quote:
je bent nog wakker.
maar er komt een moment dat je lichaam en geest ff willen uitrusten. Noemt men slapen. En Nodig.
Er zijn erbij die hebben nou eenmaal veel slaap nodig; niks mis mee. Mits ik ook m'n vrije wil kan en mag gebruiken om lang wakker te zijn en Mogen zijn...
Elke gemoedstoestand herbergt een boodschap, aan jou daar achter te komen (waarom eigenlijk achter komen en geen voorkomen opkomen of onderkomen?

... hoe belangrijker je het vind des te meer doe je je best de boodschap te ontdekken. Zoekt en gij zult vinden.
Tot zoverre niet moeilijk, maar staan er dingen tussen die je verwerpt? En ga je deze dan bestrijden? Zo ja, kom ook met voorbeelden en niet met voorgekauwde zinnen en zinsdelen alleen... jou moraal.
Maar dat zal je niet gaan lukken, bij bijna elk woord hebben we een andere hoofdbetekenis wat het lezen van de achterligende gedachte wat dat woord aangaat betreft dan. Als ik zwart zeg is er een annemelijke kans dat jij wit zou zeggen. Maar misschien schrijf je niet je eerste ingeving op, wat in veel gevallen maar goed is ook. In andere gevallen kan het goed zijn dit te weten, die eerste ingeving. licht is wit en zwart is donker. Maar zonder het een kan het andere niet bestaan. Waarom die strijd?
Dat zit in onze genen. En niet het verdedigen van een

dat is aangeleerd door aanhangers vd apartheid.
Wie dat zijn? Trek gewoon je conclusies als je daar achter wilt komen, geen sarcastische conclusies maar oprechte conclusies...dan wil je hun naam niet eens weten en volstaat ' de rijken' en ' elite' al.
Voor iemand die het hiermee niet eens is wordt waarschijnlijk overmand door de gedachte, de stem of hoe je het maar noemen wilt, ( die zich opzettelijk verdraaid zodat jij jezelf niet meer herkent, met als doel jezelf ergens van bewust te maken, oftewel herken je je eigen stem wel?
Als God jou toespreekt zal hij dat meestal met z'n eigen stem doen... anders zou je het toch al niet begrijpen en wat voor nut had het dan?)) lange tussen haakjes hoop niet dat het teveel aflijde... iig de mensen wensen zich een leven als deze elite en dat kan alleen als er apartheid blijft bestaan... ze droomen missen van een volgend leven,,, etc etc. zonder de armen waren de rijken er niet. Hoe moet je anders rijkdom en armoe onderscheiden wbt geld.
Maar God is niet de enige met deze gave... de gave je toe te spreken met je eigen stem.. een ieder die het herkent zal een o ja ervaring hebben en dank je zeggen. de djinn om het zo maar even te omschrijven... het vrouwlijke vurige zoals ik het maar ff betitel

Heeft ook de macht je eigen stem tegen je te gebruiken... je lusten af te straffen... Voor een vrouw ' lijkt' het altijd alsof ze nog tijden voldaan is na het bedrijven vd de daad. Een man voelt zich toch vaak, vooral in z'n jongere jaren meestal toch een beetje ' schuldig' na het bedrevene. Dat de gehele voortplanting vd mens gebasseerd is op gemeenschap tussen man en vrouw is toch duidelijk??
Het doel van sex is genen reproduceren en combineren met de gereproduceerde genen vh vrouwlijk geslacht cq mannelijk geslacht. (Niet zo'n erg netjes woord, -geslacht-, of is het GGGGGGeSSSSSSSS
lachtafin ik wijk af, foei o) iig je kan met taal alle kanten op alleen je kunt het nooit zo opschrijven dat iedereen het snappen kan. Daar ben je vertalers voor nodig

Ik heb nog geen enkel vertaler gezien (gelezen) die mijn achterlichende gedachtes achter waarom ik het schrijf en waarom ik er zo tegen aan kijk zo vertaals hebben dat ik er geen worst van kon maken

Hoe kan je dan ooit voor de volle 100% een bewoording vd profeten echt snappen, als je maar zoveel mogenlijk begrepen dingen
doorstreept kun je een dun boekje over houden. Wie nog steeds het gehele boek nodig heeft om te leren is niet dom... domme mensen gaan niet tot het uiterste... het uiterste om de waarheid te herkennen. Maar soms hoef je helemaal niet zover te gaan... dan heb je zoiets al eens persoonlijk meegemaakt, in ' real' life of in the reallifesoap genaamd droom

Het zal net zolang in je droom verschijnen totdat je het real life een betekenis kan geven. Sommigen doen het op een manier die weer een ander niet begrijpen kan. Alle bekende religies hebben een gemeenschappelijke vijand: Verdeeldheid. Wat je zaait zal je oogsten... De joden voelen zich in de steek gelaten door de meerderheid, de christenen idem dito en de islamieten evenzo.
Allen naar hun gedachtengoed van het slechte... en wat is er niet slechter dan een man die na profeet 'naam' kwam en wat meneer ' naam' vertelde verbetert...
Mocht iemand echt nieuwschierig zijn naar vuur dan zijn jullie woorden olie op het vuur. Het wezen geschapen uit puur vuur zonder rook (van rook is bekend dat het een paar tel geleden nog ' materie' was)
Dus rook staat voor vergangelijkheid, ooit zal hetgeen wat in brand staat een tekort aan zuurstof krijgen, wat de vlam dus doven zal. Een vlam zonder rook is een vlam die nooit doven kan door zuurstofgebrek. Iets materieels dat verbrand wordt geeft rook.
Niet in het bezit zijnde van een vergankelijk lichaam. Ze kunnen maerie vormen naar een beeld omdat ze deel uitmaken van die materie.. je buurvrouw kan een engel zijn btw

Ok genoeg gezeverd lol

als je het zo zien wilt tenminste.
[ Bericht 3% gewijzigd door theghostrider op 01-06-2010 02:06:34 ]