pics van de jurk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef Chanty het volgende:
Oh in deze reeks moet ik ook maar eens gaan lezen. Kunnen we misschien nog wat goede tips vinden
Ik heb DirtyHarry vorig jaar ten huwelijk gevraagd na een parachutesprong op AmelandUit financiele overwegingen en studiestress van mijn kant besloten om nog wat langer te wachten (wilden eerst dit jaar trouwen). Zijn op dit moment bezig met het vinden van een geschikte locatie voor 6 juni 2011
Volgende week het eerste gesprek bij een strandtentje. En de jurk is al gekocht
wat leuk! Geen poespas voor jullie dus?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef sigme het volgende:
Zo, in ondertrouw. 't Circus kost ons 11,30.
Volgende maand de BABS aan het verstand peuteren dat we alleen willen weten wáár getekend moet worden, en dan kan de boel half juli voltrokken worden.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef sigme het volgende:
Volgende maand de BABS aan het verstand peuteren dat we alleen willen weten wáár getekend moet worden, en dan kan de boel half juli voltrokken worden.
sigme!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef sigme het volgende:
Neuh, jij mag de taart bakken. We hebben de plannen in zoverre aangepast dat we toch maar de familie op de hoogte hebben gesteld. Ze zijn een weekje later uitgenodigd voor koffie en taart..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
sigme!. Mag ik je feliciteren of wil je er zoveel gedoe niet van maken?
.
Ah, dus dat was de gelegenheid waar je het over had!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Neuh, jij mag de taart bakken. We hebben de plannen in zoverre aangepast dat we toch maar de familie op de hoogte hebben gesteld. Ze zijn een weekje later uitgenodigd voor koffie en taart..
Mijn trouwjurkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
pics van de jurk!![]()
mag per PM uiteraard
[..]
wat leuk! Geen poespas voor jullie dus?
WOUW!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn trouwjurk
Foto's van mij in de jurk plaats ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |