CIA heeft nooit acties, of stappen ondernomen om de moord aanslag te verdoezelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er vanuit bv de CIA veel moeite gedaan heeft juist eventueel al te nieuwsgierige aandacht naar het daderschap van Oswald weg te halen door het planten van allerhande geruchten over 'andere' schutters...
Ik zie je test?quote:
Oh nice! Vertel ons meer...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zie je test?
O topic: in 2016 in Rachel, Nevada geweest, voor de bekende bordjes gestaan en bij de zogenaamde back gate van area 51 geweest. Hele toffe ervaring
Ik heb pics ja, jazeker. Cammo dudes gezien etc. Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh nice! Vertel ons meer...![]()
En als je een keer tijd...pics
Na ja iets van een korte samenvatting zou tof zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb pics ja, jazeker. Cammo dudes gezien etc. Wat wil je weten?pics heb ik maar niet op mn telefoon.
Of sorry, jij had m al..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:03 schreef THEFXR het volgende:
Op netflix is deze docu uitgekomen:
Bob Lazar: Area 51 & Flying Saucers
https://www.netflix.com/nl-en/title/81083891
daaropvolgend is deze podcast uitgekomen
.
Published on Jun 20, 2019
Bob Lazar is a physicist who worked at Los Alamos National Laboratory in New Mexico, and also on reverse engineering extraterrestrial technology at a site called S-4 near the Area 51 Groom Lake operating location. Jeremy Corbell is a contemporary artist and documentary filmmaker. Watch the documentary "Bob Lazar: Area 51 & Flying Saucers" now streaming on Netflix.
Naja, vanuit Las Vegas heen gereden. Naar Rachel gegaan, naar de Little A'Le'Inn, daar instructies gekregen. Toen eerst naar de back gate. Daar is qua afzettingen meer te zien maar niemand gezien verder.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:09 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Na ja iets van een korte samenvatting zou tof zijnNiet nu natuurlijk
Niet verder gelopen?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zie je test?
O topic: in 2016 in Rachel, Nevada geweest, voor de bekende bordjes gestaan en bij de zogenaamde back gate van area 51 geweest. Hele toffe ervaring
Nice. Geen gekkigheid gespot dusquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, vanuit Las Vegas heen gereden. Naar Rachel gegaan, naar de Little A'Le'Inn, daar instructies gekregen. Toen eerst naar de back gate. Daar is qua afzettingen meer te zien maar niemand gezien verder.
Toen naar de beruchte ingang waar die bordjes staan. Daar aangekomen rechtsop de heuvel een witte pickup die ons in de gaten hielden. Foto's gemaakt en zo. Toen vanuit area 51 een 2e pickup die naar buiten kwam stuiven, ons niet aankeken maar strak vooruit, en toen vonden wij het wel mooi geweest en zijn weg gegaan
Nee, maar we waren ook overdag.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:15 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nice. Geen gekkigheid gespot dus
Als je nog een x tijd hebt voor wat pics. Zou wel gaaf zijnquote:
Ik zal dat morgen proberenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:22 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Als je nog een x tijd hebt voor wat pics. Zou wel gaaf zijn
Ik heb er al eens een paar gepost hier, in 2016. Sommigen staan we zelf op, dus die heb ik niet gepost en ga ik ook niet postenquote:
No problemquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb er al eens een paar gepost hier, in 2016. Sommigen staan we zelf op, dus die heb ik niet gepost en ga ik ook niet posten
Oh FFS.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:03 schreef THEFXR het volgende:
.
Bob Lazar is a physicist who worked at Los Alamos National Laboratory in New Mexico, and also on reverse engineering extraterrestrial technology at a site called S-4 near the Area 51 Groom Lake operating location. Jeremy Corbell is a contemporary artist and documentary filmmaker. Watch the documentary "Bob Lazar: Area 51 & Flying Saucers" now streaming on Netflix.
Er is toch ook 'n soort 'vakantie en recreatie' topic voor?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:22 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Als je nog een x tijd hebt voor wat pics. Zou wel gaaf zijn
Waarom? Foto's van Area 51 zijn niet op z'n plek in een topic over Area 51?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is toch ook 'n soort 'vakantie en recreatie' topic voor?
Beide laatst bekeken. Altijd interessant om Bob zijn verhaal aan te horen. Deze man is echt de beste fantasie verhalen verteller ooit, of er zijn echt gekke dingen gebeurd daar.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:03 schreef THEFXR het volgende:
.
Ja, ik heb fotos op mijn pc staan die kapot is, maar hopelijk ook op de NAS. Zo niet, heb ik altijd nog fotos op facebook staan die ik kan posten (moet ik er wel aan denken) dus ze komen er echt aan, maar als iemand hier me nou vanavond ofzo even quote, dan denk ik er ook aanquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom? Foto's van Area 51 zijn niet op z'n plek in een topic over Area 51?
Lijkt mij interessant.
Ja prima hoor, geen haast. Ik merk alleen maar op dat foto's van Area 51 in een topic over Area 51 best op zijn plaats zijn, aangezien een andere user een vakantietopic beter vond.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik heb fotos op mijn pc staan die kapot is, maar hopelijk ook op de NAS. Zo niet, heb ik altijd nog fotos op facebook staan die ik kan posten (moet ik er wel aan denken) dus ze komen er echt aan, maar als iemand hier me nou vanavond ofzo even quote, dan denk ik er ook aan
Nou, belofte maakt schuld, dus here goesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
Ja, het was ook hartje zomer, dus het was snik- en snikheet. Die pick up was wel creepy. Van de hoofdingang, toen wij daar stonden, kwam een 2e pick up aan scheuren, dat was wel intimiderend. We zijn toen ook gegaan ook al zijn ze niet gestopt, hebben ons niet aangekeken, etc etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:22 schreef SuperHartje het volgende:
Wat tof zeg!!![]()
Wat had je een mooie lucht zeg.
Haha die marketing van aliens
Die pick-up is wel een beetje creepy
Echt een mooie toevoeging aan dit topic![]()
Nice nice nice
Wow. Kan me voorstellen...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, het was ook hartje zomer, dus het was snik- en snikheet. Die pick up was wel creepy. Van de hoofdingang, toen wij daar stonden, kwam een 2e pick up aan scheuren, dat was wel intimiderend. We zijn toen ook gegaan ook al zijn ze niet gestopt, hebben ons niet aangekeken, etc etc.
Oh echt joh. Ik ga eens kijkenquote:Als je documentaires kijkt over Area 51 op youtube, dan zijn er meer dan genoeg video's waarbij die lui op exact dezelfde plek zijn, en in al die video's zie je vroeg of laat die pickup rechts op die heuvel staan.
Hier, zie deze video bv, rond 9:45 maakt hij een opmerking dat hij een witte pick up ziet staan![]()
Ja, die lui worden 'cammo dudes' genoemd. Ik heb een foto, ingezoomd (maar staat op PC ergens) waarbij duidelijk te zien is dat de bijrijder in de pickup met een verrekijker naar ons zit te kijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:40 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wow. Kan me voorstellen...
[..]
Oh echt joh. Ik ga eens kijken
Hmm ok. En het is bekend dat die lui de boel voor de overheid bewaken?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, die lui worden 'cammo dudes' genoemd. Ik heb een foto, ingezoomd (maar staat op PC ergens) waarbij duidelijk te zien is dat de bijrijder in de pickup met een verrekijker naar ons zit te kijken.
Toen wij in Rachel waren zij die vrouw tegen ons van luister, je komt op een gegeven moment bordjes tegen met 25 (miles per hour) er op. Als je die ziet, remmen, want dan ben je er bijna, dus niet met elkaar praten want dan ben je afgeleid en dan gaat het fout. En dat klopt ,want als je die bordjes ziet heb je een klein heuveltje naar beneden, en dan een bocht naar rechts, en dan zie je de bordjes van area 51 al staan.
Maar eerder komen bordjes 45 miles per hour, maar dat had die vrouw niet gezegd, en die had ik gezien, en daarna kwam er maar niets, dus ik zei nog tegen mijn (toen) vriendin van, ze zal toch niet bedoeld hebben 45 en dat wij nu veel te ver zijn gereden?
maar nee, toen kwamen de 25-bordjes, en toen waren we er.
Nee we zijn niet te ver gereden. Tot aan die bordjes is gewoon publiek terrein. Dus we zijn niet te ver gegaanquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:49 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hmm ok. En het is bekend dat die lui de boel voor de overheid bewaken?
Dus waren jullie nou toch iets te ver gereden begrijp ik
Kan me voorstellen dat de spanning zich wel een beetje opbouwt dan...
Ah netjesquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee we zijn niet te ver gereden. Tot aan die bordjes is gewoon publiek terrein. Dus we zijn niet te ver gegaan
Ik zou graag een keer terug gaan. Een van de tofste ervaringen die ik heb gehad op vakantie was dat voor mijquote:
Nou dat lijkt mij ook erg gaafquote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zou graag een keer terug gaan. Een van de tofste ervaringen die ik heb gehad op vakantie was dat voor mij
Nja ze schieten niet meer met scherp tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee we zijn niet te ver gereden. Tot aan die bordjes is gewoon publiek terrein. Dus we zijn niet te ver gegaan
Ik denk dat ze wel degelijk met scherp schieten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja ze schieten niet meer met scherp tegenwoordig.
Nja het zijn Amerikanen hč.. dus je weet maar nooit.
Paar jaar geleden Normandië daar staat een klein gebouw bij de grote begraafplaats, de Amerikaanse militairen die er rondliepen, begonnen al te flippen als er een foto van gemaakt werd.
Misschien zijn ze daar 'entertaining the tourists'....and to perpetuate the whole bullshit story.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:26 schreef Sjemmert het volgende:
Ze zullen niet gelijk gaan schieten hoor als je verder gaat. Je krijgt wel een tering hoge boete geloof ik.
@:Coolguy je had op een woensdag avond moeten gaan kijken, dan zijn de testvluchten aldus Bob
Er waren wat weinig toeristen daar.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien zijn ze daar 'entertaining the tourists'....and to perpetuate the whole bullshit story.
'Ooh, ooh, that Area 51 is really weird!'
Ja, maar toen was ik daar nietquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:26 schreef Sjemmert het volgende:
Ze zullen niet gelijk gaan schieten hoor als je verder gaat. Je krijgt wel een tering hoge boete geloof ik.
@:Coolguy je had op een woensdag avond moeten gaan kijken, dan zijn de testvluchten aldus Bob
Dan ga ik er toch een keer heen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel degelijk met scherp schieten.
Wat dacht jij dan, dat ze in Amerika of all places bij een gebied waarvan ze pas relatief kort toegeven dat het bestaat, de bewaking wapens meegeven met losse flodders erin?quote:
Hahaha ja klopt, maar wel vriendelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:12 schreef nostra het volgende:
Mooie foto's CoolGuy. Zelfde trip een keer gedaan toen ik aan het pokeren was in Vegas. In essentie zie je echt helemaal niets, maar de combinatie van het feit dat het zo extreem beveiligd is, maar je feitelijk gewoon kán doorrijden, maakt het toch wel gaaf. En wat een volk daar in de Nevadawoestijn, het lijkt een persiflage van De Speld op rednecks wel.
Klopt, je ziet dat wat je op alle docu's en zo ook ziet. Zin en tijd om naar Tikaboo Peak te gaan hadden we dan weer niet, das jammer, want anders hadden we de basis zelf kunnen zien, maar goed, ik vond dit al spannend genoegquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:34 schreef Sjemmert het volgende:
Als je bij die grens komt is het ook nog een km of 40 tot de werkelijke basis toch ? Dus veel zien zal je niet echt nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |