Nee, helaas... is met korte mouwen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Met lange mouwen? Zo ja, dan wil ik 'm er wel bijZo nee, dan is hij voor 'n andere liefhebben
Als je gaat vliegen zou ik je dat toch wel afraden eigenlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed idee! Haha een zak poeder in mn bagage![]()
Voor 'n jongetjequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als er iemand nog rompers zoekt 62/68 met lange mouwen dan heb ik die wel!
En kleertjes ook trouwens....
Welke maat is dit?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:10 schreef amaranta het volgende:
Pyjama voor een jongen (of een hele stoere meid). Vraagprijs 3,50
[ afbeelding ]
Heb je er een foto van?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:10 schreef para909 het volgende:
Vandaag kwam de luierteller zorgconsulente van Careyn bij ons langs en naast de nodige tips kregen wij een konijn-ding. Mijn lieftallige herinnerde dat zij hier op het forum had gezien dat iemand op zoek was naar dat konijn-ding.
Dus: wie is er op zoek naar het Careyn Konijn-ding? Gratis af te halen, stuur 'm ook graag voor je op.
Wat een verschil. Dus je krijgt een tummytub of een lapstofkonijn?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:52 schreef Pvoesss het volgende:
Klopt ja iemand vroeg om het Careyn konijn.. Ik zit ook bij Careyn vorige keer kreeg ik een tummytub..
Dus ik gok dat ik nu ook nog deze krijg..Als ik hem krijg en de kinders vinden het niets wil ik ook graag weten wie hem zocht
Welnee, niet als het gewoon in je bagage in het ruim onderin zit. Ze hebben ook nooit wat van mijn zak waspoeder gezegd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Als je gaat vliegen zou ik je dat toch wel afraden eigenlijkdat kon nog wel eens een langdradige grap worden op het vliegveld
Lastig wel dan eigenlijk
t ligt op Lars kamer, dus ik kijk morgen even.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor 'n jongetjeWat hebbie en wat kost da?
oh okquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Welnee, niet als het gewoon in je bagage in het ruim onderin zit. Ze hebben ook nooit wat van mijn zak waspoeder gezegd.![]()
Stop er een label van de voeding bij en klaar.
Eigenlijk alleen rompers met lange mouwen en korte broekjes en evt. bloesjes. Pyama's, lange broeken en shirtjes met lange mouwen niet eigenlijk. (Maar misschien iemand anders wel?)quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
t ligt op Lars kamer, dus ik kijk morgen even.
Wat zoek je allemaal?
Rompers alleenof ook kleertjes?
Ik heb in 62/68 qua kleertjes vooral shirtjes met lange mouwen(maar niet heel dik)
Heb ook nog pyama's.
Ik maak wel ff wat foto's.
Welnee, ik ben met 6 pakken bakpoeder uit Curacao teruggekomen en ik hoefde niet eens mijn koffer open te makenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:19 schreef Stiemie het volgende:
Dat zou met je zak poeder dan wel eens een avontuurlijk tochtje kunnen worden
Zijn die ook leuk voor jongetjes? En welke maat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:48 schreef k_i_m het volgende:
Wie was er ook alweer eventueel geïnteresseerd in Claesen's pyjamaatjes? Ik heb er 3 in de aanbieding die niet meer passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |