Kraakt iets teveel, dan heb ik nog liever goede minimal.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vind ik dit chillere muziek voor een lekkere zomeravond:
= ZURUCKquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
Beter kleed ik me aan en ga ik in de regen zitten.
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
De hedendaagse versie van als een emo met kleren aan onder de douche staan?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kraakt iets teveel, dan heb ik nog liever goede minimal.
Of:![]()
![]()
![]()
![]()
Die link doet het niet,quote:
Cool, ff checken.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:24 schreef Maisnon het volgende:
Booka Shade heeft volgens mij weer een nieuw album
7 uur op? Hoelang begin je op stage dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:25 schreef MouzurX het volgende:
Godver na de zomervakantie een half jaar lang wrs 7 uur op en dan 6 uur thuis(stage).
Trage poep.quote:
Je zou je hele leven maar zo'n ritme hebben.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:25 schreef MouzurX het volgende:
Godver na de zomervakantie een half jaar lang wrs 7 uur op en dan 6 uur thuis(stage).
Voor 7 uur kan ook nog wel.. iig onhumane tijden.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
7 uur op? Hoelang begin je op stage dan?
Had het wel dat ik voor 7 de deur al uit was en 6 uur pas thuis.En dat dankzij het ov.
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou je hele leven maar zo'n ritme hebben.
Alle creativiteit weg.
Okethxbai.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:28 schreef Bragi het volgende:
't Was gewoon om aan te geven dat YouTube vroeger als veredelde datingsite was begonnen.
Mja, vooral in de winter. Zo donker.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor 7 uur kan ook nog wel.. iig onhumane tijden.
Hahahahhaahhahha.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:25 schreef MouzurX het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |