Je mist het punt compleetquote:Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ik zei al eerder: de meeste posts in dat bericht waren van mensen die 20/60 GB hadden.
En ik wil best wel vertellen waarom ik GoW3 niet leuk vind. Maar dat doe ik liever niet want strakt breekt de hel nog los. Maar als je persé wilt, je mag het altijd vragen.
 Maar ik heb het idee dat dat je wel vaker overkomt in je leven
 Maar ik heb het idee dat dat je wel vaker overkomt in je leven  

Tja, het is wel heel makkelijk om te roepen "Je mist het punt compleet!" terwijl je zelf nog geen deftig argument hebt gezegd.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je mist het punt compleetMaar ik heb het idee dat dat je wel vaker overkomt in je leven

Trek nog een biertje open, klim in je campingsmoking, en ga je met je mede-caravan-liefhebbers in discussie, misschien dat je op dat niveau wel een discussie kan voerenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:24 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Tja, het is wel heel makkelijk om te roepen "Je mist het punt compleet!" terwijl je zelf nog geen deftig argument hebt gezegd.
Met jou valt bijna niet te discussiëren, ik heb de neiging om op te geven...

quote:Op maandag 3 mei 2010 15:26 schreef BlackSheep het volgende:
Als jullie nu alletwee heel veel van dit soort kutposts blijven plaatsen, dan verdwijnt dit topic in ieder geval weer snel uit mijn AT-lijst. Laat het rusten zou ik zeggen.

En wordt alleen nog overtroffen door Demon's Souls 2 hopelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 15:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Demon's Souls
Beste RPG van deze generatie

Ik ken een bepaalde user die daar ook een handje van heeftquote:Op maandag 3 mei 2010 15:34 schreef BlackSheep het volgende:
Verder is het puur specularen van mijn kant

Specularen? Klinkt smakelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 15:34 schreef BlackSheep het volgende:
Ik hoop op een officiele aankondiging deze E3, of TGS op zijn minst, verder is het puur specularen van mijn kant
 .
.

Misschien wer eens een ander limited edition kleurtje, maar voor de rest zou ik niet weten waarom. Qua prijs zitten ze nu goed, tenminste, een stuk concurrerender met Microsoft (tja, je krijgt er toch Blu-ray bij, dus dat is een pluspunt, vind ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:19 schreef Koko_Banana het volgende:
Maar over de Slim: Denk je dat er nog een nieuwe versie zal komen dan?

Er is toch al een nieuwe Slim variant. 45mm chips ofzo? Ik volg dat niet helemaal, maar Sony blijft hardware verbeteren, ook al is het geen complete remakequote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien wer eens een ander limited edition kleurtje, maar voor de rest zou ik niet weten waarom. Qua prijs zitten ze nu goed, tenminste, een stuk concurrerender met Microsoft (tja, je krijgt er toch Blu-ray bij, dus dat is een pluspunt, vind ik.
DS2:quote:Over DS2: officieel is nog niets geroepen, maar er zijn genoeg tweets en andere meuk om er deftig op te vertrouwen dat er iets soortgelijks uit de koker gaat komen.

quote:

Waar haal jij een ps3 voor 220?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ja, "potentially". Niemand zegt dat het jou ABSOLUUT gaat overkomen.
Ik heb het al gezegd. De problemen zijn totaal niet grootschalig. Volgens mij zijn ze zelfs redelijk klein.
Trouwens, waarom zou ik 150 euro betalen als ik 220 kan betalen voor 1 jaar garantie (meer zekerheid) en grotere harde schijf? Daar ging dit onderwerp oorspronkelijk over maar men vond het nodig om hier over te blijven doordrammen. Beetje jammer.

Was eigenlijk positief bedoeld.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:57 schreef SuperFruitig het volgende:
FinalD bespeurde ik nu een sneer jegens mij in je lapo?
 Excuses dat je dit ervaarde als een sneer. Speciaal en alleen voor jou:
 Excuses dat je dit ervaarde als een sneer. Speciaal en alleen voor jou: 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |