Ik vind dat ze dat moeten verbieden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:52 schreef piepeloi55 het volgende:
en jan kees de jager zat weer te twitteren lol.

Als de Euro een diertje was geweest had ze wel anders gesproken..quote:

Okeequote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas kan dat kabinet er wel op aangesproken worden. De verantwoordelijkheid gaat in NL op functie, niet op persoon

quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:53 schreef SeLang het volgende:
We gaan 5 miljard belastinggeld weggeven en er zijn bij het kamerdebat 77 kamerleden aanwezig, oftewel bijna de helft vindt het niet de moeite waard om daar over te discussiėren.
Het is een grof schandaal
Vandaar 77 dus, anders wrs nog minder.quote:Er moeten minimaal 76 Kamerleden zijn voor een plenaire vergadering; er kwamen er 77 opdagen.

Dat snap ik ook wel, maar ik vind het schandalig. Die mensen zitten daar veel geld te verdienen en dit lijkt me toch wel een belangrijk issue.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Vandaar 77 dus, anders wrs nog minder.

Ik heb een scheermesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:58 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Nah, zal wel een te groot tarzan in de jungle gehalte hebben

Ze mag best even aan mijn liaan slingerenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:58 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Nah, zal wel een te groot tarzan in de jungle gehalte hebben

quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ze mag best even aan mijn liaan slingeren

!
!

Ach, toen ik in China woonde was het nog 7 ofzo...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef lvw88 het volgende:
Pff zit nu al een tijdje in China, merk wel dat geld opnemen veel duurder is geworden! Toen ik hier aankwam stond een euro gelijk aan 10 yuan..nu alweer gezakt naar 8.40 o.i.d. . En heb nog cash euro's die gewisseld moeten worden, maar dat heb ik natuurlijk nu liever niet. Maar het begint toch echt te moeten en iedere dag wordt die euro minder waard.
Enig idee of er een bodem is? Of dat hij weer snel opveert? Is dit anders een correctie t.o.v. de dollar?

Eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:53 schreef SeLang het volgende:
We gaan 5 miljard belastinggeld weggeven en er zijn bij het kamerdebat 77 kamerleden aanwezig, oftewel bijna de helft vindt het niet de moeite waard om daar over te discussiėren.
Het is een grof schandaal

Omdat ze niet in de Euro zitten, vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:07 schreef dramatiek het volgende:
Waarom betaalt de UK eigenlijk geen cent?

Daar zit Mei Li Vos!quote:

demissionair he.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar ik vind het schandalig. Die mensen zitten daar veel geld te verdienen en dit lijkt me toch wel een belangrijk issue.
Totale minachting naar de burger als je het mij vraagt

Mja....ze hebben er volgens mij wel behoorlijk wat geld uitstaan en ze maken onderdeel uit van Europa. Ik vind het vreemd dat ze dan geen cent bijleggen omdat ze geen euro hebbenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat ze niet in de Euro zitten, vermoed ik zo.

Dat doet er niets aan af imoquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |