abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:05:37 #251
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_81678004
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
10 juli vrijgezellen'feest':

uit eten in een eetcafé en daarna borrelen met allemaal leuke mensen, zonder rare shirts enzo mag ik hopen

fijn, dat ze dat lekker met ons overleggen en dat ik ook niet een hele dag met alleen maar vrouwen opgescheept zit
Is net de WK voetbal
pi_81678027
denk niet dat we daar wat aan missen ! want Nederland speelt dan nog niet
Ja doei.
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:10:18 #253
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_81678221
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
denk niet dat we daar wat aan missen ! want Nederland speelt dan nog niet
Dan is het afgelopen hé
pi_81678251
oh, is dat juli? ok

nou, ik ga er dan maar niet vanuit dat Nederland de Finale haalt, en anders: feestje
Ja doei.
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:24:58 #255
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_81678886
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
10 juli vrijgezellen'feest':

uit eten in een eetcafé en daarna borrelen met allemaal leuke mensen, zonder rare shirts enzo mag ik hopen

fijn, dat ze dat lekker met ons overleggen en dat ik ook niet een hele dag met alleen maar vrouwen opgescheept zit
Gemengd vrijgezellenfeest

Dat moet ik hier ook zeker gaan aankaarten anders zit ik met vier vriendinnen of zo en missen mijn belangrijkste vrienden
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_81679035
och, ik heb sowieso niet heel veel vrienden gros van wat er op de bruiloft komt, komt voor
Ja doei.
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:43:20 #257
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_81679683
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
och, ik heb sowieso niet heel veel vrienden gros van wat er op de bruiloft komt, komt voor
Ahw dat klinkt wel zielig Maar herkenbaar wel. Onze bruiloft wordt ook heel klein. Beiden een kleine familie en ook selectief wat vrienden aangaat. Genoeg goede kennissen maar die gaan we echt niet allemaal uitnodigen. Onze trouwdag wordt een dag samen met de mensen die echt om ons geven en omgekeerd.

Ken ook mensen die jan en alleman die ze maar vaag kennen uitnodigen want dan krijgen ze veel cadeautjes Dan maar wat minder vrienden op mijn bruiloft hoor als dat de definitie is.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 20 mei 2010 @ 17:18:33 #258
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_81681422
Ik meld me hier ook! Ga op 1 april 2011 trouwen met Tha_Duck. Een echt fok!huwelijk, aangezien we elkaar van hier kennen

We gaan om 15.00 uur trouwen in het gemeentehuis hier. Daggasten zijn 18 mensen met ons erbij. Na het officiële deel gaan we naar een locatie hier vlakbij. Daar staat bruidstaart met kofie/thee en dan gaan we even lekker nababbelen. Daarna ook daar eten met z'n 18en en rond 20.00 uur is er een feest voor ongeveer 84 mensen. Daar zeggen nog wel een aantal mensen van af, ga ik vanuit. Maar we hebben wel alle ooms en tantes en wat collega's uitgenodigd. Verder geen gekke dingen. En ik hoef ook eigenlijk niet zo heel veel te regelen. Afgelopen week bij de locatie de datum vast gaan zetten en een berekening gekregen wat het ongeveer kost. Moet papieren nog naar gemeente terug sturen. Verder hebben we een offerte gevraagd bij de fotograaf, maar een vriend van mijn broer maakt ook reportages dus weet nog niet wat we doen. Bruidstaart heb ik al voor gekeken en weet ik waar we die vandaan halen. En de bloemen voor op de auto en mijn boeket moet ik nog even uitzoeken. Kleding wordt betaald door beide ouders gelukkig. Maar daar ga ik me na de zomer pas druk over maken. En de kaarten versturen we via de website van TNT-post. Gastenlijst is al klaar, en komend weekend ga ik nog even voor ringen kijken in Duitsland. Hopelijk is het daar wat goedkoper Onze bruiloft in het kort hihi.
To infinity…and beyond!
pi_81681652
Gefeliciteerd ivetje! En wat heb je al veel geregeld voor een bruiloft die pas over een krap jaar plaatsvindt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 20 mei 2010 @ 17:26:20 #260
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_81681736
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:24 schreef innepin het volgende:
Gefeliciteerd ivetje! En wat heb je al veel geregeld voor een bruiloft die pas over een krap jaar plaatsvindt
Haha, ja joh ben er lekker op tijd bij! Vind het heerlijk dat er al zoveel is gedaan, kan nu de echt leuke dingen rustig uitzoeken. Zoals een jurk en ringen enzo. Alle andere dingen veranderen toch niet meer, zoals de locatie dus die kan ik maar beter meteen vastleggen. Hoef ik me daar niet meer druk om te maken
To infinity…and beyond!
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:06:18 #261
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_81683292
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 17:18 schreef ivetje het volgende:
Ik meld me hier ook! Ga op 1 april 2011 trouwen met Tha_Duck. Een echt fok!huwelijk, aangezien we elkaar van hier kennen

We gaan om 15.00 uur trouwen in het gemeentehuis hier. Daggasten zijn 18 mensen met ons erbij. Na het officiële deel gaan we naar een locatie hier vlakbij. Daar staat bruidstaart met kofie/thee en dan gaan we even lekker nababbelen. Daarna ook daar eten met z'n 18en en rond 20.00 uur is er een feest voor ongeveer 84 mensen. Daar zeggen nog wel een aantal mensen van af, ga ik vanuit. Maar we hebben wel alle ooms en tantes en wat collega's uitgenodigd. Verder geen gekke dingen. En ik hoef ook eigenlijk niet zo heel veel te regelen. Afgelopen week bij de locatie de datum vast gaan zetten en een berekening gekregen wat het ongeveer kost. Moet papieren nog naar gemeente terug sturen. Verder hebben we een offerte gevraagd bij de fotograaf, maar een vriend van mijn broer maakt ook reportages dus weet nog niet wat we doen. Bruidstaart heb ik al voor gekeken en weet ik waar we die vandaan halen. En de bloemen voor op de auto en mijn boeket moet ik nog even uitzoeken. Kleding wordt betaald door beide ouders gelukkig. Maar daar ga ik me na de zomer pas druk over maken. En de kaarten versturen we via de website van TNT-post. Gastenlijst is al klaar, en komend weekend ga ik nog even voor ringen kijken in Duitsland. Hopelijk is het daar wat goedkoper Onze bruiloft in het kort hihi.
Klinkt goed Fijn dat ik niet de enige ben die alles zo lang van tevoren geregeld wil hebben. Benieuwd wat jullie ervaringen zijn in Duitsland. Wij hadden ook al gehoord dat ringen daar een stuk goedkoper zijn dus willen ook daar gaan kijken

Hebben jullie toevallig nog tips voor de locatiebesprekingen? Wij gaan volgende week in gesprek, echt geen idee wat ik ervan moet verwachten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:07:17 #262
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81683343
grappig ivetje, kan me nog wel herinneren dat jullie iets met elkaar kregen ja

gefeliciteerd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_81691173
OK, foto's komen zsm online (eindelijk)... Jullie kunnen deze site in de gaten houden daarvoor
pi_81692512
Een beetje laat maar beter laat dan nooit, hier alsnog een paar fototjes van ons trouwen:





verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:29:28 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81692822
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef Sanne het volgende:
Zeg, een armcorsage, die kan ik ook wel over mijn schouder mikken he? Lijkt me ideaal, hoef ik helemaal geen bloemetje vast te houden!
Vriendin van mij had zo'n arm ding en speciaal voor het gooien een klein boeketje laten maken.
***
pi_81695393
Trouwfoto's Meeeeeer!!

@Ivetje, Gefeliciteerd

Bij ons is ook meer als de helft van mijn vriend zn kant. Hij heeft nou eenmaal een grotere familie waar hij contact mee heeft
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:08:57 #267
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_81698976
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zal wel ouderwets zijn want ik vind 'm veeeeel te bloot. Dat doorschijnende hoeft van mij niet buitenshuis
Maar ieder zijn ding
Daar ben ik het helemaal mee eens
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:15:37 #268
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_81710889
Foto's! Foto's!
Leuk!

Ik heb etiketten nodig voor op de bedankjes maar mn inspiratie is helemaal op.
En over 2 weken ga ik over 2 uur trouwen!!
Datumgenoot, karmacheck. Ik ga straks wat hulpeloze omaatjes zoeken om te helepen bij het oversteken en hoop op minstens 8 collectes deze week. En de vuilnismannen krijgen koffie.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_81711127
Even een klaagpost

De gemeente belde net dat er op de dag dat wij trouwen kermis word opgebouwd op het plein voor het gemeentehuis en dat we dus aan de zijkant moeten parkeren ..

Op zich niet erg, maar leuke foto's voor het gemeentehuis kun je dus wel shaken..bah!
Er is normaal nooit kermis rond deze tijd
Als ik dat had geweten had ik t mischien wel op een andere dag gepland !
pi_81711420
da's balen BBB.

Is het een grote kermis? Misschien kan je wel leuke foto's maken op de kermis (merry go round) om er een beetje een positieve draai aan te geven
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_81711435
wat stom Bla!
Ja doei.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:28:52 #272
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_81711510
Bah, balen bbbla. Maar wat aurum zegt...
(al zou ik me er ook door opfokken.) stom!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_81711740
Ze zijn die dag aan het opbouwen dus helaas ook geen leuke foto's van op de kermis...
Ochja...we zijn daar maar een uurtje, dus voor de rest maakt het ook eigenlijk niks uit..maar toch

Ik had ook gewoon oude omaatjes moeten helpen met oversteken enzo
pi_81712055
Balen!!
Wij wilden eerst een week eerder trouwen, maar dan is het Zwart festival in de stad.

Met dit als resultaat bij het gemeentehuis...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81713287
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Trouwfoto's Meeeeeer!!
Onze foto's worden meer en meer... Dit weekend zal ik in totaal meer dan 330 online zetten... Misschien nog meer, als we de CDs van de wegwerpcamera's kunnen krijgen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')