Wat is er?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:13 schreef Zeroku het volgende:
Leuk. Al die kutmensen hier die geen rekening met mij houden.
Twee ouders die de hele dag in de SC zitten, terwijl het kind 0,0 aandacht krijgt omdat de ouders contactgestoord zijn.quote:
Nee kind fokt gewoon mee.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Twee ouders die de hele dag in de SC zitten, terwijl het kind 0,0 aandacht krijgt omdat de ouders contactgestoord zijn.
Ja, ik moet leren voor m'n eindexamens en iedereen zit hier teringhard te praten, en herrie te schoppen. En als ik vraag of het rustig kan gaan ze moeilijk lopen doen. Maar owee als ik een keer een onvoldoende haalquote:
Niks stress. Ik wil gewoon leren, en dan gaan ze heel lopen schreeuwen en doen.quote:
En toen ging je maar zitten FOK!kenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niks stress. Ik wil gewoon leren, en dan gaan ze heel lopen schreeuwen en doen.
Nee, ik ga leren in die teringherriequote:
quote:
hoe dat dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:35 schreef tliciouz het volgende:
Volgens mij is de moeder van me oppaskindje beledigd ofzo
Fjetsquote:Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe dat dan?![]()
Hoi iedereen trouwens.
Hij heeft een levenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FjetsWaar was je man?
Als ik geen leven had gehad had ik je alweer ingehaald man
ik heb het tantoe druk gek.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FjetsWaar was je man?
Als ik geen leven had gehad had ik je alweer ingehaald man
pics or gtfoquote:Op maandag 3 mei 2010 11:44 schreef Hyman het volgende:
Waarom word ik altijd aangesproken door zeekoeien van 15-jaar oud. Het zit ook nooit mee.
Waarmee?quote:
alles!quote:
Nou omdat ik deze week gevraagd had of ik een andere dag mocht komen ipv donderdag, was prima zei ze. En nu kreeg ik zaterdag rond 6 uur een smsje of ik savonds nog even op wou komen passen maar toen had ik al andere plannen gemaakt. En nu vroeg ik wanneer ik weer moest komen nu hoor ik niets meerquote:Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe dat dan?![]()
Hoi iedereen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |