Je enkels? Dude, mag hopen voor je dat je Balls of Steel hebt.. Weet niet of SB anders zo blij met me isquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Juh, maar het probleem is een beetje dat ik vier keer zo groot als jou ben en mijn enkels bitchslappen ben ik niet van onder de indruk
Ik denk dat jij daar de aangewezen persoon voor bentquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie maakt een Move topic om al die Awesomeness bij elkaar te houden?
Hoezo? Er zitten geen ladders in dat spelquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Je enkels? Dude, mag hopen voor je dat je Balls of Steel hebt.. Weet niet of SB anders zo blij met me is
Ik weet wel zeker van niet, wil er niets mee te maken hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar de aangewezen persoon voor bent
Ik pak gewoon die moker! Met die steel en een klein sprongetje red ik het netquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hoezo? Er zitten geen ladders in dat spel
Niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet, wil er niets mee te maken hebben
Nee, ben wel klaar met zwieren en zwaaien voor de televisie. Was leuk in 2006.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik pak gewoon die moker! Met die steel en een klein sprongetje red ik het net
[..]
Niet?
Ik ga die move steeds toffer vinden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ben wel klaar met zwieren en zwaaien voor de televisie. Was leuk in 2006.
Ik ben oprecht wel benieuwd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ben wel klaar met zwieren en zwaaien voor de televisie. Was leuk in 2006.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ga die move steeds toffer vinden.
Precies. Sony mag bewijzen dat de Move anders wordt, maar ik stap het eerste half jaar sowieso niet in.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben oprecht wel benieuwd.
Reactiesnelheid van het geheel zou minder moeten zijn dan 1 frame.
Heb er meer vertrouwen in dan in Project Natal..
Maarja, ik had vroeger ook vertrouwen in de Wii.. En daar zijn maar 3 leuke zwiepgames op gekomen..
Sowieso heb je LBP2, Tiger Woods en dat Gladiatorgebeuren ding. SOCOM 4 nog en dan heb je er al VIER!!!!!!!!!!! ZOMG!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben oprecht wel benieuwd.
Reactiesnelheid van het geheel zou minder moeten zijn dan 1 frame.
Heb er meer vertrouwen in dan in Project Natal..
Maarja, ik had vroeger ook vertrouwen in de Wii.. En daar zijn maar 3 leuke zwiepgames op gekomen..
Dat gladiatorgebeuren zit in dat sportgevalding toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sowieso heb je LBP2, Tiger Woods en dat Gladiatorgebeuren ding. SOCOM 4 nog en dan heb je er al VIER!!!!!!!!!!! ZOMG!
Yup, maar van wat ik begrepen heb van firstlooks, is dat gladiatorengeval het enige spel wat enigszins toffig is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat gladiatorgebeuren zit in dat sportgevalding toch?
Dat tafeltennis en boogschieten ziet er anders ook behoorlijk slick uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, maar van wat ik begrepen heb van firstlooks, is dat gladiatorengeval het enige spel wat enigszins toffig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |