Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 04:02 schreef Karzai het volgende:
Derksen kan gewoon niet dansen en is een ouwe geitebreier en een zuurpruim
Nou ja, we kunnen vast allemaal wel iets roepen dat we beter hadden gevonden. Maar goed, als er weinig aanmeldingen en songwriters zijn, dan kan je niet gaan kiezen uit reeds bestaande nummers, zo zijn de regels nou eenmaalquote:
Dat staat uiteraard geheel buiten kijf, we hebben het hier over Sieneke en niet over mij of Derksen. Maar als je Sieneke stuurt om je land te vertegenwoordigen kun je beter net zo goed thuis blijven.quote:
Ik mag haar geen talentloze kut noemen? Vrijheid van meningsuiting?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:50 schreef Apekoek het volgende:
- Ja dag -
Probeer het nog maar een keer en dan even normaal.
Nou, de tyfussen vlogen me om de oren. Vrijheid van meningsuiting is leuk, maar je hebt je nog altijd gewoon te gedragen op een forum. Punt.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik mag haar geen talentloze kut noemen? Vrijheid van meningsuiting?
Uiteraardquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 03:58 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
'We zijn een smakeloos land. Ordinaire Amsterdamse straatzangers
trekken als De Toppers een volle Arena en we sturen een talentloze
bakvis uit Nijmegen met een liedje van Vader Abraham naar het
Eurovisie Songfestival.'
Nou zó hilarisch was dat nou ook niet.quote:
Zou hij m'n vader zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
Wat kan Derksen zelf dan, behalve kankeren op anderen?
Cuby and the blizzards weer laten optreden in de jaren 90quote:Op maandag 3 mei 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
Al boterde het niet zo tussen cuby en johan derksen maar volgensmij 'botert' niemand met cubyquote:In 1996 richten Henk Aa (Beaphar-Raalte), Johan Derksen en Jan Lagendijk de Stichting "Cuby is back" op. Een theatertour volgt. Harry Muskee, Erwin Java, John Lagrand, aangevuld met de oud-Blizzards: Hans Lafaille, Herman Deinum en Helmig van der Vegt trekken volle schouwburgen.
Not dun, dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou zó hilarisch was dat nou ook niet.
Vind het vooral vrij makkelijk scoren (jaja), want een alternatief heeft ie niet.
Derksen was een begenadigd voetballer.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
Hij kan met zijn linkerbeen een blik erwtensoep opendraaien.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
Alsof iemand anders dat ook kan, tjees, alsof hij niks mag zeggen omdat hij zelf geen manier weet om het ESF te winnen.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kom dan met iets waarmee wel dan wél winnen.
Ja maar goed, het is wel vrij makkelijk om dit te roepen natuurlijk, dat kan toch iedereen?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:40 schreef DrDentz het volgende:
Het mooie aan Johan is juist dat hij overal een rake mening over heeft en zich niet beperkt tot het voetbal.
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar goed, het is wel vrij makkelijk om dit te roepen natuurlijk, dat kan toch iedereen?
Kom eens met een goed alternatief dan voor volgend jaar meneer Derksen, dán hebben we er wat aan.
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:54 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Alsof iemand anders dat ook kan, tjees, alsof hij niks mag zeggen omdat hij zelf geen manier weet om het ESF te winnen.
Hij mag het van mij best zeggen hoor, vrijheid blijheid en er zijn er zat die het nummer niets vinden.quote:
Ja nou dat vond ik dus ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mag het van mij best zeggen hoor, vrijheid blijheid en er zijn er zat die het nummer niets vinden.
Ik vind het alleen wel erg makkelijk scoren nu. Heel Nederland is al over dat kind heen gevallen en nu vindt heer Derksen het nodig om dat ook nog even te doen en haar nog even na te trappen, maanden later
Don't we all.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:40 schreef DrDentz het volgende:
Het mooie aan Johan is juist dat hij overal een rake mening over heeft en zich niet beperkt tot het voetbal.
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Jawel. Hij is een roepende in een woestijn van smakeloosheid.
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:16 schreef Boldface het volgende:
Soms zegt Johan Derksen uitermate zinvolle dingen over niet-voetbalzaken. Dit is zo'n moment.
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:16 schreef Boldface het volgende:
Soms zegt Johan Derksen uitermate zinvolle dingen over niet-voetbalzaken. Dit is zo'n moment.
Wat een onzin. Waarom moet je gelijk met een alternatief komen?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar goed, het is wel vrij makkelijk om dit te roepen natuurlijk, dat kan toch iedereen?
Kom eens met een goed alternatief dan voor volgend jaar meneer Derksen, dán hebben we er wat aan.
Dat zei je niet, kan je wel mooi zeggen dat je dat bedoeldequote:Op maandag 3 mei 2010 18:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja nou dat vond ik dus ook.
Vandaar mijn eerdere post waar Poepoog dan weer zo op reageerde
Nou, je hebt me hoor, ik zit hoog op de kast!quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:07 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat zei je niet, kan je wel mooi zeggen dat je dat bedoelde![]()
Dat is ook weer zo makkelijk.
"Jammer van die foto, maar die nummers zijn helemaal niet zo slecht trouwens."quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:32 schreef marcodej het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |