Oh ik ging echt eers met ze naar die huldiging hoor, dat is once in a lifetimequote:Op maandag 3 mei 2010 09:24 schreef nieslief het volgende:
Wel jammer eigenlijk dat we rond half 12 weggaan en daar geen tv oost hebben....
Ik had gisteren 3 juichende mannen in de kamer....
Mijn zusje wil ook geen kinderen te logeren zonder luier. vind ik ook wel logisch vieze broeken zijn voor de ouders.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben geen heldin tante.
Ik heb van mn zus de oudste twee twee keer samen gehad, dat doe ik voorlopig niet meer.
Nou mag de middelste van mij sowieso pas weer komen als ze geen luier meer om heeft want ze is al dik drie jaar en ze vertikt het gewoon om op het potje te gaan, dus daar heb ik geen trek in![]()
De oudste is superleuk nu, die mag komen wanneer ze wil.
En de jongste hangt nog de hele avond aan de tet, dus die gaat nog nergens heen, dies alweer 10 maanden geloof ik
Ik wil ze bij voorkeur pas als ze alles zelf kunnenquote:Op maandag 3 mei 2010 09:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn zusje wil ook geen kinderen te logeren zonder luier. vind ik ook wel logisch vieze broeken zijn voor de ouders.
Dan mag ik nou wel van huis gaan want anders kom ik er niet eens in de buurt. En dan met twee van die bengels tot 16.00 uur wachten tot het programma begint.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik ging echt eers met ze naar die huldiging hoor, dat is once in a lifetime
quote:Op maandag 3 mei 2010 09:28 schreef nieslief het volgende:
Oooooh jubel ende juich mijn contract is verlengt
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:Ik lig echt in een deuk hier.
Ze hebben vorige maand allemaal zitten vragen of we nou woensdag vrij hebben of niet.
Want we hebben hier nog nooit 5 mei vrij gehad.
En de bazen maar vaag lullen en min of meer zeggen van niet![]()
Vraag ik t net, is het meteen een dikke ja![]()
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 09:28 schreef nieslief het volgende:
Oooooh jubel ende juich mijn contract is verlengt
Nee hoor, dat kregen we ook nooitquote:Op maandag 3 mei 2010 09:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
anders werd het feestdagentoeslag uitbetalen
Hmm tsja zij die de wet..enzovoortsquote:Op maandag 3 mei 2010 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kregen we ook nooit![]()
Koninginnedag hebben we ook pas sinds een jaar of drie vrij.
Toch niet van Manon Thomas?quote:Op maandag 3 mei 2010 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
helleu
ik word net wakker in schiedam, en steel het draadloze netwerk van de buren
quote:Op maandag 3 mei 2010 09:53 schreef Pagan het volgende:
Mogge allemaal.
Gefeliciteerd nieslief![]()
Iemand nog AH efteling kortingskaarten? Straks moet ik zelf nog heen, Strega met rolstoel en al aan de trekhaak van de achtbaan,
quote:
quote:
Alstublieft niet zegquote:Op maandag 3 mei 2010 09:53 schreef Pagan het volgende:
Mogge allemaal.
Gefeliciteerd nieslief![]()
Iemand nog AH efteling kortingskaarten? Straks moet ik zelf nog heen, Strega met rolstoel en al aan de trekhaak van de achtbaan,
Weet Nok dat wel?quote:Op maandag 3 mei 2010 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
helleu
ik word net wakker in schiedam, en steel het draadloze netwerk van de buren
Ingquote:
Je moet niet zo veel en zo snel eten daar ga je van burpenquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Je moet niet zo veel en zo snel eten daar ga je van burpen
Echt niet, ik heb niet gebeldquote:Op maandag 3 mei 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En van koolzuurhoudende dranken ook.
Burpen is sexah![]()
Mijn gekken hebben me gemist.
Ze bellen allemaal om te zeggen dat ze blij zijn dat ik dr weer ben
Oehquote:Op maandag 3 mei 2010 12:56 schreef nokwanda het volgende:
Terug van de kaakchirurg.
Niet onder narcose en wel per verstandskies. Volgende maand de volgende.
Hele fijne arts waardoor het 100% is meegevallen. de verdoving begint nu alleen uit te werken.
Dalijk zit ie op mijn netwerkquote:
Ja, ik verdien koekjes, een heel pak, maar ik kan ze nu toch niet etenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh![]()
Maar heel dapper dat je gegaan bent
Morgenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, ik verdien koekjes, een heel pak, maar ik kan ze nu toch niet eten
Nou... het is een grap, maar wel echt een goed idee.quote:
Maar nu witbrood zonder korst met smeerkaas of zo en vanillevla met slagroom. Ik verrek van de honger. En raar genoeg voel ik pijn meer als ik honger heb.quote:
Ga es gauw wat lekkers eten dan!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar nu witbrood zonder korst met smeerkaas of zo en vanillevla met slagroom. Ik verrek van de honger. En raar genoeg voel ik pijn meer als ik honger heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |