SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*![]()
Ik klikte niet, ik zit op mobiel fok.
You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.![]()
Déjà-vu.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★![]()
Tevens klikte ik niet, maar quotte ik het bericht om te zien wat er in de spoilers zat.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★![]()
Goedemiddagquote:![]()
![]()
Ik hoopte op Natascha namelijk
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Ze is er niet![]()
En nog steeds snap ik dat verhaal niet.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Dat, + mobiel fok maakt van TS de faalhaas van de dag.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het daar al weggegeven werd....
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat, + mobiel fok maakt van TS de faalhaas van de dag.
Ze komt alleen 's avonds, als het buiten donker is en Marcel in zijn bedje ligt.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:54 schreef Creeg het volgende:
Ze is er niet![]()
En nog steeds snap ik dat verhaal niet.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★![]()
Alsof ik daarop ga klikken. mafkees.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
En nu een leuk plaatje:quote:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |