Ik had die al voor jij op dit forum zat, en ik had 'm nog wel van iemand anders gegaptquote:
Jij hebt naaktfoto's van Marcel op jouw PC?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:55 schreef paardehaar het volgende:
ja weer uitmij neigen pc heb je zelf geen foto;s ben je zo zielig dat je zelf geen foto;s hebt
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik had die al voor jij op dit forum zat, en ik had 'm nog wel van iemand anders gegapt
Je valt in herhaling. Naaktpics van je dochter?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:58 schreef paardehaar het volgende:
ooooooooo heb nog wel meer foto;s vraag maar aan gerda die kan iedereen zijn pc hacken en dan net doen of ze een meisje is van 10 wie is hier nou een pedo
Dit is met een fotobewerkingsprogramma gemaakt.. kan niet andersquote:Op maandag 3 mei 2010 00:55 schreef Trollface. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
special voro jou greotjend
Gerda is Penisbaard zeg je?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:58 schreef paardehaar het volgende:
ooooooooo heb nog wel meer foto;s vraag maar aan gerda die kan iedereen zijn pc hacken en dan net doen of ze een meisje is van 10 wie is hier nou een pedo
Inderdaad. Onmogelijk hoe het weefsel 'de zwaartekracht' tot het uiterste wordt opgerekt.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:01 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Dit is met een fotobewerkingsprogramma gemaakt.. kan niet anders
Wat staat er? Ik heb geen Hyvesquote:Op maandag 3 mei 2010 01:00 schreef Mummiepak het volgende:
http://paardehaar.hyves.nl/wiewatwaar/230453896/4TSQ/Kudo's, man.
quote:Op maandag 3 mei 2010 01:03 schreef Creeg het volgende:
Trollface! Die foto was jij helemaal niet!
[ afbeelding ]
Dat ben jij
best fipo everquote:
quote:
quote:
Je bent een scholier.quote:
Gerda?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:06 schreef paardehaar het volgende:
nee ik zeg niet dat gerda penisbaard is dat zeggen jullie
komop ik probeer gewoon iets opte lossen is er dan helemaal niemand die normaalkan praten
Hoe gaan we dit nu oplossen dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:06 schreef paardehaar het volgende:
nee ik zeg niet dat gerda penisbaard is dat zeggen jullie
komop ik probeer gewoon iets opte lossen is er dan helemaal niemand die normaalkan praten
Er zit geen kwaad in, maar voor je hebt weet zit er bij dat meisje van 15 de dikke snikkel van Marcel in.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:03 schreef paardehaar het volgende:
nee en jullie vallen niet in hehaaling
wat willen jullie nou eigenlijk van een jongen die epelepsie heeft 20 medicijnen op een dag hij heeft een keer op msn gepraat met em meisje ja profiel ze zach eruit als 30
maar hij heeft haar niet aangeraakt
ik ben zijn zus er zit bij mijn broer geen kwaad in
ik ben dit ook aan het uitzoeken en ik wil gewoon een normale reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |