quote:
Dat vroeg ik me ook af. Maar ik besloot het te negeren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:18 schreef Stiemie het volgende:
Kim wat moet jij met zoveel zakken bakpoeder![]()
maar groot genoeg voor Esmee!quote:En de pyjama's zijn leuk, maar helaas te klein voor Linde
Bakken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:18 schreef Stiemie het volgende:
Kim wat moet jij met zoveel zakken bakpoeder![]()
En de pyjama's zijn leuk, maar helaas te klein voor Linde
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Prijs? uhm 1 euro per stuk (ex verzenden)?
Of alles samen voor 12,50 incl verzenden
Ow flanel is wel heel fijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Heu, het is XL, dat is 80/86 geloof ik. Ik heb een flanellen roze met witte ruit. en een roze/rood/groene met bloemetjes
en deze;
[ afbeelding ]
Dat heb ik niet helaas.... maar heb jij toevallig nog korte broeken maat 62? Kan me herinneren dat je hier een tijdje geleden ook spullen gepost had, maar kan het niet meer vinden...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:54 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand toevallig nog leuke spijkerjasjes voor een jongetje liggen? Maat 80/86 ofzo?
Uhm ja, dat heb ik wel! Ik ga ff zoeken voor jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet helaas.... maar heb jij toevallig nog korte broeken maat 62? Kan me herinneren dat je hier een tijdje geleden ook spullen gepost had, maar kan het niet meer vinden...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:05 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Uhm ja, dat heb ik wel! Ik ga ff zoeken voor je
W8 ff, niet goed gelezen, korte broeken heb ik helaas nietwel lange
kan je evt een stukje afknippen?
![]()
Ik ga overleggen met de meneer. Want die protesteerde nogal dat ik het weg wilde doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:51 schreef Lijnloos het volgende:
Linda, heb je dat koekiemonster-shirt nog? Ik vind hem namelijk wel heel tof, maar hij is niet meer te krijgen bij de H&M-online shop... en maatje 74 duurt nog wel effe, maar da's op zich prima.
Oh en ik ben dus wel geinteresseerd, wat wil je ervoor hebben (ik wil ook best wachten tot je weer in NL bent)...
Oh, nou ja... als het niet mag, dan even goed hoor...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik ga overleggen met de meneer. Want die protesteerde nogal dat ik het weg wilde doen
Wanneer zit Minke dan in 74? Lotte gaat richting zomer in 74, dus dan kan ze het miss. 1x aan en dan merktie niet meer dat het weg isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh, nou ja... als het niet mag, dan even goed hoor...Laat maar weten!
7,50 ex verzenden? Ik moet alleen wel even dubbelchecken of hij nog helemaal netjes is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow flanel is wel heel fijnen de maat goed voor Senna voor de winter, denk ik. Wat vraag je ervoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |