Vertel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik ben er ook ingetraptzonde van mn geld
voor wat was het, 3 maps?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vertel.
1200 punten is een steal. Beste XBLA-deal in tijden.
Het beperkte aantal mappen en opties is ook echt het enige punt van kritiek. Als downloadable BF is goed gekeken naar het concept van de franchise om vervolgens de beste punten naar voren te brengen. Daar een paar nieuwe extra's aan toevoegend, en je hebt een spel dat net zoveel plezier oplevert als een full-price release. En dat voor een bijzonder schappelijke prijs.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voor wat was het, 3 maps?beste deal in tijden
tis een hele standaard shooter en dan ook nog eens heel erg kaal. was er na een halve dag al klaar mee.
ik zie het meer als makkelijk cashenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het beperkte aantal mappen en opties is ook echt het enige punt van kritiek. Als downloadable BF is goed gekeken naar het concept van de franchise om vervolgens de beste punten naar voren te brengen. Daar een paar nieuwe extra's aan toevoegend, en je hebt een spel dat net zoveel plezier oplevert als een full-price release. En dat voor een bijzonder schappelijke prijs.
die 3 maps vind ik ook niet zo boeiend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zie het meer als makkelijk cashen
Ik heb op de een of andere manier hekel aan schaduwenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]PC nerd, dan krijg je dat... Maar nee, ik was het spel ooit begonnen op mn PC, om toen terug te schakelen naar 360 was wel ff jammer, die trappetjes in de schaduwen vallen dan echt op.
Zin inquote:
Campers FTW!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:15 schreef Captain_Zappa het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)-sniper-ghost/100138
De nieuwe multiplayertrailer van Sniper Gostwarrior.
Zo ver ik gelezen heb, maakt je hartrate en wind en baan van de kogel wel uit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:04 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Campers FTW!
Zou vetter zijn geweest als je ook rekening moest houden met wind etc. Maar zo te zien is het gewoon headshots maken dmv te mikken op het hoofd.
Hebben die developers wel ooit eensch gehoord van anti-aliasing?!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Vind het er een beetje pixelig uitzien.
Fun-gamequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:15 schreef Captain_Zappa het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)-sniper-ghost/100138
De nieuwe multiplayertrailer van Sniper Gostwarrior.
That was hot like 2 days agoquote:
Die presentatie was toen al een circusquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:50 schreef RickoKun het volgende:![]()
maar toch krijg ik een stijve penert van dat spel
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou er zo over heen klaarsproeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |