que?quote:
Jaaa maar Rietje...quote:
jij dusquote:Op maandag 3 mei 2010 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
bijna is niet helemaal
Dus wie pakt de LAPO?
quote:
Op CC family wordt Sam Sam nog uitgezondenquote:
Stomme Bartquote:
Wat?quote:
Ja die hadden wij een tijdje geleden ook nog toen we digitale tv kregen. Maar ik heb ook een paar seizoenen op de harde schijf staan. Fucking geniale humor en gruwelijk slecht geacteerdquote:Op maandag 3 mei 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op CC family wordt Sam Sam nog uitgezonden
Ik zag de eerste aflevering waar Nol in paniek raakt omdat Jimmy zwart isquote:Op maandag 3 mei 2010 11:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat?![]()
[..]
Ja die hadden wij een tijdje geleden ook nog toen we digitale tv kregen. Maar ik heb ook een paar seizoenen op de harde schijf staan. Fucking geniale humor en gruwelijk slecht geacteerdNol Brouwer is een held.
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
bijna is niet helemaal
Dus wie pakt de LAPO?
heeeerlijke seriequote:Op maandag 3 mei 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op CC family wordt Sam Sam nog uitgezonden
hehe mooiquote:Op maandag 3 mei 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag de eerste aflevering waar Nol in paniek raakt omdat Jimmy zwart is
nol is baasquote:Op maandag 3 mei 2010 11:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe mooiIk vind die aflevering leuk waarin Nol seksboekjes op de zolder heeft liggen.
Ze gaat mij knippen op 5 meiquote:
Ik had een van de slangen naar hem vernoemd.quote:
Ohw leukquote:Op maandag 3 mei 2010 11:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze gaat mij knippen op 5 mei
Ik kan terecht wanneer ik zin heb
whehehe coolquote:Op maandag 3 mei 2010 11:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik had een van de slangen naar hem vernoemd.
Jij gaat echt elke maand naar de kapper he?quote:
Als ik niet meer met mijn haar kan doen wat ik wil, dan ga ik naar de kapper ja. En deze keer is het nog gratis ookquote:Op maandag 3 mei 2010 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij gaat echt elke maand naar de kapper he?
yo manquote:
een keer in de 3 maanden ofzo dat ik laat knippenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
1x per maand ja?Bij mij duurt het minstens 2 maanden. Alleen de bakkebaarden laat ik dan een beetje bijknippen door m'n vriendin tussendoor.
Bij jou is de kapper wel vaker gratis. En het is wel elke maand ja, dit is al de 3e of 4e x sinds we elkaar kennenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik niet meer met mijn haar kan doen wat ik wil, dan ga ik naar de kapper ja. En deze keer is het nog gratis ook
Ik ben al een half jaar niet meer geweestquote:Op maandag 3 mei 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
1x per maand ja?Bij mij duurt het minstens 2 maanden. Alleen de bakkebaarden laat ik dan een beetje bijknippen door m'n vriendin tussendoor.
geen zin of geen idee wat je er mee moet?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al een half jaar niet meer geweest
Mijn haar staat omhoog. Als het om gaat vallen, en ik een soort Peter Andre kapsel ga krijgen, ga ik naar de kapperquote:Op maandag 3 mei 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij jou is de kapper wel vaker gratis. En het is wel elke maand ja, dit is al de 3e of 4e x sinds we elkaar kennen
Jij hebt dan ook geen bakkenbaardenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al een half jaar niet meer geweest
Geen zin om een afspraak te maken. En als ik er zin in heb, heb ik geen geldquote:Op maandag 3 mei 2010 11:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen zin of geen idee wat je er mee moet?
whehehe ik bel gewoon mijn zusje op dan is het zo weer gebeurdquote:Op maandag 3 mei 2010 11:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen zin om een afspraak te maken. En als ik er zin in heb, heb ik geen geld
Moet je je haar maar niet omhoog doenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn haar staat omhoog. Als het om gaat vallen, en ik een soort Peter Andre kapsel ga krijgen, ga ik naar de kapper
[..]
Klopt.Betaling in 'natura'
Eerst deed ik ;t altijd zelf, maar daar werd ik te lui voorquote:Op maandag 3 mei 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik bel gewoon mijn zusje op dan is het zo weer gebeurd
Wat moet ik er dan meequote:Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je je haar maar niet omhoog doen
afscherenquote:
Laten groeien.quote:
jij bent echt de definitie van luiheid of niet?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst deed ik ;t altijd zelf, maar daar werd ik te lui voor
Als hij zijn kop kaal scheert, scheer ik niks meer kaalquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als hij zijn kop kaal scheert, scheer ik niks meer kaal
Nee.quote:
Ik denk niet dat dat me staat.quote:
heeyquote:
Serieus.quote:
Ik denk ook neit dat je baas ;t leuk vindt als je in langharig tuig veranderd.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik denk niet dat dat me staat.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als hij zijn kop kaal scheert, scheer ik niks meer kaal
ik geloof je welquote:
helemaal niksquote:
Series kijken. Tenminste dat zou ik willen doen.quote:
Hier rondhangenquote:
ZO GROOT ZIJN MIJN VOETEN HEUL NIETquote:
Naar Sneek komen en mij meeten.quote:
Ik moet ook nog roken.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:11 schreef Pingwingei het volgende:
tvp
i love the smell of zware shag in the morning
Heul welquote:Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ZO GROOT ZIJN MIJN VOETEN HEUL NIET
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:11 schreef Pingwingei het volgende:
tvp
i love the smell of zware shag in the morning
Mijn baas heeft langer haar dan jij.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk ook neit dat je baas ;t leuk vindt als je in langharig tuig veranderd.
39/40 is niet groot.quote:
Dan gewoon je haar laten groeien.quote:
Lang haarquote:
da's moeilijkquote:
ik heb er het geduld niet voorquote:
Anderhalf jaar geleden was ik nog voor ;t grootste deel kaal.quote:
Ik ook nietquote:
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Series kijken. Tenminste dat zou ik willen doen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Hier rondhangen
tenminste... dat doe ik de komende 2 en half uur wel
Pffff, lastig hoorquote:
Pics!quote:
Ik vind het bij mannen 9 van de 10 keer lelijk. Vaak is het ook nog eens onverzorgdquote:
ik wou niet telkens naar de kapperquote:
Je kan ook met je katten gaan spelen.quote:
Nee.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan gewoon je haar laten groeien.
En zo lang is mijn haar niet. Wel langer dan ik ;t in 6 jaar tijd heb gehad.
heb je dan geen ongelijke lengtesquote:
of met jezelf.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan ook met je katten gaan spelen.
Valt vaak wel mee hoe onverzorgd het is, vaak is het gewoon dood. En het kan zooooo sexy zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 12:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind het bij mannen 9 van de 10 keer lelijk. Vaak is het ook nog eens onverzorgd
Ze willen niet, ze zijn naar buitenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan ook met je katten gaan spelen.
netjesquote:Op maandag 3 mei 2010 12:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik wou niet telkens naar de kapper
na 4 jaar is het van 2 cm gegroeit tot op m'n kont
Doe je best goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik wou niet telkens naar de kapper
na 4 jaar is het van 2 cm gegroeit tot op m'n kont
Je kan ook je haar doen zoals Stoep het heeftquote:Op maandag 3 mei 2010 12:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee.
Hoewel, dan kom ik van mijn mooiboystempel af.
lol maar daar heb je zelf vaak alleen maar last vanquote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt vaak wel mee hoe onverzorgd het is, vaak is het gewoon dood. En het kan zooooo sexy zijn
En handig ook nog. Het is net een handvat.
valt wel mee, ga soms wel naar de kapperquote:Op maandag 3 mei 2010 12:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je dan geen ongelijke lengtes
ik heb toen mijn kop kaal moeten scheren om alles weer op een lengte te krijgen
Ren achter ze aan.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
netjesik vind het best zoals ik et nu heb
vroeger had ik niet eens haar op mijn kop
gabber je weetz
Ik bedoel ook tot halverwege de rugquote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol maar daar heb je zelf vaak alleen maar last van![]()
en met lang haar bedoel ik echt haar te halverwege de rug. Tot de schouders ofzo kan er prima verzorgd uitzien maar dat hele langemaar dat is slechts mijn mening natuurlijk.
Dat loopt niet wegquote:Op maandag 3 mei 2010 12:22 schreef DeLuna het volgende:
Oh wacht, op mijn kamer is het nog steeds een bende
naah ik hou wel van een beetje afwisseling en ik doe mijn zusje er een plezier mee ivm der opleidingquote:Op maandag 3 mei 2010 12:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]same, toen liet ik het groeien, toen ging ik naar de hovenier om de heggenschaar er doorheel te laten halen en de winterschilder voor een likje verf (blauw/zwart) en toen dacht ik: fuck it, ik laat het nu heul lang groeien omdat kapper
dan is een schoonmoeder wel handig die af en toe in 5 minuutjes je dooie punten wegsnoeitquote:Op maandag 3 mei 2010 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedoel ook tot halverwege de rugMaar vaak is zulk lang haar gewoon heel erg dood en gespleten. Dat het altijd los wordt gedragen werkt niet echt bevorderlijk.
Ja maar mijn diploma ligt daar ergens onder en die moet gekopieerd worden voor mijn opleiding volgend jaar.quote:
Handig zo;n schoonmoederquote:Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
dan is een schoonmoeder wel handig die af en toe in 5 minuutjes je dooie punten wegsnoeit
Toen ik nog ict opleiding deed, ver grijs verleden enzo, toen kwam er iemand van de kappersopleiding aan: jij kan wel een knipbeurt gebruiken!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
naah ik hou wel van een beetje afwisseling en ik doe mijn zusje er een plezier mee ivm der opleiding
Je mag toch geen kopie insturen?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar mijn diploma ligt daar ergens onder en die moet gekopieerd worden voor mijn opleiding volgend jaar.
Dat is morgen ook nog wel zoquote:Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar mijn diploma ligt daar ergens onder en die moet gekopieerd worden voor mijn opleiding volgend jaar.
Ja of een kopie van mijn cijferlijst, in ieder geval, ik moet iets hebben maar het ligt onder de troep.quote:
nee je moet je origineel opsturen naar school zodat hun hem kwijt kunnen rakenquote:
toen ik tegen mijn ma zei je mag me kop kaalscheren had ze dat ding in sneltrein tempo over mijn kop gehaald voor ik me zou bedenkenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Toen ik nog ict opleiding deed, ver grijs verleden enzo, toen kwam er iemand van de kappersopleiding aan: jij kan wel een knipbeurt gebruiken!
ik:daar blijf je vanaf, MIJN! *grom*bijt*aanvalt*
Zo zou m'n pa ook zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 12:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik tegen mijn ma zei je mag me kop kaalscheren had ze dat ding in sneltrein tempo over mijn kop gehaald voor ik me zou bedenken
Moet een origineel zijn volgens mij. Heb er dit weekend nog een pak papier over gekregen, dat ik het op moet sturen.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja of een kopie van mijn cijferlijst, in ieder geval, ik moet iets hebben maar het ligt onder de troep.
deze staat hier aan atm:quote:
Ik vind het zonde als een vent lang haar heeft en dan opeens kaal wilt. Mijn ex zat steeds te zeuren dat ;ie kaal wou maar dat mocht niet van mij, en toen het uit was heeft ;ie ;t toch gedaan. Het zag er echt niet uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zo zou m'n pa ook zijnDikke ruzie altijd gehad over m'n haar met die vent
Het schijnt dat als een vent lang haar heeft, dat iedereen vind dat het eraf moet. Maar zet hetzelfde haar op een vrouwfiguur, dan is het ineens zonde
Als een dode mol?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan ook je haar doen zoals Stoep het heeft
Dan moet ik het eerst maar eens vindenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet een origineel zijn volgens mij. Heb er dit weekend nog een pak papier over gekregen, dat ik het op moet sturen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Stoeps haar is tof ja!quote:
klinkt ook niet geheel verkeerdquote:
Je kan een gewaarmerkt kopie aanvragen ergens.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef Pingwingei het volgende:
[..]ik vraag me nu af hoe dat van stoep eruit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hmm, oke. Nouja, ik ben nu al bezigquote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan een gewaarmerkt kopie aanvragen ergens.
ben de laatste tijd veel goa/psy en zulks gebeuren aan het luisterenquote:
ik ging enkel en alleen af op de omschijving, welks door here Eze werd geschreven hier.quote:
Komend weekend ga ik naar een goa/psy feestjequote:Op maandag 3 mei 2010 12:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ben de laatste tijd veel goa/psy en zulks gebeuren aan het luisterenErg prettige muziek
eens over schakelen naar normaal dalijk
Ez moet je niet altijd geloven, dat doe ik ook allang neit meer.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik ging enkel en alleen af op de omschijving, welks door here Eze werd geschreven hier.
das lekker als je stoned ben dan kan ik er uren naar luisterenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ben de laatste tijd veel goa/psy en zulks gebeuren aan het luisterenErg prettige muziek
eens over schakelen naar normaal dalijk
Mannen en vrouwen zijn niet hetzelfdequote:Op maandag 3 mei 2010 12:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zo zou m'n pa ook zijnDikke ruzie altijd gehad over m'n haar met die vent
Het schijnt dat als een vent lang haar heeft, dat iedereen vind dat het eraf moet. Maar zet hetzelfde haar op een vrouwfiguur, dan is het ineens zonde
Omdat oranje lelijk is.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom, ping, ben jij voor fucking duitsland
Waar ergens?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komend weekend ga ik naar een goa/psy feestje
Kies dan spanje ofzo maar duitslandquote:
Naatje's pan is nat?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef Pingwingei het volgende:
[..]ik vraag me nu af hoe dat van stoep eruit ziet
Kijk in z'n foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!quote:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
dat is wel zo lekker jaaaquote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Waar ergens?
zal wel zoeen officiele zijn?
Waar ik altijd heen ga kun je lekker stoned op de bank hangen, kijkend naar een groot scherm met allerlei psychedelische effecten, begeleid door dergelijke muziek... echt zoooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tranny;s daarentegenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn niet hetzelfdeEen man met tieten is ook geen gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
kledder, maar gelukkig ben ik zelf ook natquote:
quote:[..]
Kijk in z'n fobo
[..]
Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Omdat ik dat al van kleins af aan ben, misschien heeft dat iets te maken met altijd dwars zijn ofzo, maar ik ben nu eigenlijk ook best te fanatiek voor duitsland om ht alleen dwarsheid te noemen...quote:Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
Almere. Volgens mij is het geen officiele, het is in een bos.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Waar ergens?
zal wel zoeen officiele zijn?
Waar ik altijd heen ga kun je lekker stoned op de bank hangen, kijkend naar een groot scherm met allerlei psychedelische effecten, begeleid door dergelijke muziek... echt zoooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeikerdquote:Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
voetbalquote:Op maandag 3 mei 2010 12:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Omdat ik dat al van kleins af aan ben, misschien heeft dat iets te maken met altijd dwars zijn ofzo, maar ik ben nu eigenlijk ook best te fanatiek voor duitsland om ht alleen dwarsheid te noemen...
zoo dat is lang ik zou dat echt niet trekkenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Almere. Volgens mij is het geen officiele, het is in een bos.En het duurt 36 uur.
Of mijn fobo.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Naatje's pan is nat?
[..]
Kijk in z'n fobo
Waar is het fout gegaan? In je jeugd, toen je klein was?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Omdat ik dat al van kleins af aan ben, misschien heeft dat iets te maken met altijd dwars zijn ofzo, maar ik ben nu eigenlijk ook best te fanatiek voor duitsland om ht alleen dwarsheid te noemen...
Jazeker... verdomme ik heb nu zin in een dikke jointquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez moet je niet altijd geloven, dat doe ik ook allang neit meer.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee, ik ben tegen voetbal.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je ook voor Duitsland bent
en terechtquote:
Nergens, ik vind het een hele verbeteringquote:Op maandag 3 mei 2010 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar is het fout gegaan? In je jeugd, toen je klein was?
Ik doe geen 16-jarigen.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kledder, maar gelukkig ben ik zelf ook natWil jij DW nog uitlenen
![]()
[..]
na afgelopen dagen heb ik wel effe genoeg gehad van al dat blowenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jazeker... verdomme ik heb nu zin in een dikke joint
ik wil een projector hebben dan kan ik hier in de kamer een feestje bouwen
Heb je d'r nodig? Ze is te huur. Prijs in overleg, aan de hand van de doeleinden.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kledder, maar gelukkig ben ik zelf ook natWil jij DW nog uitlenen
![]()
[..]
Dat lijkt te veel op een vrouwquote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij gaat mij vertellen dat dit geen ontplofte mol is?
[ afbeelding ]
Nu vind je me lief?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik vond je eerst best aardig weet je.
Maar je woont in Nederlandquote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nergens, ik vind het een hele verbetering
maar in jou ogen ben ik denk ik toch geheel totaal fout
Dat is geen ontplofte mol.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij gaat mij vertellen dat dit geen ontplofte mol is?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je d'r nodig? Ze is te huur. Prijs in overleg, aan de hand van de doeleinden.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe geen 16-jarigen.Over 2 maanden komt die mogelijkheid pas.
Het is inderdaad puur om dwars te zitten geweest. En je hebt je nu oprechte fanschap aangepraat.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik ben er alweer 2 weken af... ik draai er zo ff eenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
na afgelopen dagen heb ik wel effe genoeg gehad van al dat blowen
Krijg aambeienquote:Op maandag 3 mei 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je d'r nodig? Ze is te huur. Prijs in overleg, aan de hand van de doeleinden.
Semihippe kapsels om te verbergen hoe'n nerd je eigenlijk bent.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:44 schreef Stoeprand het volgende:
Mensen die jaloers zijn op mijn awesome kapsel
GO YOUquote:
Jouw haarquote:Op maandag 3 mei 2010 12:44 schreef Stoeprand het volgende:
Zoiets ja, alleen aangepraat is het niet echt, ik ben nu net zo fanatiek voor hun als dat ik radio1 heb geluisterd gister om er zeker van te zijn dat twente kampioen werdquote:Op maandag 3 mei 2010 12:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is inderdaad puur om dwars te zitten geweest. En je hebt je nu oprechte fanschap aangepraat.
Treurig hoor
13 mei dan rook ik er wel weer eenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:44 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik ben er alweer 2 weken af... ik draai er zo ff een
ik blow sinds een half jaarquote:Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat het bij ping fout is gegaan toen ie is gaan blowen, it did blow his mind away
Dat doe je dan wel weer goedquote:Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zoiets ja, alleen aangepraat is het niet echt, ik ben nu net zo fanatiek voor hun als dat ik radio1 heb geluisterd gister om er zeker van te zijn dat twente kampioen werd
En hoeveel ben jij per uur?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Semihippe kapsels om te verbergen hoe'n nerd je eigenlijk bent.
13 mei? omdat?quote:
Dat zeg ik toch ook. Dat is nu juist zo triestquote:Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zoiets ja, alleen aangepraat is het niet echt, ik ben nu net zo fanatiek voor hun als dat ik radio1 heb geluisterd gister om er zeker van te zijn dat twente kampioen werd
Een platgereden hamster?quote:
Jaloers? Je lijkt qua haar op m'n broertjequote:Op maandag 3 mei 2010 12:44 schreef Stoeprand het volgende:
Ik moest nu denken aan dat nummer "Hoerenneukers, ik heb het gehad. Sterf! Met een gezwel aan je kontgat!"quote:
Hij is alleen te huur voor anale uitwoning he.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Hoe een nerd je eigenlijk bent''
Zie je mijn moderatortagje? Ik kom openlijk uit voor mijn nerdigheidquote:Op maandag 3 mei 2010 12:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is nog niet eens zo langquote:
Is je broertje lekker?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een platgereden hamster?
[..]
Jaloers? Je lijkt qua haar op m'n broertje
[..]
Ik moest nu denken aan dat nummer "Hoerenneukers, ik heb het gehad. Sterf! Met een gezwel aan je kontgat!"
Derhalve verkapte doodsverwensing, tot over 48 uur
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is alleen te huur voor anale uitwoning he.
jij had het over mezelf aanpraten... maar dat is het niet, anderen praten mij dingen aan en daar ga ik tegeninquote:Op maandag 3 mei 2010 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook. Dat is nu juist zo triest
aperock de hele dag boeren rock bands en meters met bierquote:
Je broertje heeft heel ander weer. En je broertje lijkt op mijn ex. Alleen dan ziet je broertje er nog beter uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een platgereden hamster?
[..]
Jaloers? Je lijkt qua haar op m'n broertje
Heul niet doodsverwensing, ik wil gewoon dat je veel pijn lijdt tijdens ;t schijten.quote:[..]
Ik moest nu denken aan dat nummer "Hoerenneukers, ik heb het gehad. Sterf! Met een gezwel aan je kontgat!"
Derhalve verkapte doodsverwensing, tot over 48 uur
Je zou het ook moeilijk kunnen verbergen ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zie je mijn moderatortagje? Ik kom openlijk uit voor mijn nerdigheid
nee klopt, maar is ook begonnen denk ik met een reden enzo... maargoed, inmiddels een half jaar verder, ik kan nog denken, dus blow ik tegen de pijn die ik ervan krijgquote:
Nee.quote:
Prijs in overleg.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je zou het ook moeilijk kunnen verbergen ja.
IK KEN HEMquote:Op maandag 3 mei 2010 12:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Depends, wat heb je te bieden?quote:
WAARRRRRRRRquote:Op maandag 3 mei 2010 12:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
aperock de hele dag boeren rock bands en meters met bier
ik ben wel gestopt met dagelijks blowenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:50 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
nee klopt, maar is ook begonnen denk ik met een reden enzo... maargoed, inmiddels een half jaar verder, ik kan nog denken, dus blow ik tegen de pijn die ik ervan krijg
apeldoorn je weetzquote:
Ik ook.quote:
Jij bent knapper dan zijn broertje.quote:
ik blow als ik zin heb, of in gezelschap, of zoals nu omdat ik naar de psycholoog moet en er geen zin in heb om serieus daar met een stel andere kutkoters te gaan pratenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben wel gestopt met dagelijks blowen
minimaliseer het nu tot in de weekenden
Maar misschien ziet zijn broertje er wel uit als een paard dat al vijf jaar dood is. Daar heb ik niks aan.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent knapper dan zijn broertje.
Dan kom ik daar 3 keer in de week... kan ik daar nog nieteeens heenquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een ondermaatse vleesspies en een avond genot.
mja ik moet er ook zo heen maar ik ga wel nuchterquote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik blow als ik zin heb, of in gezelschap, of zoals nu omdat ik naar de psycholoog moet en er geen zin in heb om serieus daar met een stel andere kutkoters te gaan praten
Waarom ga je dan naar de psych?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik blow als ik zin heb, of in gezelschap, of zoals nu omdat ik naar de psycholoog moet en er geen zin in heb om serieus daar met een stel andere kutkoters te gaan praten
oftewel een lesbische pornofilm, paprikachips en een busje clearasil om z'n puist mee weg te poetsen.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een ondermaatse vleesspies en een avond genot.
Dat nou ook weer niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar misschien ziet zijn broertje er wel uit als een paard dat al vijf jaar dood is. Daar heb ik niks aan.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is alleen te huur voor anale uitwoning he.
Overbehaard, mag dat ook?quote:
Gister zat het hetzelfdequote:Op maandag 3 mei 2010 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je broertje heeft heel ander weer. En je broertje lijkt op mijn ex. Alleen dan ziet je broertje er nog beter uit.
[..]
Heul niet doodsverwensing, ik wil gewoon dat je veel pijn lijdt tijdens ;t schijten.
Gaaf. Een longonsteking voor jou dan.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je broertje heeft heel ander weer. En je broertje lijkt op mijn ex. Alleen dan ziet je broertje er nog beter uit.
[..]
Heul niet doodsverwensing, ik wil gewoon dat je veel pijn lijdt tijdens ;t schijten.
Dat is dus mijn bedoeling, ik heb er geen zin in maar moet wel...quote:Op maandag 3 mei 2010 12:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik moet er ook zo heen maar ik ga wel nuchter
anders komt er niks fatsoenlijks uit
omdat ik al 2 keer heb gemist en 3e keer = eruit... daarbij is t wel nodig, gezeik met ouders uit me jeugd zorgt nu voor problemen enzo...quote:
Dat heb je, als je opruimt, alleen maar meer troep.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind zomaar dingen terug die ik kwijt was
zo isset hier ook en aangezien ik vorige keren niet ben gekomen ga ik nu dus welquote:Op maandag 3 mei 2010 12:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat is dus mijn bedoeling, ik heb er geen zin in maar moet wel...
[..]
omdat ik al 2 keer heb gemist en 3e keer = eruit... daarbij is t wel nodig, gezeik met ouders uit me jeugd zorgt nu voor problemen enzo...
Handig hoe dat werkt, nietquote:Op maandag 3 mei 2010 12:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind zomaar dingen terug die ik kwijt was
Ja maar ik was het kwijtquote:Op maandag 3 mei 2010 12:56 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat heb je, als je opruimt, alleen maar meer troep.
snappen jullie hem, NA, terwijl hij vooraf blowtquote:Op maandag 3 mei 2010 12:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is niet echt een psych, maar de NA.
Toen ik ;m zag nietquote:
Van mij mag je er ook nog herpes en genitale wratten bij.quote:[..]
Gaaf. Een longonsteking voor jou dan.
mwahquote:Op maandag 3 mei 2010 12:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
snappen jullie hem, NA, terwijl hij vooraf blowt
[ afbeelding ]
Leuk he, ouders.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat is dus mijn bedoeling, ik heb er geen zin in maar moet wel...
[..]
omdat ik al 2 keer heb gemist en 3e keer = eruit... daarbij is t wel nodig, gezeik met ouders uit me jeugd zorgt nu voor problemen enzo...
Zet er eenquote:
schittrend, geqweldige uitvinding... konden ze me niet achter het behang plakken zodat ik door andere ouders gevonden zou worden?quote:
Pubersquote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
schittrend, geqweldige uitvinding... konden ze me niet achter het behang plakken zodat ik door andere ouders gevonden zou worden?
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
schittrend, geqweldige uitvinding... konden ze me niet achter het behang plakken zodat ik door andere ouders gevonden zou worden?
Om verpest te wordne door andere ouders?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef timmmmm het volgende:
Zeg maar, ping, scheetje, als je zelf zegt dat het nodig is hè, is het dan misschien niet handig het serieus te nemen in plaats van daar knetterstoned te zitten?
jij kent mijn ouders nietquote:
Nu niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef timmmmm het volgende:
Zeg maar, ping, scheetje, als je zelf zegt dat het nodig is hè, is het dan misschien niet handig het serieus te nemen in plaats van daar knetterstoned te zitten?
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om verpest te wordne door andere ouders?
Hé, jij bent in hetzelfde jaar geboren als Appetite for Destruction.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
jij kent mijn ouders niet
[..]
Nu niet.
[..]
Bijvoorbeeld
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hé, jij bent in hetzelfde jaar geboren als Appetite for Destruction.
Nee daar vrolijk je me echt mee opquote:Op maandag 3 mei 2010 13:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hé, jij bent in hetzelfde jaar geboren als Appetite for Destruction.
Waarom niet? Het is toch een goed album.quote:
Doe niet zo mal.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
Zouden de kinderen van huppel ook een kutjeugd hebben
Ik welquote:
Aaaahwquote:[..]
Van mij mag je er ook nog herpes en genitale wratten bij.
guns en roosjesquote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch een goed album.
kinder? alleen b-boy huppel, maar die slaat zich er wel door heenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ze heeft er maar 1, en die heeft een prima jeugdquote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
Fixedquote:Op maandag 3 mei 2010 13:10 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
guns en roosjesstinkmuziek
[..]
kinder? alleen b-boy huppel, maar die breakt zich er wel door heen
[insert spongebobsmileydiestoepaltijdpost]quote:Op maandag 3 mei 2010 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze heeft er maar 1, en die heeft een prima jeugd
toen ging ik niet omdat vriendin in ziekenhuis. ik was t toen kats vergeten...quote:Op maandag 3 mei 2010 13:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En de vorige 2 keer, toen je niet ging, ook niet?
Ofc.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
als ik op fok zit en mijn kind ook, zou ik zoiets hebben van: ga eens weg, dit is een volwassenen forum!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stel je voor dat jouw ouders op fok zaten... dan zou je je toch verschrikkelijk schamen
ALs mijn paps op FOK! zou zitten, zou ik stiekem al zijn reacties gaan verwijderen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stel je voor dat jouw ouders op fok zaten... dan zou je je toch verschrikkelijk schamen
Dan geef je je eigen kinderen een kutjeugdquote:Op maandag 3 mei 2010 13:12 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
als ik op fok zit en mijn kind ook, zou ik zoiets hebben van: ga eens weg, dit is een volwassenen forum!
Al dan niet gewenstquote:Op maandag 3 mei 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ging er trouwens van uit dat huppel nog wel een kind bij elkaar zou neuken
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan geef je je eigen kinderen een kutjeugd
[insert spongebobsmileydiestoepaltijdpost]
Nee ik behoed ze voor het lot dat ik ben ondergaan toen ik mij hier voor het eerst aanmelddequote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan geef je je eigen kinderen een kutjeugd
[insert spongebobsmileydiestoepaltijdpost]
Nee.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
post hem eens, kan ik hem opslaan als URL
door fok ben je gaan blowen?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:14 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee ik behoed ze voor het lot dat ik ben ondergaan toen ik mij hier voor het eerst aanmeldde
Wat een heerlijk kutjoch ben je ookquote:
door fok ben ik nu zo wous als een meleier en kan ik niks goed doenquote:
blowen is voor sommige mensen een roep om hulpquote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want je leven is pas écht kut als je blowt
maar dan word het wel eenvoudig... een kind kan de was doenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En stel je de grootte voor, als je 9 maanden aan het downloaden bent.
Dat zou een hoop ellende schelenquote:
datquote:
maar ik van wel, omdat je me aan ht lachen hebt gemaaktquote:
Iedereen die jou laat lachen is kut?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
maar ik van wel, omdat je me aan ht lachen hebt gemaakt
nee, heerlijk.quote:
wacht, dat is hetzelfdequote:
omdat eigenwijsquote:
Oh.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
omdat eigenwijsmaar kutjoch is een compliment hoor uit mijn mond
dus jij bent ook een kutjochquote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat je een puber bent
[insert spongebob]
JONGEH JIJ OOOOKquote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat je een puber bent
[insert spongebob]
nee meer lilleke mutsquote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh.
Jij noemt je vriendin zeker ook geile kankerteef?
dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |