Euhhmm... even denken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik verveel me, wie heeft er wat leuks te vertellen?
proberen doen de hondjesquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
Gooi ze Sym
Zoek maar een nieuwe baan voor me. Word eruit gegooid over een paar maanden..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
Gooi ze Sym
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoek maar een nieuwe baan voor me. Word eruit gegooid over een paar maanden..
giertjequote:
wat heb je dan gedaan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is mijn eigen schuld. Ik had mezelf er ook allang uitgewerkt.
Ik werk op oproepbasis maar het kost het bedrijf waar ik werk meer dan 2 keer zoveel om mij in te huren dan dat ze een werknemer pakken die een vast contract heeft. Eerst hadden ze weinig keus doordat er een groot tekort was aan werknemers maar nu er 4 nieuwe (waarvan 2 of 3 fulltime) zijn aangenomen zal ik wel eruit worden gegooid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
giertje
[..]
wat heb je dan gedaan?
of moet ik zeggen wat heb je niet gedaan
dat is inderdaad een grote voordeel van oproep werkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik werk op oproepbasis maar het kost het bedrijf waar ik werk meer dan 2 keer zoveel om mij in te huren dan dat ze een werknemer pakken die een vast contract heeft. Eerst hadden ze weinig keus doordat er een groot tekort was aan werknemers maar nu er 4 nieuwe (waarvan 2 of 3 fulltime) zijn aangenomen zal ik wel eruit worden gegooid.
Ik had ook voor het vaste contract kunnen gaan maar had weinig zin om er mijn vrijheden voor op te moeten zeggen (ik kan nu als ik wil zonder geklaag een maand vrij nemen, die vrijheid heb ik nu niet echt nodig maar over een maand of 3 wel ivm studie), helemaal als het loon er niet beter op wordt.
Wel jammer want ik vond het best een tof baantje. Misschien maar eerst eens een jaar goed met de studie doorbikkelen en dan ergens solliciteren met een bachelor diploma.
heey GFquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
giertje
[..]
wat heb je dan gedaan?
of moet ik zeggen wat heb je niet gedaan
Goedquote:
Die loopt te pimpen in de crewforaquote:
hier ookquote:
anders een houten balkje en over laten stekenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ook![]()
komen ze net een luifel afgeven is die ipv 4 meter wat ze hadden gezegd 4 meter 80![]()
als het goed is past dat nog net
quote:
dat is net niet nodigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
anders een houten balkje en over laten steken
kunnen we voortaan onder de luifel .. eh.. zitten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is net niet nodig![]()
het is 5meter 10 boven
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kunnen we voortaan onder de luifel .. eh.. zitten?
hmm, belgië, dan toch maar onder mijn eigen luifel van 5.00mquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar alleen als je bij mij op bezoek bent![]()
dat gedeelte is niet toegangkelijk voor de klanten
KGquote:
wel om ze op te etenquote:
ik waag me er niet aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:03 schreef Symphonic het volgende:
De kersen uit het molenraam vissen.
gaat hier ook nog iemand een poging doen?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:03 schreef Symphonic het volgende:
De kersen uit het molenraam vissen.
gaat hier ook nog iemand een poging doen?
Smaakte goed, zo te lezenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef Symphonic het volgende:
Dat was wel ff lekker een booreltje in de zon.
Straks lekker uiteten
Ik zag het netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |