Het is nu toch echt tijd om wat kleren van Yara op te ruimen en dus maak ik vandaag een begin:
Crocs pelican maat 4/5 (staat gelijk aan 21-22) niet gedragen want Yara ging laat lopen

Het zijn fijne zomerschoentjes met een hele flexibele zool 7,50
![]()
Crocs pelican maat 6/7 (23-24) precies dezelfde schoentjes, wel een paar keer gedragen maar zien er nog goed uit. Mogen weg voor 5 euro

Jochie meisjeslaarzen maat 23. In goede staat, ze zijn kort gedragen. 7,50
Nijntje zwemkleding en zonnehoedje. Het hoedje is 46 cm qua omtrek. De broekjes maat 62/68 en 74/80. Los te koop voor 2 euro p/s of de hele set samen voor 5 euro. Het broekje maat 62/68 is ongedragen met kaartje. Verkocht
Badpakje van Lief! maat 74/80 maar valt kleiner (als een grote maat 68/kleine maat 74). Nog supermooi, ik zou er graag 7,50 voor willen hebben (was nieuw 20 euro) Verkocht
Jurkje van Mexx, maar 50/56, nog in prima staat (1 of 2x gedragen) 5 euro:
![]()
Broekjes van Mexx, maat 62. 2 euro p/s:
![]()
Shirtjes van Mexx, maat 62. 2 euro p/s:
![]()
Topje maat 68, echt HEMA

1,50
![]()
En daarnaast heb ik wat draagdoeken in de verkoop

m'n didymos katja. Tis een maat 5 (4.20 m), en misschien niet direct meer herkenbaar als katja omdat hij in de rode verf heeft gelegen. Ik vind het een doek die erg fijn draagt alleen de kleuren spraken mij minder aan, vandaar het verfbad. Hij is mooi egaal, geen vlekken. Mag weg voor 40 euro excl. verzendkosten
![]()
hoppediz cape town. Zwarte draagdoek, oersterk, knoopt fijn en heerlijk om in te slapen, volgens Yara. Mag weg voor 40 euro excl. verzendkosten
![]()
de doeken in een stashpic:
![]()
(onderop kaapstadt/cape town, 3e van onder katja)
[ Bericht 3% gewijzigd door TearSong op 12-05-2010 22:11:24 ]