Misschien wer eens een ander limited edition kleurtje, maar voor de rest zou ik niet weten waarom. Qua prijs zitten ze nu goed, tenminste, een stuk concurrerender met Microsoft (tja, je krijgt er toch Blu-ray bij, dus dat is een pluspunt, vind ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:19 schreef Koko_Banana het volgende:
Maar over de Slim: Denk je dat er nog een nieuwe versie zal komen dan?
Er is toch al een nieuwe Slim variant. 45mm chips ofzo? Ik volg dat niet helemaal, maar Sony blijft hardware verbeteren, ook al is het geen complete remakequote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien wer eens een ander limited edition kleurtje, maar voor de rest zou ik niet weten waarom. Qua prijs zitten ze nu goed, tenminste, een stuk concurrerender met Microsoft (tja, je krijgt er toch Blu-ray bij, dus dat is een pluspunt, vind ik.
DS2:quote:Over DS2: officieel is nog niets geroepen, maar er zijn genoeg tweets en andere meuk om er deftig op te vertrouwen dat er iets soortgelijks uit de koker gaat komen.
quote:
Waar haal jij een ps3 voor 220?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ja, "potentially". Niemand zegt dat het jou ABSOLUUT gaat overkomen.
Ik heb het al gezegd. De problemen zijn totaal niet grootschalig. Volgens mij zijn ze zelfs redelijk klein.
Trouwens, waarom zou ik 150 euro betalen als ik 220 kan betalen voor 1 jaar garantie (meer zekerheid) en grotere harde schijf? Daar ging dit onderwerp oorspronkelijk over maar men vond het nodig om hier over te blijven doordrammen. Beetje jammer.
Was eigenlijk positief bedoeld.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:57 schreef SuperFruitig het volgende:
FinalD bespeurde ik nu een sneer jegens mij in je lapo?
ik vind cod5 bagger...quote:Op maandag 3 mei 2010 18:24 schreef Fallen het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Treyarch?
Alsof MW2 nou zo'n geweldige game was....![]()
Volgens mij kan Treyarch een prima CoD afleveren dat gewoon mee kan met de huidige games.
Overigens mis ik in de poll nog: Allebei, Geen, en zelfs SpecOps: The Line (hoewel, die is 3rd person).
Dat is zo'n über-vette gif. Elke keer weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |