abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:07:04 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_81057430
Geweldig Innepin, wat een opluchting!

Ik geloof niet dat wij een taart nemen. We trouwen 's avonds en taart vlak voor het buffet vind ik niet zo goed bij elkaar passen. Geen idee nog wat we met de catering aan moeten. Kan het de lokatie laten regelen of zelf. Heb gelukkig nog een paar maanden de tijd om van alles te regelen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_81057614
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

weet idd niet waar je woont enzo, maar als dat in het Noorden is, probeer dan eens DevilsAndDust! Die is wel druk geloof ik de komende weken met verhuizen, maar ze maakt echt de prachtigste taarten
Zit je te lurken in het trouwtopic, kom je ineens je naam tegen. . Wat lief van je om te zeggen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:13:25 #53
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_81057672
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:07 schreef Sanne het volgende:
Geweldig Innepin, wat een opluchting!

Ik geloof niet dat wij een taart nemen. We trouwen 's avonds en taart vlak voor het buffet vind ik niet zo goed bij elkaar passen. Geen idee nog wat we met de catering aan moeten. Kan het de lokatie laten regelen of zelf. Heb gelukkig nog een paar maanden de tijd om van alles te regelen.
hmz misschien een taart als toetje?
pi_81061413
dat hebben wij ook gedaan

Geen toetje maar bruidstaart
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_81061630
Wij doen ook taart als toetje. En dan is het de bedoeling dat rond diezelfde tijd de avondgasten binnenkomen, en dan krijgt iedereen taart en kan het feest beginnen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 6 mei 2010 @ 08:19:19 #56
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_81075502
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:54 schreef innepin het volgende:
Wij doen ook taart als toetje. En dan is het de bedoeling dat rond diezelfde tijd de avondgasten binnenkomen, en dan krijgt iedereen taart en kan het feest beginnen
Wij ook.. maar niet voor onze avond/receptie gasten...

Bruidstaart als toetje FTW
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_81075533
geen bruidstaart ftw!

Ja doei.
pi_81075538
Bossche Bollen
Ja doei.
pi_81076476
zojuist de overtocht voor de huwelijksreis geboekt

25 juli varen we vanaf Europort Rotterdam af naar Hull!

het komt wel heel dichtbij nu zo!
Ja doei.
pi_81076535
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zit je te lurken in het trouwtopic, kom je ineens je naam tegen. . Wat lief van je om te zeggen!
maar, je maakt ook prachtige taarten! En daar maak ik graag reclame voor
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')