quote:Op maandag 3 mei 2010 17:43 schreef ehqo. het volgende:
ik game sowieso niet om te winnen dus mij maakt het niet uit.
Jij moet irl een vagina hebbenquote:
Wat nou. Ik vind het veel leuker om maar een beetje aan te klooien dan om mezelf op te fucken om koste wat kost te winnen. Nog leuker is trouwens om dergelijke gefrustreerden te dwarsbomen waarna ze als een furieuze gnoe alles op alles zetten om je het leven zuur te maken.quote:
Als je een penis hebt speel je om te winnen, einde discussie.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:48 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Wat nou. Ik vind het veel leuker om maar een beetje aan te klooien dan om mezelf op te fucken om koste wat kost te winnen. Nog leuker is trouwens om dergelijke gefrustreerden te dwarsbomen waarna ze als een furieuze gnoe alles op alles zetten om je het leven zuur te maken.
Jij bent echt van de andere kant.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:43 schreef ehqo. het volgende:
Die spellen voelen altijd veel te stoethaspelig aan om fatsoenlijk te kunnen spelen. Maar goed, ik game sowieso niet om te winnen dus mij maakt het niet uit.
Mensen die in het echt voetballenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:41 schreef netflanders het volgende:
Sowieso, voetbal.En dan 't niet eens zelf doen, nee. Virtueel.
Belachelijk triest.
Waarom ook alweer?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je een penis hebt speel je om te winnen, einde discussie.
Op de X360 doe ik liever actiegames. PS3 is meer voor sportgamesquote:Op maandag 3 mei 2010 16:35 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
FIFA op de pc spelen
Ik speel het tien keer liever op de PS3
OMdat je anders gewoon een latente homo bent, daarom.quote:
*Checkt FoBo*quote:Op maandag 3 mei 2010 16:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja of gewoon mensen die niet gamen maar fulltime vrouwen versieren.
Je bent schattig als je onzeker bent over jezelf.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
OMdat je anders gewoon een latente homo bent, daarom.
Neen, na PES6 is PES alleen maar achteruit gegaan. Sinds FIFA09 heeft FIFA weer een voorsprong, en niet zo'n kleine ook.quote:
De X360 waarvoor geen deugdelijke stuurtjes beschikbaar zijn voor een normale prijsquote:Op maandag 3 mei 2010 20:02 schreef Rifoki het volgende:
Jongens die niet durven racen in Forza Motorsport 3 zonder alle assists aan.
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je een penis hebt speel je om te winnen, einde discussie.
Nee, hoezoquote:Op maandag 3 mei 2010 17:51 schreef RickoKun het volgende:
Yo Skylark, loopt er daar een stoomlocomotiefje door je kamert heen ofzo
Bovendien gaat deze klacht niet over mij, aangezien ik een hot 'n sexy man ben ipv een jongen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |