En dan moet je nog terugquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef LieLie het volgende:
Als ik zes kilometer loop ben ik het dorp naast ons voorbij
Ik zie het ook nu pasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dank je wel, route! Dank je wel, route! Dank je wel, route! Dank je wel, route! Dank je wel, route! Dank je wel, route! Dank je wel, route! Dank je wel, route! Dank je wel, route! Dank je wel, route! Dank je wel, route! Dank je wel, route! Dank je wel, route! Dank je wel, route!
sorry, flauwe bui![]()
Aaah ja okequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb genoeg routes, maar ik blijf dan maar ronddwalen in de stadNu vind ik dat niet erg, maar stoplichten..
Te hard gelopen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:47 schreef Rekkie het volgende:
Zojuist les 1 gehad..... ik was helemaal naar de kloten. Ben nu wel redelijk hersteld maar heb wel strakke bovenbeen spieren.
Schoenen bevallen goed.
ook uitlopen, maar minder grote afstand.....en die 5 minuten was een gok. kan ook langer zijn geweest (iig niet korter!). Loop sowieso altijd nog langer door nadat Evy klaar is...behalve pas geleden toen ik zo ongeveer recht voor de deur uitkwam.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:26 schreef GotC het volgende:
Je rondje was te groot en daarom moest je nog 5 min lopen? Wat doe je dan normaal qua cooling down?
Is dat een vereiste dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef GotC het volgende:
Jammer dat niemand verder op anderen reageert..
Nouja, het is natuurlijk wel een forum en geen miniblog ofzo. Maar goed.quote:
gaat je meevallen denk ik hoor! was laatst ook twee week verkouden, maar toen het over was ging het lopen ook weer prima.quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja, het is natuurlijk wel een forum en geen miniblog ofzo. Maar goed.
Zelf al bijna 2 weken niet gelopen. Die verkoudheid gaat maar niet over. Ben benieuwd wat ik nog 'kan' straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |