Dat is nieuw voor je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:38 schreef Beach het volgende:
Heb je daar de Eye ook voor nodig?
Starterskit met eye en game gaat onder de 99 dollar kostenquote:
Watquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor je?
Die Eye zorgt er voor dat het spul nauwkeuriger werkt dan de Wiimote.
Waarom denk je anders dat die gekleurde knop erop zit?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Watmoet de eye erbij, wat een afzetters
quote:There will be multiple bundles, including a bundle that includes a PlayStation 3 console, the PlayStation Move and the PlayStation Eye. Furthermore, the company will launch a starter pack, which includes a PlayStation Move, a PlayStation Eye and an unnamed game all for under $100.
Die unnamed game is zeker een stel gare minigames.quote:
Wat er een stuk beter en uitgebreider uitziet dan Wii Sports.quote:
Gast, serieus, ik ga je ass whoopen in dat Gladiator-ding.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat er een stuk beter en uitgebreider uitziet dan Wii Sports.
Heb gisteren een persconferentie zitten kijken van de PS Move en ben behoorlijk enthousiast.
Vond het vooral goed om te zien dat die gast van Zipper, die Socom 4 speelt, gewoon rustig op z'n bank zit te gamen, geen dwangmatig gezwiep om te draaien of een granaat te gooien, gewoon een vervanger van de muis.
Zag er goed uit
Heel niet!! Ik ga je de hele tijd taunten en bitchslap je de ring uit!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gast, serieus, ik ga je ass whoopen in dat Gladiator-ding.
Juh, maar het probleem is een beetje dat ik vier keer zo groot als jou ben en mijn enkels bitchslappen ben ik niet van onder de indrukquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel niet!! Ik ga je de hele tijd taunten en bitchslap je de ring uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |