hahahahquote:Als iemand je niet interessant genoeg vindt om terug te smsen, move on!
Alhoewel daar wel erg om moest lachen. Dit kan toch niet waar zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:28 schreef mayra2love het volgende:
Heb je ooit meegemaakt dat iemand je hele huis schoonmaakt op een eerste date (ik dacht nee dat doet ie toch niet we gaan wel ff wat drinken) inclusief wc en badkamer?? Hoe wanhopig kan je zijn!! Maar nee hij deed het wel om pluspunten te scoren. Ja hij vond me zoooo leuk en snapte er nix van dat ik hem niet zo aantrekkelijk vond om vervolgens in een klaagzang te belanden over dat hem dit altijd overkomt.. ik dacht wie is hier de man en wie de vrouw… ik was t ff kwijt.
hmz of dat je gaat lukken vraag ik me dan oprecht af.. daarnaast moet ik er natuurlijk wel bij zeggen dat het niet mijn intentie is om alle mannen de mond te snoerenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Nou TS. Ik wel wel een keertje met je op stap. Ik beloof dat ik je daarna nooit meer zal sms'en of bellen.
Het gaat natuurlijk om de manier waarop het is geschreven.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:55 schreef Catbert het volgende:
Ik snap ook niet zo goed dat mensen zitten te klagen over de lange OP. Het is nog geen A4-tje. Lezen jullie nog wel 'es een boek of is alles van meer dan 4 regels een gevalletje TL;DR?
Ik heb geen moeite om een lange OP te lezen, maar dit is totaal niet boeiend en slecht geschreven.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:55 schreef Catbert het volgende:
Ik snap ook niet zo goed dat mensen zitten te klagen over de lange OP. Het is nog geen A4-tje. Lezen jullie nog wel 'es een boek of is alles van meer dan 4 regels een gevalletje TL;DR?
Ik heb het dus helemaal gelezen- Sterker nog, ik hou van tekst. Maar dit was veel geblaat en weinig wol.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:55 schreef Catbert het volgende:
En toch uitlezen en over de lap tekst gaan klagenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen moeite om een lange OP te lezen, maar dit is totaal niet boeiend en slecht geschreven.
Ze roept het over zichzelf af door de houding die ze aanneemt in haar OP.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
En toch uitlezen en over de lap tekst gaan klagen![]()
Als ik in elk topic dat ik niet interessant vond ging posten dan had ik daar een dagtaak aan
+1 Scherpquote:Op maandag 3 mei 2010 16:04 schreef EggsTC het volgende:
Als de TS het allemaal niets boeide had ze niet eens de tijd genomen om dit verhaal te schrijven... ze is zelf onzeker wat vrouwen vaak met een dekmantel zoals dit proberen te vermommen.
*proest*quote:Op maandag 3 mei 2010 16:07 schreef Fes1-2 het volgende:
Regel 1: Zorg dat het vrouwtje jou leuk vindt voordat jij het vrouwtje leuk vind.
Regel 2: Vind jij het vrouwtje eerder leuk? Dan *faal*
Hij spreekt in het algemeen, lijkt mij.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
*proest*
TS is een vrouw, maar leuk geprobeerd.
Volgende keer braaf lezen he voordat je wat post.
De viva, kom op zeg, denk groot, MIJN GEHEIMquote:Op maandag 3 mei 2010 15:40 schreef mayra2love het volgende:
Haha ik zat ook nog ff te twijfelen of ik mijn verhaal bij de viva zou insturen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:40 schreef mayra2love het volgende:
Haha ik zat ook nog ff te twijfelen of ik mijn verhaal bij de viva zou insturen.
Aan blogs, bedoel je?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:14 schreef Catbert het volgende:
Wat is er hemelsnaam eigengeilerigs aan de TS?
Dat ja. Jij kiest ze zelf uit en bent d egrote gemene deler tussen deze mannen. Dus wat is er mis met jou, TS?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef dalaiblama het volgende:
Wat een zeur verhaal![]()
Overigens wel heel dubieus dat je blijkbaar steeds de verkeerde mannen uitkiest. Ik zou daar toch eens hulp voor gaan zoeken.
Precies dat wat drijfhout aangeeft.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:14 schreef Catbert het volgende:
Wat is er hemelsnaam eigengeilerigs aan de TS?
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:11 schreef drijfhout het volgende:
Als je zoveel woorden als in de OP nodig hebt om zo'n simpele boodschap over te brengen, dan snap ik wel dat de mannen in jouw leven niet begrijpen wat je vertelt, mevrouw TS.
Daarnaast krijg ik de kriebels van het hele "kijk-mij-eens-een-grote-stoere-meid-geworden-zijn"-pimp gehalte van het verhaal. Typisch gevalletje van overcompensatie. Nou vooruit, je bent een grote meid geworden hoor!
Ja, maar ik denk dat het idee dat het losgooien van het haar en het doen van haar boodschappen toch op verschillende niveaus liggen.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:17 schreef El_Matador het volgende:
Die aftastfase is altijd zo leuk juist. En dan zitten er natuurlijk wel wat onzekere momentjes in. En punten scoren proberen we allemaal. Of gooit TS haar haar nooit es op een strategisch moment los?
Hij zit te miepen over "zoveel woorden" terwijl ze gewoon een aantal anekdotes beschrijft. Enige wat mensen hier kennelijk kunnen is proberen een TS die naar eigen zeggen niet zo onzeker meer is af te fikken. Lijkt sterk op dat typische Fok gedrag waarbij mensen anderen naar beneden proberen te halen om zichzelf beter te voelen. Vind de meeste reacties hier echt te triest voor woorden. Oh wee als een vrouw het eens over onzekere mannen heeftquote:
Punten scoren doe je door een keer lekker te koken. Niet door d'r badkamer schoon te maken.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:17 schreef El_Matador het volgende:
Die aftastfase is altijd zo leuk juist. En dan zitten er natuurlijk wel wat onzekere momentjes in. En punten scoren proberen we allemaal. Of gooit TS haar haar nooit es op een strategisch moment los?
*proest*quote:Op maandag 3 mei 2010 16:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
*proest*
TS is een vrouw, maar leuk geprobeerd.
Volgende keer braaf lezen he voordat je wat post.
Oh zeker.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het idee dat het losgooien van het haar en het doen van haar boodschappen toch op verschillende niveaus liggen.
Dat was 1 voorbeeld. En dus zijn alle mannen zo? Of de meeste, of veel?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Punten scoren doe je door een keer lekker te koken. Niet door d'r badkamer schoon te maken.
Dit wel. Al moet ik dan wel weer toegeven dat onzekere mannen verre van geil zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:43 schreef Scorpie het volgende:
Matig geschreven verhaal met kansloze 'inzichten' in de werking van de man. Waarom zoeken jullie toch altijd overal iets achter? Ooit wel eens in jullie opgekomen dat wij inderdaad zulke simpele wezens zijn als we ons voordoen?
Een goed boek bevat interpunctie, intonatie en leesbare alinea`s. Ik heb dit niet kunnen ontdekken in het verhaal van de TS.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:55 schreef Catbert het volgende:
Klopt. Onzekerheid knappen mensen op af. Grote bek hebben werktquote:Op maandag 3 mei 2010 16:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit wel. Al moet ik dan wel weer toegeven dat onzekere mannen verre van geil zijn.
Intonatie in een goed boek? Je bedoelt een luisterboek?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een goed boek bevat interpunctie, intonatie en leesbare alinea`s. Ik heb dit niet kunnen ontdekken in het verhaal van de TS.
Er zijn ook genoeg dominante vrouwen die een slaafs mannetje wel zien zitten of mannen die juist voor een verlegen muurbloempje gaan...quote:Op maandag 3 mei 2010 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt. Onzekerheid knappen mensen op af. Grote bek hebben werkt
Zij fikt die mannen juist af in haar verhaal en voelt zich enorm veel beter dan deze mannen of vrouwen die hun vriend misschien wat te vaak smsen.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij zit te miepen over "zoveel woorden" terwijl ze gewoon een aantal anekdotes beschrijft. Enige wat mensen hier kennelijk kunnen is proberen een TS die naar eigen zeggen niet zo onzeker meer is af te fikken. Lijkt sterk op dat typische Fok gedrag waarbij mensen anderen naar beneden proberen te halen om zichzelf beter te voelen. Vind de meeste reacties hier echt te triest voor woorden. Oh wee als een vrouw het eens over onzekere mannen heeft
Ik noem het altijd 'intonatie' ook al is het een term uit de muziekwereld. Als ik een boek lees moet het 'swingen', er moet 'muziek' inzitten. Op die manier bedoel ik het, een verschil in tempo, etc.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Intonatie in een goed boek? Je bedoelt een luisterboek?
Eens. Verkondig het woord, broeder.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hetgeen toch echt de schuld is van dweilen die denken dat de wereld bestaat uit klootzakken en watjes.quote:
Niet helemaal.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Typisch FOK! gedrag zou zijn om nu met dat white knight plaatje aan te komen en te roepen dat jij TS wil neuken enzo.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:19 schreef Catbert het volgende:
Hij zit te miepen over "zoveel woorden" terwijl ze gewoon een aantal anekdotes beschrijft. Enige wat mensen hier kennelijk kunnen is proberen een TS die naar eigen zeggen niet zo onzeker meer is af te fikken. Lijkt sterk op dat typische Fok gedrag waarbij mensen anderen naar beneden proberen te halen om zichzelf beter te voelen. Vind de meeste reacties hier echt te triest voor woorden. Oh wee als een vrouw het eens over onzekere mannen heeft
Mja, klopt. Maar bij de eerste indruk werkt een beetje een babbel hebben wel goed hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Je moet ook wat te bieden hebben daarachter.
En genoeg vrouwen die voor mysterieuze mannen gaan.
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Typisch FOK! gedrag zou zijn om nu met dat white knight plaatje aan te komen en te roepen dat jij TS wil neuken enzo.
Absoluut. Op elk vlak. Niet alleen met vrouwen versieren, ook met solliciteren, verkopen, een auto kopen, de dokter bezoeken, ergens je gelijk moeten halen, etc.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, klopt. Maar bij de eerste indruk werkt een beetje een babbel hebben wel goed hoor.
Dat zegt ze toch niet? Ze heeft het over onzekere kerels. Daar zit niemand op te wachten. Een vriendin van me had er een tijdje terug ook een. Ging meteen een brief sturen na hun eerste date waarin 'ie in 2 kantjes de rest van hun leven beschreef, hoe blij hij wel niet met d'r was enzo. Na de eerste date.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:22 schreef El_Matador het volgende:
Dat was 1 voorbeeld. En dus zijn alle mannen zo? Of de meeste, of veel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind mezelf ook beter dan kerels die na 3 uur niks gehoord te hebben gaan bellen. Onzeker triest gedragquote:Op maandag 3 mei 2010 16:26 schreef Soempie het volgende:
Zij fikt die mannen juist af in haar verhaal en voelt zich enorm veel beter dan deze mannen of vrouwen die hun vriend misschien wat te vaak smsen.![]()
Die verwachtte ik al na m'n eerste reactie.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:29 schreef Northside het volgende:
Typisch FOK! gedrag zou zijn om nu met dat white knight plaatje aan te komen en te roepen dat jij TS wil neuken enzo.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Kijk, daar hebben we een dominante vrouw op zoek naar een slaafs huismietje.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:
Ik vind onzekere of verlegen mannen juist wel lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Het is bij tijd en wijle bijster vermoeiend. Dat gefrunnik, gefriemel, gezeur, geschuifel, naar de voeten kijken.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:
Zou je er dan ook zo'n OP over schrijven? Ik vind dat gedrag ook niet aantrekkelijk, maar ik heb niet de behoefte er zo over te schrijven. Zo overdreven en op m'n borst kloppend.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:33 schreef Catbert het volgende:
Ik vind mezelf ook beter dan kerels die na 3 uur niks gehoord te hebben gaan bellen. Onzeker triest gedrag
Dat heeft niks met onzekerheid te maken, das gewoon gekkenwerk.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:33 schreef Catbert het volgende:
Een vriendin van me had er een tijdje terug ook een. Ging meteen een brief sturen na hun eerste date waarin 'ie in 2 kantjes de rest van hun leven beschreef, hoe blij hij wel niet met d'r was enzo. Na de eerste date.
Ik zou het ook echt niet moeten hebben bij een meid. Daarom val ik ook niet op veel jongere meisjes of vrouwen zonder (veel) ervaring.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is bij tijd en wijle bijster vermoeiend. Dat gefrunnik, gefriemel, gezeur, geschuifel, naar de voeten kijken.
Op seksueel gebied ook niets mee aan te vangen. Gehannes.
Juiste conclusie.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou het ook echt niet moeten hebben bij een meid. Daarom val ik ook niet op veel jongere meisjes of vrouwen zonder (veel) ervaring.
Je moet elkaar gewoon goed kunnen aanvoelen. En met onzekere mensen gaat dat niet, omdat die juist afwachten waardoor je niet meer kan anticiperen.
Precies! Alhoewel ik er bij mn scharrel van nu geen reet van begrijp, stuk jonger maar gewoon volwassen.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou het ook echt niet moeten hebben bij een meid. Daarom val ik ook niet op veel jongere meisjes of vrouwen zonder (veel) ervaring.
Je moet elkaar gewoon goed kunnen aanvoelen. En met onzekere mensen gaat dat niet, omdat die juist afwachten waardoor je niet meer kan anticiperen.
Waarom is elke post waarin mensen eens niet over zichzelf lopen te huilen meteen "overdreven" en "op de borst kloppend" (je bedoelt arrogant neem ik aan?). Tering zegquote:Op maandag 3 mei 2010 16:35 schreef Soempie het volgende:
Zou je er dan ook zo'n OP over schrijven? Ik vind dat gedrag ook niet aantrekkelijk, maar ik heb niet de behoefte er zo over te schrijven. Zo overdreven en op m'n borst kloppend.En dat is waar ik het over had, niet over of het wel of niet aantrekkelijk is of over de lengte van de OP.
Dat klinkt eerder autistisch dan verlegen en onzeker. Ik heb wel eens een vriendje gehad waarmee ik een tijd alleen maar handjes vasthield of een jongen waar ik een hele tijd alleen oogcontact had, maar waarbij we beiden niet de eerste stap durfden te zetten. Was best lief en zo. En ook geen enkele voorspelling voor eventuele bedprestatiesquote:Op maandag 3 mei 2010 16:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is bij tijd en wijle bijster vermoeiend. Dat gefrunnik, gefriemel, gezeur, geschuifel, naar de voeten kijken.
Op seksueel gebied ook niets mee aan te vangen. Gehannes.
Jij draait er een wokkel van, van zo`n klein lief jongetje.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:32 schreef Ripley het volgende:
Tja, mijn vriendin is een paar jaar ouder maar gewoon een laatbloeier. Mensen verschillen.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef Fes1-2 het volgende:
Precies! Alhoewel ik er bij mn scharrel van nu geen reet van begrijp, stuk jonger maar gewoon volwassen.Hoe kan dat nou
Ik heb jongere exen gehad (jongste was 4,5 jaar jonger), maar die waren in ieder geval op seksueel (en ook ander) vlak wel ervaren.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Precies! Alhoewel ik er bij mn scharrel van nu geen reet van begrijp, stuk jonger maar gewoon volwassen.Hoe kan dat nou
Die was 16 hoop ik?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef Ripley het volgende:
Dat klinkt eerder autistisch dan verlegen en onzeker. Ik heb wel eens een vriendje gehad waarmee ik een tijd alleen maar handjes vasthield of een jongen waar ik een hele tijd alleen oogcontact had, maar waarbij we beiden niet de eerste stap durfden te zetten. Was best lief en zo. En ook geen enkele voorspelling voor eventuele bedprestaties
Dat beweer ik nergens.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom is elke post waarin mensen eens niet over zichzelf lopen te huilen meteen "overdreven" en "op de borst kloppend"
Hm tja tussen mn ex en deze zit 10 jaar verschilquote:Op maandag 3 mei 2010 16:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, mijn vriendin is een paar jaar ouder maar gewoon een laatbloeier. Mensen verschillen.
Zit dan niet zo te huilen:quote:
quote:
Over het algemeen denk ik zeker dat vrouwen "claimeriger" of "wanhopiger" zijn dan mannen. Logisch ook; de biologie van het zaadverspreiden versus het beste zaadje behouden.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Tja, wat moet ik zeggen?
Elke man gaat ooit eens iets wanhopig doen of zeggen tegen een vrouw. Ik denk dat de meeste mannen ooit toen ze 18 waren, of misschien eerder of misschien later, stapelverliefd zijn geraakt op een meisje en ze hebben op een bepaalde manier gedragen dat ze ervoor moeten schamen. En de meeste mannen leren dan ook meteen van hun fout.
En persoonlijk (naar mijn ervaring) zijn vrouwen nog erger i.v.m. met dat zielige gedrag.
Mannen 'moeten' zich in ieder geval niet als een wijf gaan gedragen. Dan wordt je uit de club gegooid en worden je testikels ingevorderd.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Mooi dit.
Al dat gelul er ook weer bij over ''vrouwen zoeken dit'', ''mannen moeten dat''.
Zo leer je nog es wat, Bateman.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Mooi dit.
Al dat gelul er ook weer bij over ''vrouwen zoeken dit'', ''mannen moeten dat''.
Al is het natuurlijk wel zo dat diezelfde man, mocht hij wèl bij haar in de smaak zijn gevallen, minstens net zo hard bejubeld zou worden om de getoonde gevoeligheid en dattie de hele toko schoonmaakte op date#1. Het is alleen maar omdat hij bij voorbaat tóch al uit de gratie was gevallen, dat deze overdreven wandaden zo belachelijk zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef Catbert het volgende:
Vind het wel grappig te lezen dat er kerels zijn die een stuk meer 'wijf' zijn dan de gemiddelde vrouw.
Iedere man is weleens onzeker, zeker als het om vrouwen gaat, de ene kiest ervoor te doen alsof ie niet onzeker is, de ander toont zijn onzekerheid.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mannen 'moeten' zich in ieder geval niet als een wijf gaan gedragen. Dan wordt je uit de club gegooid en worden je testikels ingevorderd.
Dus er bestaan geen mannen die gewoon totaal kansloos zijn door hun enorme onzekerheid? Die missen volgens mij gewoon hun moeder.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iedere man is weleens onzeker, zeker als het om vrouwen gaat, de ene kiest ervoor te doen alsof ie niet onzeker is, de ander toont zijn onzekerheid.
De ene vrouw valt voor de ''ik doe alsof'', een andere vrouw valt voor degene die zijn onzekerheid toont.
Zoals iemand eerder al schreef, we zijn allemaal mensen, en dus allemaal weleens onzeker, boeiend ?
Bij de hier beschreven mannen lijkt het wel alsof ze koketteren met die onzekerheid, want ze hebben wel eens gelezen danwel gehoord dat vrouwen daarvoor vallen: mannen die hun emoties tonen. En vervolgens slaan ze dan door en beginnen badkamers schoon te schrobben.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Iedere man is weleens onzeker, zeker als het om vrouwen gaat, de ene kiest ervoor te doen alsof ie niet onzeker is, de ander toont zijn onzekerheid.
Mannen moeten lekker doen waar ze zin in hebben.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mannen 'moeten' zich in ieder geval niet als een wijf gaan gedragen. Dan wordt je uit de club gegooid en worden je testikels ingevorderd.
Oh prima, maar ga dan niet a la schenkstroop topics openen over waarom je op je 27e nog maagd bent.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Mannen moeten lekker doen waar ze zin in hebben.
Heul niet!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mannen moeten lekker doen waar ze zin in hebben.
Vrouwen ook trouwens
Geen last vanquote:Op maandag 3 mei 2010 16:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh prima, maar ga dan niet a la schenkstroop topics openen over waarom je op je 27e nog maagd bent.
Degene die aan de man willen komenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heul niet!![]()
Vrouwen moeten lekker ongemakkelijk op hoge hakken lopen en geen scheten laten enzo.
Je bent 26?quote:
Precies. Of die man willen behouden.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Degene die aan de man willen komen
Tsja, ik ken die gasten niet, weet jij veel waarom ze zo deden.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bij de hier beschreven mannen lijkt het wel alsof ze koketteren met die onzekerheid, want ze hebben wel eens gelezen danwel gehoord dat vrouwen daarvoor vallen: mannen die hun emoties tonen. En vervolgens slaan ze dan door en beginnen badkamers schoon te schrobben.
Dacht dat je ouder was dan ik.quote:
Toch beter je best doen om hier indruk te maken op de forum'chickies' hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
Shit nu sta ik weer tussen allemaal mannen die heel druk gaan bewijzen hoe onzeker zij vooral NIET zijn. Heb ik weer.
Die bewijzen zijn voor jouw rekening.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
Shit nu sta ik weer tussen allemaal mannen die heel druk gaan bewijzen hoe onzeker zij vooral NIET zijn. Heb ik weer.
Ik denk de saaiheid.quote:
Gewoon... Daar een beetje staan in je krakersjack met een kapsel en een bos onder de oksels waar Sid Vicious zich nog voor zou schamen en al boerend verkondigen dat échte mannen niet in R&P posten, vergetend dat je zelf nog steeds een vrouw bent (biologisch althans).quote:
Huh.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Gewoon... Daar een beetje staan in je krakersjack met een kapsel en een bos onder de oksels waar Sid Vicious zich nog voor zou schamen en al boerend verkondigen dat échte mannen niet in R&P posten, vergetend dat je zelf nog steeds een vrouw bent (biologisch althans).
Logisch toch?
En een man kan niet bepalen wat vrouwelijkheid is?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat een vrouw nooit kan bepalen wat mannelijkheid is dus...
Toen ik zo jong was als jij, waren er nog niet zoveel Games.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Omdat ik niet in GAM post zeker he?
Toen ik 17 was heb ik inderdaad te veel op de huid van m'n toenmalige vriendinnetje gezeten. Ik zag ons de rest van ons leven samen zijn. 2 maanden later was het uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind het moeilijk te geloven dat sommige van de mannen hier die stoer doen nooit een faal actie hebben gedaan tegenover een vrouw, zoals te veel smsen of een verkeerde e-mail sturen of wat dan ook.
Uhuh.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En een man kan niet bepalen wat vrouwelijkheid is?
Ok.
Iedereen heeft dat gedaan. Wie zegt van niet is of maagd of liegt dat ie barst.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind het moeilijk te geloven dat sommige van de mannen hier die stoer doen nooit een faal actie hebben gedaan tegenover een vrouw, zoals te veel smsen of een verkeerde e-mail sturen of wat dan ook.
Mensch Ergert U Niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toen ik zo jong was als jij, waren er nog niet zoveel Games.
Jij kijkt teveel Ben Stiller-films.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:18 schreef dalaiblama het volgende:
Overigens is al dat tough guy geneuzel achterhaald. Mannen zijn vrij menselijk en tenzij het heerschap Magnus heet en met twee horens op een gietijzeren hoofddeksel rond paradeert, is de kans vrij groot dat hij wat stoms zegt of doet en dat hij niet altijd in staat zal zijn je aan je haren zijn hol in te sleuren.
Sommige beginnen later dan vroeger. Ik was 18/19 toen ik mijn fout maakte en toen dacht ik al dat ik te oud was om zulke fouten maakte, maar nu heb ik relatief veel mannen gekend die dik in de 20 liggen en weinig ervaring hebben met vrouwen en ze hebben totaal geen idee wat wel en wat niet te doen is als ze vrouw winnen daten.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Toen ik 17 was heb ik inderdaad te veel op de huid van m'n toenmalige vriendinnetje gezeten. Ik zag ons de rest van ons leven samen zijn. 2 maanden later was het uit.
Maar toen was ik 17, geen 27.
TS had het over mannen die dezelfde fouten blijven maken en maar niet snappen waar het mis gaat. Dan heb je toch echt een plaat voor je kop.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Sommige beginnen later dan vroeger. Ik was 18/19 toen ik mijn fout maakte en toen dacht ik al dat ik te oud was om zulke fouten maakte, maar nu heb ik relatief veel mannen gekend die dik in de 20 liggen en weinig ervaring hebben met vrouwen en ze hebben totaal geen idee wat wel en wat niet te doen is als ze vrouw winnen daten.
En dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken, maar met ervaring. Met meer ervaring kun je beter relativeren.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Toen ik 17 was heb ik inderdaad te veel op de huid van m'n toenmalige vriendinnetje gezeten. Ik zag ons de rest van ons leven samen zijn. 2 maanden later was het uit.
Maar toen was ik 17, geen 27.
Op de achtergrond... ik lees met een glimlach en zo nu en dan een frons, alle meningen en analyses over mijn verhaal. Ik hoop dat het wel duidelijk mag zijn dat ik niet kies voor dit soort figuren... en nee doorslaan naar de andere kant en mezelf aan mijn haren een hol in laten sleuren geniet ook niet de voorkeurquote:Op maandag 3 mei 2010 17:18 schreef dalaiblama het volgende:
Krijgen we dat offtopic geleuter weer.
Waar is TS en waarom kiest ze steeds voor lulletjes die haar frustreren?.
Overigens is al dat tough guy geneuzel achterhaald. Mannen zijn vrij menselijk en tenzij het heerschap Magnus heet en met twee horens op een gietijzeren hoofddeksel rond paradeert, is de kans vrij groot dat hij wat stoms zegt of doet en dat hij niet altijd in staat zal zijn je aan je haren zijn hol in te sleuren.
Natuurlijk wel, hoe kom je er anders mee op een date terecht?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:57 schreef mayra2love het volgende:
Ik hoop dat het wel duidelijk mag zijn dat ik niet kies voor dit soort figuren...
Jij kan van tevoren exact inschatten hoe iemand is?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ken zulke wanhopige onzekere mannen helemaal niet. Tenminste, ik kén ze wel maar ga er niet mee op date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |