meer realistische ervaring voor te schotelen, maar ik vind het wel fijn om te zien hoeveel health etc ik nog heb.
kheb previews gelezen in de PC Gameplay en de EDGE, bij de PCG waren ze erg enthousiast, bij de EDGE wat terughoudend aangezien er nog niets te zien was van de bizar slechte voice acting en de missies, die in deel 1 blijkbaar niet interessant genoeg waren..!quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
http://www.gamed.nl/view/76024quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb waarom heb ik het vermoeden dat jij heel veel sweet korting kan krijgen op games?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Dead Redemption: Exclusive Revolution Trailer HD
Fucking sweet.
Hey Nick! Weer terugquote:
Yeah, eerste ban en dan meteen een week :/! Bedankt -knip-quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hey Nick! Weer terug![]()
Alan Wake lijkt me ook erg tof ja
het is maar goed dat niemand jou serieus neemtquote:
quote:
Auwquote:
Wel toevallig dat je er zelf achterkomtquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:15 schreef Dynd het volgende:
Hoi,
Ik kwam gisteren wonderbaarlijk genoeg zelf achter deze glitch, maar toen ik het opzocht zag ik dat hij ook al door anderen ontdekt was. Deze glitch zorgt ervoor dat je 4 XBLA spellen gratis kan spelen.
Dingen die je nodig hebt
-----------------------------
Modern Warfare 2
Ruimte op je Xbox
Stap 1: Download de trail versie van één van de volgende arcade games:
King of Fighters '98: Ultimate Match
Garou: Mark of the Wolves
Samurai Showdown II
Metal Slug 3
Stap 2: Zodra de download klaar is start MW2 op
Stap 3: Ga naar private match en start de game
Stap 4: Ga in het laadscherm van de map naar Quick Launch (Guide Button > Quick Launch) en start één van de gedownloade trail games.
Stap 5: Je speelt nu de volledige versie van het spel.
Je kan dus ook achievements halen. Maar je moet dit wel elke keer opnieuw doen.
Ja echt wtf he, kans van 1 op 40 miljoen ofzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je er zelf achterkomt. En het lijkt wel of MW 2, 1 groot glitch gebeuren is
Nee maar het komt wel hard aan voor mensen die nog aan deze game twijfelenquote:
quote:Concept
Transpose the Grand Theft Auto gameplay template onto a Wild West setting.
Graphics
Breathtaking scenery, unrivaled horse animations, and vastly improved cinematic cutscenes over GTA IV make this the best-looking Rockstar game to date.
Sound
From pitch-perfect gunshots to the daunting rumble of prairie thunderstorms, the remarkable attention to audio detail brings the world to life.
Playabliity
The airtight aiming and cover system will be familiar to anyone who's played GTA IV, and the horses control better than those I've ridden in any other game.
Entertainment
Rockstar ably recreates an expansive send-up to frontier life and gives players enough variety to keep cowboys engaged for several fortnights.
Replay Value
High
quote:To succeed where other Western games have failed, Red Dead Redemption deftly recreates a sandbox playground of a tumultuous historical period swept away by technological progress. The game perfectly captures the expansiveness of frontier life and the gritty gunplay of spaghetti westerns, rightfully earning its place alongside the great Western films and the best Rockstar games.
En die is van Game Informer? Kon het net niet vinden namelijkquote:
Yep.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En die is van Game Informer? Kon het net niet vinden namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |