Gaat gewoon op slot denk ik, zoals ieder jaar. Toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ben benieuwd of het hier zo ook echt 2 minuten 'stil' is. En dan bedoel ik het hele forum.

Jep.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat gewoon op slot denk ik, zoals ieder jaar. Toch?

yepquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Voor zover ik begreep iemand die onwel werd en een kettingreactie teweeg bracht
zoietsquote:

quote:

Ja, dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, het zou wat zijn als iemand een bom af liet gaan tijdens de doden herdenking

paar doden meer of minder om te herdenken maakt dan ook niet meer uit ehquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, het zou wat zijn als iemand een bom af liet gaan tijdens de doden herdenking

Ja ja, en dan gauw offline gaan hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
paar doden meer of minder om te herdenken maakt dan ook niet meer uit eh
[/foute opmerking]

Dankbaar werk iigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
Snel een taakstraf geven. Mag hij gaan vegen. Utrecht schoon lijkt me een goede nu

hij leek op een jood zei een ooggetuige.quote:

join the clubquote:

quote:

Versier zijn bedrijfsleidster dan, dan mag je er ook voor weinig inquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
vrouwen mogen voor een krats naar binnen heb ik gehoord. Mannen betalen zich scheel

Why didn't I think of thatquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Versier zijn bedrijfsleidster dan, dan mag je er ook voor weinig in

ja maar ik denk niet dat ik mijn kerel zo gek krijgquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
vrouwen mogen voor een krats naar binnen heb ik gehoord. Mannen betalen zich scheel

Altijd als ik dronken ben zeg ik dat het me best een keer een leuk idee lijktquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar ik denk niet dat ik mijn kerel zo gek krijg

Hij drinkt niet, dus ik mik wel een keer wat door zijn colaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd als ik dronken ben zeg ik dat het me best een keer een leuk idee lijkt

Dan neem je Fles toch meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar ik denk niet dat ik mijn kerel zo gek krijg

Oh nu ik niet zo hard kan rennen durf je wel hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef Muck het volgende:
Ik wil zelf niet eens naar binnen geloof ik...
weet je wat, ik ga met fles, ren gillend weg en laat fles achter

ik ben een veredelde oompa loompa, dus ik ren ook niet zo hardquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nu ik niet zo hard kan rennen durf je wel he

strak planquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Versier zijn bedrijfsleidster dan, dan mag je er ook voor weinig in

quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:54 schreef Muck het volgende:
Ik wil zelf niet eens naar binnen geloof ik...
weet je wat, ik ga met fles, ren gillend weg en laat fles achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |