O.a. Fifa 10, Ratchet & Clank: Tools of destruction, Ratchet & Clank: The quest for booty. ik zal later vanavond even een lijst voor je maken aangezien ik het niet uit mijn hoofd zou wetenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef vossen6 het volgende:
@ Monsie: wat heb je allemaal liggen qua ps3-spellen? hij is alleen te ruil
@ A-mineur: heb hem even gespeeld maar vond hem niet geweldig, sorry
Oké, tot die tijd zal hij gereserveerd blijven voor jequote:Op maandag 3 mei 2010 14:16 schreef Monsie het volgende:
[..]
O.a. Fifa 10, Ratchet & Clank: Tools of destruction, Ratchet & Clank: The quest for booty. ik zal later vanavond even een lijst voor je maken aangezien ik het niet uit mijn hoofd zou weten
Ik heb in de aanbieding (de 3 spellen die ik eerder genoemd heb) en:quote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef vossen6 het volgende:
[..]
Oké, tot die tijd zal hij gereserveerd blijven voor je
ik ben geďnteresseerd in Fifa 10quote:Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef Monsie het volgende:
[..]
Ik heb in de aanbieding (de 3 spellen die ik eerder genoemd heb) en:
Bioshock
LittleBigPlannet
Fifa 08
Resistance: Fall of men
Call of Duty: Modern Warfare
Star Wars: The Force Unleashed
Laat me maar weten of je er iets leuks bij ziet zitten. Ik heb evt ook nog Xbox 360 spellen, mocht je daar interesse in hebben dan hoor ik het wel van je.
Pm verstuurd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:02 schreef vossen6 het volgende:
[..]
ik ben geďnteresseerd in Fifa 10stuur me maar un pm als je akkoord gaat
Jij ook bedankt voor de snelle afhandeling. En zo heb ik weer eens wat van Nederland gezien. Ik hoop dat de film leuk was.quote:
Haha beviel Fifa10 je ineens niet meerquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:01 schreef vossen6 het volgende:
Soul Calibur IV weg!
Fifa 10 aan lijst toegevoegd
toch wel vaker gespeeld maar niet echt mijn spel kom ik achter, bovendien bak ik er werkelijk niks vanquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:25 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Haha beviel Fifa10 je ineens niet meer![]()
Anyway, ik zou die wel willen eventueel:
Ik heb:
Yakuza 3
Watchmen The End is Nigh
Stranglehold
En je doet absoluut niet aan geld?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:39 schreef vossen6 het volgende:
[..]
toch wel vaker gespeeld maar niet echt mijn spel kom ik achter, bovendien bak ik er werkelijk niks van
Enige die het nu soms speelt is mijn broer dus voor een goede deal mag ie weg.
Maar even ontopic: Sorry alle drie de games zijn niets voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rest in pieces.."
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:30 schreef DSonnema het volgende:
[..]
En je doet absoluut niet aan geld?nope sorry, ruilen heeft toch echt de voorkeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hier kun je hem voor een paar eurootjes meer krijgen als je hem graag wilt:
http://azerty.nl/producte(...)y-playstation-3.htmlwhen we drink ; we get drunk ; when we get drunk ;
we fall asleep ; when we fall asleep ; we commit no sin ;
when we commit no sin ; we go to heaven ;
So. Let's all get drunk and go to heaven!
Ben helaas al in het bezit van Little Big planetquote:
Nah sorry, beide niet zo mijn spellenquote:
Socom en resistance 1 heeft mij broer ook nog liggen en kung Fu Panda lijkt me niets, sorry..quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:32 schreef AngryAngel het volgende:
Ik Heb intresse in metal gear solid 4
ik heb te ruil
Kung Fu Panda
Resistance 1
Socom confrontation
Ik wil Metal Gear solid 4 wel ruilen voor Buzz Quiz TVquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:46 schreef AngryAngel het volgende:
ok voor Metal Gear Solid 4 heb ik nog:
Dead Space
Buzz Quiz TV in de aanbieding
mocht je geen interesse hebben,
anders heb ik interesse in Fall Out 3
uiteraard dezelfde spellen die ik aanbied
Uncharted 1 heb ik helaas al thuis liggenquote:
Nope, maar ik heb niet veel interesse in dead space, zal een vragen of mijn broer fallout 3 maar dat laat ik wel weten zodra hij thuis isquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:57 schreef AngryAngel het volgende:
ik neem aan dat je bedoelt dat je Dead Space al hebt liggen?
I know dat buzz leuk is, maar we hebben ook Buzz Quiz World, dus ik dacht dat ik Quiz TV wel kon ruilen, niet dus.
Ik ben inderdaad op zoek naar MGS4 en Fall Out 3, maar de rest van de games die ik heb wil ik niet weg doen omdat ik ze nog speel.
Ik heb nog Dragonball Z Burst Limitquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef vossen6 het volgende:
[..]
Uncharted 1 heb ik helaas al thuis liggen
Wellicht dat we tegen Little Big Planet een deal hebben maar dit moet ik even aan mijn broer navragen aangezien het zijn spel is en ik al in het bezit van LBP benquote:Op zondag 30 mei 2010 11:07 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik heb nog Dragonball Z Burst Limit
Little Big Planet
Danku Symphonicquote:
Deze Ratchet & Clank is een stukje kleiner dan de rest (geen volledig spel) dus met alleen motorstorm: Pacific Rift is het een dealquote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Teeno het volgende:
Army of Two
MotorStorm: Pacific Rift
Deze 2 ruilen tegen Ratchet & Clank?
Tegen Little Big Planet hebben we een deal zegt mijn broer, stuur me maar een PM met je gegevensquote:Op zondag 30 mei 2010 11:07 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik heb nog Dragonball Z Burst Limit
Little Big Planet
Eensgelijk, bedankt voor de snelle en goede afhandeling!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef T_Fuff het volgende:
GRID in goede staat, veel plezier met LBP!
is goed! stuur me maar een pm met je gegevens dan regelen we dit verder afquote:
hmm... je hebt misschien wel gelijk. Misschien dat ik me er eens aan moet gaan wagenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:11 schreef AngryAngel het volgende:
heb nog immer interesse in Fall Out 3 of MGS4![]()
gezien er nog geen interesse was in dead space, verwijs ik graag naar: http://uk.ps3.ign.com/objects/850/850400.html![]()
een "editor's choice" game hoort toch echt in een verzameling thuis![]()
mocht je van mening veranderen (wat ik natuuurlijk goed kan begrijpen) let me know
Fallout is niet van mezelf maar van mijn broer, er is al een ander bod op gedaan maar als mijn broer deze afwijst dan laat ik hem weten over jouw bod.quote:
Uncharted 2 nog niet, maar ik verwacht hem morgenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:37 schreef Beaudelaire het volgende:
En binnen is FIFA 10 in goede kwaliteit.
Gisteravond op de bus gedaan, dus dan was het net te laat denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:04 schreef vossen6 het volgende:
[..]
Uncharted 2 nog niet, maar ik verwacht hem morgen
maakt niets, heb alle geduldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Gisteravond op de bus gedaan, dus dan was het net te laat denk ik.
Geen deal helaasquote:
nope, fear 2 is niks voor mijquote:
nope sorry, iets te weinig. Dan houd ik hem lieverd zelf nogquote:Op zondag 13 juni 2010 11:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
¤5 exclusief voor Skate 1 voor de PS3...
zal toch echt moeten wachten tot een mod. dat doetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef MesaJJB het volgende:
Hey broertje, haal GRID, Fallout 3 en The Simpsons game maar uit de lijst. Die zijn nu weg.
uhm, Lost Planet: extreme condition of resistance 2?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:56 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb hier WipEout HD Fury liggen.
Wat heb je te bieden?
Nee bedankt, Fifa 10 misschien?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:38 schreef vossen6 het volgende:
[..]
uhm, Lost Planet: extreme condition of resistance 2?
die is al verkocht (moet nog verandert worden door mod.) + het is niet echt een eerlijke deal, vind je.quote:
nah, niet mijn spelquote:
heb je niets te ruil? aangezien dat de voorkeur heeftquote:
nah, ruilen heeft toch echt de voorkeur, anders houdt ik hem liever zelfquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef dnn- het volgende:
Uh nee niets te ruil of je moet wipeout HD willen maar die wil niemand
nope, die staat helaas thuis ook al ergens op een stapel stof te happenquote:
Als je er ¤8 bij doet hebben we een dealquote:
wolfenstein heeft niet mijn interesse en borderlands heb ik al uitgespeeldquote:Op maandag 5 juli 2010 11:11 schreef M-unit het volgende:
ik heb wolfenstein en borderlands, 1 van de 2 ruilen tegen bioshock2?
Ik wil er best een 5 euro briefje bij doen als ik hem opstuur.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:43 schreef vossen6 het volgende:
[..]
Als je er ¤8 bij doet hebben we een deal
Ik heb de volgende games te ruil voor BF BC2quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:10 schreef vossen6 het volgende:
nieuw:
Bioshock 2: Rapture edition (incl. artbook)
Battlefield: bad company 2
mooiquote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik wil er best een 5 euro briefje bij doen als ik hem opstuur.
Topquote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef vossen6 het volgende:
[..]
mooiaangezien bioshock 2 iets duurder is dan mini ninjas
Pm me je gegevens maar dan zorg ik dat hij morgen nog op de post gaat.
Bioshock 2 gaat morgen nog op de postquote:
in just cause 2 wel jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:05 schreef Zspirit het volgende:
interesse in justcause 2, god of war 3 of killzone 2 allemaal met trophies
lost planet 2 promo, rest heb ik al gespeeldquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:32 schreef NeonPanda het volgende:
Resistance 2 tegen een van mijn games?
[TK/TR]PS3 Spellen
klopt, maar ik wil best 2 vs. 1 ruil doen met jequote:Op zondag 11 juli 2010 12:11 schreef NeonPanda het volgende:
Ik kijk toch even verder. Resistance 2 kun je op dit moment voor een tientje krijgen op Marktplaats.
Danku, nieuwe OP verstuurd via Topic Reportquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:58 schreef Symphonic het volgende:
Topic opgeschoond.
Maak voor de duidelijkheid even een nieuwe OP, dan zetten we die weer op zijn plek
Goed om te horen en veel plezier ermeequote:
Heb het hem gevraagd, nu nog alleen wachten op zijn reactiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:51 schreef Lightning87 het volgende:
TS, die Fifa 2010 van die vriend ruilen voor mijn Uncharted 2 ?
PM me aubthnx
dankuquote:
Danku, en ja ze zijn aangebodenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:02 schreef Symphonic het volgende:
OP aangepast.
Die laatste zijn aangeboden neem ik aan?
Deal, pm me voor verdere afhandelingquote:
dankuquote:
checkquote:Op donderdag 18 november 2010 19:10 schreef vossen6 het volgende:
[..]
danku
God of war is niet meer gezocht trouwens
niet mijn spel, sorryquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef yes-yes het volgende:
Sonic unleashed voor virtua tennis 09 ?
Alle nieuwe "gave" spellen in mijn bezit zijn nog niet gespeeld of houdt ik liever nog even. Hoewel Red Dead Redemption mijn interesse heeft snap ik dat dit tegen een van mijn spellen geen eerlijke deal isquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:05 schreef Qbizz het volgende:
ik heb in de aanbieding:
- Red Dead Redemption
- Dragonball Z: Burst Limit
- Assassins Creed
- GTA IV
Heb je nog gave spellen in de aanbieding?
Ben eigenlijk opzoek naar BF: BC2 / Singstar (incl. microfoons) / Call Of Duty: Black Ops / FallOut: New Vegas
Dit wil ik wel doen ja, ook al is de kans groot dat er in die tijd al betere spellen uit zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:52 schreef Qbizz het volgende:
ja ik kan ook aanbetaling in de envelop stoppen natuurlijk, mocht je een van deze spellen die ik zoek in bezit krijgen; zou je mij dan willen pm'en?
Ik heb wel interesse in Demon's souls en Bayonettaquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:21 schreef Uchiha1911 het volgende:
Ik ben op zoek naar Fallout New Vegas, maar de spellen kunnen ook tegen andere games geruild worden.
Ik heb te ruil:
Resistance Fall of Man
Resistance 2
Brutal Legend
Darksiders
Bioshock 2
Batman Arkham Asylum
WipeOut Fury HD
Bayonetta
Red Faction: Guerilla
Demon's Souls
Dit is goed, pm me maar voor de verdere afhandelingquote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Uchiha1911 het volgende:
Nee bedankt, dan gaat het niet door. LP1 tegen Bayonetta misschien?
dankuquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef Wickyleaks het volgende:
laat maar.... over laatste lijst gelezen
Dit begrijp ik ff nietquote:
Helaas hebk dante's inferno al uitgespeeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:16 schreef Schunckelstar het volgende:
overlord 2 ruilen tegen dante's inferno?
Ik dank uquote:
Nah sorry, even gespeeld maar niet mijn gamequote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef W00fer het volgende:
Is Uncharted 2 te ruil tegen mijn The Godfather 2?
Nopequote:
Ik wil best ruilen, maar ik heb alleen maar spellenquote:Op woensdag 27 april 2011 05:38 schreef Baka-san het volgende:
Ruilen voor:
[TK] iPad 16gb wifi + 3gb 275 euro of ruilen
Al gespeeld, sorryquote:
Dealquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef killermj het volgende:
Uncharted 2 ¤15
Little Big Planet ¤10
22,50 incl geboden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |