quote:Op maandag 3 mei 2010 16:48 schreef SuperFruitig het volgende:
KUTREACH
Bungie geeft ze zelf iig niet meer uit, andere sites misschien nog wel, maar het lijkt mij dat je die keys ASAP de deur uit doet ipv tot ergens na het weekend te wachten...quote:Op maandag 3 mei 2010 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Al wat signalen opgedoken van sites die keys uitdelen voor de beta van Reach?
quote:Is Bungie giving away anymore codes?
We are not giving away anymore codes. It's possible that some community or media sites are still giving away codes but Bungie has depleted the small stash we had. Any codes you find on Bungie.net are certainly already claimed by now so please enjoy your weekend and don't waste your time scouring the site for a left over code.
Voor Alan Wake uit is zit deze toch alweer volquote:
Hier ook, maar het gaat niet echt snel.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:12 schreef Fsmxi het volgende:
Reach Beta uit, ben hem nu zelf aan het downloaden
De mp zal je wel bevallen, er zit een grote knife erinquote:Op maandag 3 mei 2010 19:20 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien dat ik de multiplayer ga spelen. Hangt van de reviews af.
woops helemaal t verkeerde topicquote:
http://www.gamersland.com(...)special-edition.htmlquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:59 schreef bierjoost het volgende:
Als je je email adres opgeeft en zo Alan Wake reserveert krijg je volgens hen een code om een Avatar t-shirt en theme te downloaden. Je hoeft het spel echter niet te kopen of zo. http://www.bartsmit.com/s(...)fh_secondid%3D266362
In NL webshops is de Special Edition rond de 60 euro. Voor die twee euro ga ik niet minstens 3 werkdagen op mijn game wachten.
Doelend op mij? Nee, want ik ga Alan Wake in de winkel kopen, maar meer het feit dat de rip dus op internet staat en dat vanaf nu dus de reviews/meningen je helemaal om de oren zullen vliegen evenals de spoilers.quote:
Er zijn talloze reparatie diensten van consoles te vinden dus raadpleeg die eensquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dag heren,
Mijn xbox is ermee opgehouden met een E74 melding (of iets dergelijks).
Nu valt dit buiten de garantieperiode en zegt support dat ze niets meer voor mij kunnen doen.
Dit is de tweede xbox360 die ik nu heb en begin er toch wel een beetje genoeg van te krijgen zo.
Is er iets wat ik kan doen, behalve mijn spaargeld weer eens opzij te leggen?
Ik zocht laatst nog de titel van die game, ik had daar ooit iets van gezien op Gametrailers ofzo. Ziet er inderdaad veel belovend uit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Tsk, dan vergeet Cybje gewoon de tofste screens!
RAGE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schaduwendie gezichtsuitdrukkingen
blijkbaar zo goed als nergens identieke NPC's
geen merkbare pop-up door geweldige streaming techniek
2011
Hells yeah dat ik het ga hypen! Ik heb het in beweging gezien op een 360 devkit op de gamescom, gewoon dik stabiele 30FPS, TOEN AL!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zocht laatst nog de titel van die game, ik had daar ooit iets van gezien op Gametrailers ofzo. Ziet er inderdaad veel belovend uit.
Maar nog niet te hard gaan hypen.
Is Rage PC only offeuhhh..?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:27 schreef SpankmasterC het volgende:
New Vegas ziet er echt kansloos kut uit als je het met RAGE vergelijkten dat terwijl RAGE ook aardig grote werelden kent
PC, 360 en PS3quote:
Maar straks moet ik mee op de hype trein!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hells yeah dat ik het ga hypen! Ik heb het in beweging gezien op een 360 devkit op de gamescom, gewoon dik stabiele 30FPS, TOEN AL!!!gaat echt sick worden!
Maar Rage is een shooter en Fallout een RPGquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:27 schreef SpankmasterC het volgende:
New Vegas ziet er echt kansloos kut uit als je het met RAGE vergelijkten dat terwijl RAGE ook aardig grote werelden kent
Dan hoeft New Vegas er toch niet ineens kut uit te zien? Ze zouden het hoe dan ook wel mogen pimpen, fallout 3 zag er al amper beter uit dan Oblivion, nu 2 jaar later weer dezelfde graphics?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar Rage is een shooter en Fallout een RPG
Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef MasGhibli het volgende:
Stel, je verandert je xbox live nick, voor ms points (800 ofzo), neem je dan je gamerscore/friends mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |