Kraakt iets teveel, dan heb ik nog liever goede minimal.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vind ik dit chillere muziek voor een lekkere zomeravond:
= ZURUCKquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
Beter kleed ik me aan en ga ik in de regen zitten.
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
De hedendaagse versie van als een emo met kleren aan onder de douche staan?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kraakt iets teveel, dan heb ik nog liever goede minimal.
Of:![]()
![]()
![]()
![]()
Die link doet het niet,quote:
Cool, ff checken.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:24 schreef Maisnon het volgende:
Booka Shade heeft volgens mij weer een nieuw album
7 uur op? Hoelang begin je op stage dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:25 schreef MouzurX het volgende:
Godver na de zomervakantie een half jaar lang wrs 7 uur op en dan 6 uur thuis(stage).
Trage poep.quote:
Je zou je hele leven maar zo'n ritme hebben.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:25 schreef MouzurX het volgende:
Godver na de zomervakantie een half jaar lang wrs 7 uur op en dan 6 uur thuis(stage).
Voor 7 uur kan ook nog wel.. iig onhumane tijden.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
7 uur op? Hoelang begin je op stage dan?
Had het wel dat ik voor 7 de deur al uit was en 6 uur pas thuis.En dat dankzij het ov.
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou je hele leven maar zo'n ritme hebben.
Alle creativiteit weg.
Okethxbai.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:28 schreef Bragi het volgende:
't Was gewoon om aan te geven dat YouTube vroeger als veredelde datingsite was begonnen.
Mja, vooral in de winter. Zo donker.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor 7 uur kan ook nog wel.. iig onhumane tijden.
Hahahahhaahhahha.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:25 schreef MouzurX het volgende:
quote:
Eens.quote:
Als het nou iets minder waaide en miezerregen was. Dan het is goed weer. Beter dan die gore warmte van vorige weekquote:Op maandag 3 mei 2010 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Vond ik eerder vorige week. Dat benauwde plakweer.
In de regen voetballen tegen van die mocro's die daar niet tegen kunnen en dan keihard op elkaar gaan zeikenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is echt not done. In de regen voetballen daarintegen
Zodat iedereen nog natter wordt!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In de regen voetballen tegen van die mocro's die daar niet tegen kunnen en dan keihard op elkaar gaan zeiken
Vreemd. Die unibrow beschermd hun ogen toch extra goed tegen de regen.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In de regen voetballen tegen van die mocro's die daar niet tegen kunnen en dan keihard op elkaar gaan zeiken
Smek smek smek?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Vreemd. Die unibrow beschermd hun ogen toch extra goed tegen de regen.
Mijn moeder eet heel stil.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhh irritant is dat ja.Ik erger me daar bij m'n moeder al aan.
Wie?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:40 schreef Bragi het volgende:
Tommie had daar ooit de smakverberger voor bedacht.
Ik win toch.quote:
Mmm, weird.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder eet heel stil.
Ik was een keer op interne stage (x infinity ) en die boer daar, piepte bij alles wat ie deed.
Dus ook bij het eten.
* Hap - pieeeeep - smek smek smek.
Van Sesamstraat.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft iemand die smiley met dat handje voor me? Heb m'n op deze laptop niet.
Ja die ondeugende!!1 Met die hihi-blik. Jwz.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Van Sesamstraat.
[..]!!! Definieer eerst 'met dat handje'.
!!!
Ja, ik ben zeer vreemde mensen tegengekomen in mijn leven.quote:
Nee. Ikweetsniet.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die ondeugende!!1 Met die hihi-blik. Jwz.
"Wihiho"quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die ondeugende!!1 Met die hihi-blik. Jwz.
Jij treft het wel ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben zeer vreemde mensen tegengekomen in mijn leven.
Ach ja, je maakt wat dingen mee.quote:
...quote:Op maandag 3 mei 2010 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ahhh verdomme man. Je weet heus wel welke ik bedoel. De meestgebruikte niet-fok smiley.
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ahhh verdomme man. Je weet heus wel welke ik bedoel. De meestgebruikte niet-fok smiley.
Nou.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:46 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Ik denk dat je het toch echt eerst voelt.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
When you shit bricks, you'll see it.
En dit zou de meest gebruikte zijn? Ik zie hm nooit.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:46 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Jaaaaaaaaaa die!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:46 schreef Bragi het volgende:
In de sc wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dit zou de meest gebruikte zijn? Ik zie hm nooit.
Echt? Cooooooooool.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als een aal IN je reet die je ingewanden op eet waarna je dood gaat
¿quote:
KLBSC = FOK!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dit zou de meest gebruikte zijn? Ik zie hm nooit.
quote:
Ja, of die met de hand voor de mond.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
...
Oh, dudette.
Zeg dan gewoon gniffel-smiley.
In R&P valt er inderdaad weinig te gniffelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, niet in de topics waar ik zit dan.
Punt.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
In R&P valt er inderdaad weinig te gniffelen.
"smiley met dat handje"quote:
HET WAS EEN AN-AAL WHAHAHHAHAHAH!!1!11!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als een aal IN je reet die je ingewanden op eet waarna je dood gaat
Seriously, wat is met al die knipogen?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Punt.
Maar in Singles vaak genoeg wel.
Valt me tegen dat je niet gelijk begreep welke ik bedoelde.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
"smiley met dat handje"
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ook bijna net zo plausibel.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HET WAS EEN AN-AAL WHAHAHHAHAHAH!!1!11!!!
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Seriously, wat is met al die knipogen?Is dat een verstokte singles-trekje of zo?
Ja, hé, het had van alles kunnen zijn, hè.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je niet gelijk begreep welke ik bedoelde.
Zo Fok ik nu eenmaal.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Seriously, wat is met al die knipogen?Is dat een verstokte singles-trekje of zo?
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
In R&P valt er inderdaad weinig te gniffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |