@Chanty wat een erg mooie jurk zegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn trouwjurk
Foto's van mij in de jurk plaats ik niet![]()
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef innepin het volgende:
Wow Chanty, wat een mooie jurk. Ik wou dat ik daar het figuur voor had
Dat was ik net ook aan het denken, als ik daar het figuur voor zou hebben gehad dan wist ik het wel..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef innepin het volgende:
Wow Chanty, wat een mooie jurk. Ik wou dat ik daar het figuur voor had
dat dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef MuadDib het volgende:
Als ík zo'n figuur zou ík zelfs die jurk dragen
NIET DOEN HE zou veel te zonde zijn.. nou moet ik wel zeggen dat je vanzelf afvalt van de stress.. in de laatste weken minstens 3 kilo kwijt geraakt, de jurk zat ook veel losser dan de eerste keer nadat hij was ingenomen, en tussen het passen of het goed zit en het ophalen zat 2 weken..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:47 schreef Chanty het volgende:
Wow haha tnxFoto's van mij in die jurk komen dus pas over iets meer dan een jaar
Moet me dus ook niet helemaal gaan volvreten komend jaar
Geen zorgen, ik ga niet twee jaar lang op een jurk kwijlen om vervolgens zoveel aan te komen dat hij niet meer pastquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
NIET DOEN HE zou veel te zonde zijn.. nou moet ik wel zeggen dat je vanzelf afvalt van de stress.. in de laatste weken minstens 3 kilo kwijt geraakt, de jurk zat ook veel losser dan de eerste keer nadat hij was ingenomen, en tussen het passen of het goed zit en het ophalen zat 2 weken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |