Ohja, dat is waar!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:20 schreef Rubey het volgende:
Linda, C&A kinderkleding kun je kopen via wehkamp.nl
Roze? Behalve dat knuffelkonijn moet er toch niets heel roze lijken, maar mijn camera wil nog wel eens andere kleuren verzinnenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:51 schreef Suzanna het volgende:
Suikertaartje, het ziet er echt superroze uit!
Maar die zakjes zijn vaak te klein voor een hele voeding en te groot voor als je 2 zakjes neemt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:18 schreef Poppejans het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die niks doen met zakjes Nutrilon Standaard 2 voeding (die oa in de Blije Doos zitten) wil ik ze wel graag hebben!, uiteraard tegen verzendkosten
Klinkt zo schooierig, maar die zakjes lijken me zo handig en nemen weinig plaats in beslag als je op stap bent met kind.
Meteen even gekeken op zo'n zakje; er staat op dat het voor 200 ml voeding isquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar die zakjes zijn vaak te klein voor een hele voeding en te groot voor als je 2 zakjes neemt.
Tip:
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)oren-(99000018).aspx
Werkt super als je op stap bent met kind
oja,zo was het ja. Ik heb toen gekeken toen Daan nog 120/4 kreeg en dat vond ik zo onhandig, dus ik heb ze gewoon open geknipt en in de bus erbij gegooidquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Meteen even gekeken op zo'n zakje; er staat op dat het voor 200 ml voeding is
Melkpoedertoren hebben we twee vandoe ik altijd voor 1 dag voedingen in, en inderdaad ook bakjes om mee te nemen in de tas als we weggaan.
Oh, wat een supertip! Dan ga ik daar eens beter mn ogen open doenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:26 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans, een vriendin vertelde me dat ze die zakjes ook ergens verkopen.. De Etos was het, dacht ik!
Ik heb ze ook, maar ze zijn niet super stevig. McLaura had een kindje die op dr tas ging zitten en toen knapte de boel. Alle poeder los in de tasquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar die zakjes zijn vaak te klein voor een hele voeding en te groot voor als je 2 zakjes neemt.
Tip:
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)oren-(99000018).aspx
Werkt super als je op stap bent met kind
Je kan de nutrilon ook kant en klaar kopen he! En idd, de zakjes zijn gewoon los te koopquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh, wat een supertip! Dan ga ik daar eens beter mn ogen open doen
Voor de zomervakantie heleboel van die zakjes onderin de koffer scheelt enorm veel ruimte, anders moet zo'n best groot blik mee.
Met lange mouwen? Zo ja, dan wil ik 'm er wel bijquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik zag net dat ik ook nog een effen lichtgrijze romper maat 62/68 heb...
Dat is ook wel een goed idee! Haha een zak poeder in mn bagagequote:Op donderdag 6 mei 2010 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans, is het niet goedkoper om de poeder uit zo'n blik een een goeie stevige (afsluitbare) plastic zak te doen? Zo'n hersluitbare zak, of met zo'n stevige diepvriesklem?
Die kleine zakjes lijken me zo duur in verhouding.
Das unne goeie, gaan jullie vliegen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed idee! Haha een zak poeder in mn bagage![]()
Jep, in augustusquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das unne goeie, gaan jullie vliegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |