Dat geld ookquote:Op zondag 2 mei 2010 21:30 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben wel klaar met behangen Juup, telt dat ook?![]()
Woensdag eens beginnen aan het schilderwerk
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:48 schreef Levitation het volgende:
maar daar heb ik geen goeie goede foto van.
quote:
Dat zou voor mij een dag mét alcohol zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 08:26 schreef -moppie- het volgende:
Moggel, weer lekker aan het werk![]()
Koninginnedag alcoholloos meegemaakt (nou ja, op 3 slokken bier en 2 slokjes rose na dan).
Was leuk!
Hequote:Op maandag 3 mei 2010 09:00 schreef Blueman het volgende:![]()
Weer terug on the internet!
Weekendje Ardennen met vriendjes was leuk!
Weekje Turkije (Belek) was ook leuk maar kort, vooral omdat we last hadden van dat stof uit de prijzenkast van Ajax (jaja de aswolk van Ijsland)... en daarna had vrouwlief nog wat vakantie dus van alles en nogwat gedaan...
ennnn... deze week twee tweede gesprekken!
Dinsdagochtend 9.00 en donderdag om 11.30quote:Op maandag 3 mei 2010 09:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He![]()
Das lang geleden!
Laat even weten wanneer we precies moeten duimen.
quote:Geachte klant,
Uit onze gegevens blijkt dat uw online account is geblokkeerd als gevolg van
volgende redenen.
Aanmelden op proef op valse informatie.
ontbrekende of onvolledige gegevens worden gebruikt bij de ING Bank online account.
Wij vragen u om de ING Bank online account onmiddellijk te herstellen om de beлindiging van uw account te voorkomen.
Klik op de link hieronder om de ING Bank online account te herstellen:
ING Bank online account
© 2010 ING Bank
Oe, zo een had ik ook vanochtend terwijl ik niet eens bij de ING zitquote:
quote:Dit e-mail bevestigt dat u een uitkering van 5000,00 euro verzonden.
Betalingsgegevens
Bedrag: 5000,00 Euro
Let op: Breng
Indien deze betaling niet werd gedaan door u dan onmiddellijk de volgende maatregelen treffen:
- Log in om ING Bank online account door te klikken op de link blaten.
- Annuleren betaling.
https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet
Hoogachtend,
ING Bank
quote:Op maandag 3 mei 2010 09:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Oe, zo een had ik ook vanochtend terwijl ik niet eens bij de ING zit
[..]
quote:Dit e-mail bevestigt dat u een uitkering van 5000,00 euro verzonden.
Betalingsgegevens
Bedrag: 5000,00 Euro
Let op: Breng
Indien deze betaling niet werd gedaan door u dan onmiddellijk de volgende maatregelen treffen:
- Log in om ING Bank online account door te klikken op de link blaten.
- Annuleren betaling.
https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet
Hoogachtend,
ING Bank
En dat mensen daarin trappenquote:Op maandag 3 mei 2010 09:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
[..]
Blaten
![]()
![]()
Nigerianen zijn altijd goed voor mijn humeur.
Jezus, wat quoot jij snel!quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 09:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik zou snel overstappen naar ING. Stel je voor dat die 5000 overgemaakt wordt.
quote:
Ohja!quote:Op maandag 3 mei 2010 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is een blaatopdracht. Geen krijg.
ik ben nog een beetje moequote:Op maandag 3 mei 2010 10:22 schreef -moppie- het volgende:
was Fufr?
Waar was je geweest met K-dag?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben nog een beetje moe
K-dag werd het 5 uur, toch vroeg er uit, vannacht allleen thuis geslapen, F+K op camping..
ik ben gewoon een beetje van slag.
Jullie ook een leuke Kdag gehad?
eerst kraampjes (J en S zijn niet naar Kdag geweest) dan naar een stel wat in de stad woont, daarna naar Kennedyplein en daar tot eind gebleven.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waar was je geweest met K-dag?
Wij hebben het leuk gehad in de stad, P2 was veuls te druk, daarna op grote en kleine berg geweest...
Ik heb er ook geen gevonden, wel een discolampje voor een knaakquote:Op maandag 3 mei 2010 10:38 schreef -moppie- het volgende:
we hebben nog gekeken naar een foon for you, maar niks gevonden. Jij wel?
Kennedyplein zijn we niet geweest, geen idee waarom niet.
Nog wel op de camping geweest of helemaal niet?
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:40 schreef -moppie- het volgende:
hebben jullie het ook zo koud?
WCW ben ik helemaal niet geweest, niet eens aan gedachtquote:Op maandag 3 mei 2010 10:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ben niet meer gaan jongleren. Het waaide te hard en dan gaat het voor geen meter. We zijn nog even over de vrijmarkt bij WKC woensel geweest dat was wel aardig. Daarna lekker gegrilld met het raam open, het alternatief voor een BBQ als je in een appartement woont.Leve de koningin!
wat zoek je?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Bah, ik wil een baan. Ben al veel te lang op zoek en verveel me dood.
Op het moment alles behalve outbound bellen en schoonmaakwerk. Mijn uitkering liep gisteren af. Heb wel sollicitaties lopen voor werk in mijn vakgebied maar het gaat erg traag en meestal is er wel iemand met 10 jaar meer ervaring dan ik.quote:
en dat vakgebied is?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Op het moment alles behalve outbound bellen en schoonmaakwerk. Mijn uitkering liep gisteren af. Heb wel sollicitaties lopen voor werk in mijn vakgebied maar het gaat erg traag en meestal is er wel iemand met 10 jaar meer ervaring dan ik.
ok, wat is je vakgebied?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Op het moment alles behalve outbound bellen en schoonmaakwerk. Mijn uitkering liep gisteren af. Heb wel sollicitaties lopen voor werk in mijn vakgebied maar het gaat erg traag en meestal is er wel iemand met 10 jaar meer ervaring dan ik.
ah je hebt werk gevondenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee, niet echt ik zit nu voor een open raam.
ze maakt het spannend. ik gok communicatiequote:
het was een inkoppertjequote:
Ik vrees het ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze maakt het spannend. ik gok communicatie
ik hou het voor je in de gaten.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Denk niet dat er veel langskomt op drie hoog, hooguit de schilder maarja das ook zoiets.
Maar outbound callcenterwerk daar wordt ik echt knettergek van, net als schoonmaakwerk.
Ik ben van beroep juridisch secretaresse maar daar zijn op het moment niet zoveel banen in te vinden.
Gr8 heeft toch weer werk?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
Hoeveel werkloze communicanten zitten er eigenlijk nu in dit topic? Een stuk of 4?![]()
Oja, en mevrouw dus ook niet, dan valt het dus wel mee.quote:
Is toch 2 maanden werk.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:04 schreef FUFR het volgende:
ik krijg net een aanvraag voor een comm. adviseur voor Geldermalsen binnen...maa ris maar voor 2 maanden..
Hey hey! ik heb geen communicatie gedaan hequote:Op maandag 3 mei 2010 10:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
Hoeveel werkloze communicanten zitten er eigenlijk nu in dit topic? Een stuk of 4?![]()
Doelstelling:quote:
Dat heeft voor helmonders ook niet zo veel zin hequote:Op maandag 3 mei 2010 11:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hey hey! ik heb geen communicatie gedaan he
same samequote:Op maandag 3 mei 2010 11:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hey hey! ik heb geen communicatie gedaan he
Klinkt toch niet slecht?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
Doelstelling:
Opstellen en (het bewaken van het) uitvoeren van het communicatiejaarplan voor een specifiek onderdeel binnen de eigen bank. Vertalen van de communicatiestrategie van de organisatie naar de eigen bank, zodanig dat dit bijdraagt aan de realisatie van de specifieke businessdoelstellingen van de eigen bank.
Doorvertalen van het communicatiejaarplan in deelprojecten en opdrachten.
Functie omschrijving:
De kandidaat houdt zich bezig met oa: invoering zakelijk loket, beleidsplan schrijven
2 maanden, 32 UPW
Hoeveel jaar ervaring vragen ze? Misschien iets voor SQ.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
Doelstelling:
Opstellen en (het bewaken van het) uitvoeren van het communicatiejaarplan voor een specifiek onderdeel binnen de eigen bank. Vertalen van de communicatiestrategie van de organisatie naar de eigen bank, zodanig dat dit bijdraagt aan de realisatie van de specifieke businessdoelstellingen van de eigen bank.
Doorvertalen van het communicatiejaarplan in deelprojecten en opdrachten.
Functie omschrijving:
De kandidaat houdt zich bezig met oa: invoering zakelijk loket, beleidsplan schrijven
2 maanden, 32 UPW
mwah, ik laat dit soort aanvragen meestal lopen.quote:
ze noemen geen ervaringsjaren..quote:Op maandag 3 mei 2010 11:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoeveel jaar ervaring vragen ze? Misschien iets voor SQ.
Wa zedde gaai daar matje!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dat heeft voor helmonders ook niet zo veel zin he
Ben je nu al woppers aan het eten?quote:
Fijnquote:Op maandag 3 mei 2010 11:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj, ik heb misschien voor 2 weken werk als secretaresse
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj, ik heb misschien voor 2 weken werk als secretaresse
Alle kleine beetjes helpenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Het is gewoon opvang voor een vakantie. Het zal wel lekker algemeen blijven maargoed, werk is werk en dat het nog in mijn straatje past is mooi meegenomen.
Ik zou vrijdag al kunnen starten als ik aangenomen word.
En iedere kleine kans kan zomaar resulteren in een grote(re) kans.quote:
Precies!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
En iedere kleine kans kan zomaar resulteren in een grote(re) kans.
Precies. Vandaag hoor ik waarschijnlijk ook meer over de andere sollicitaties dit zou in elk geval 2 weken rust geven.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
En iedere kleine kans kan zomaar resulteren in een grote(re) kans.
Wow, handig als waakbeest, dat dan weer wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:25 schreef Levitation het volgende:
Killer kat:
http://www.zie.nl/video/o(...)reemden/m1czjibfjkkr
duurt even voor het filmpje op gang komt... maar die kat spoort echt niet.
Zoek je zelf of maak je gebruik van uitzendbureau's / detacheerders?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:30 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Precies. Vandaag hoor ik waarschijnlijk ook meer over de andere sollicitaties dit zou in elk geval 2 weken rust geven.
Allebei. Ik heb nu 4 dingen lopen, 2 als secretaresse, een als juridisch medewerker en een als paralegal officer. Ligt allemaal in hetzelfde straatje.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zoek je zelf of maak je gebruik van uitzendbureau's / detacheerders?
*slikt autistische opmerking in*quote:Op maandag 3 mei 2010 12:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Allebei. Ik heb nu 4 dingen lopen, 2 als secretaresse, een als juridisch medewerker en een als paralegal officer. Ligt allemaal in hetzelfde straatje.
Ohhh dan gaat dat goedkomen (ooitquote:Op maandag 3 mei 2010 12:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Allebei. Ik heb nu 4 dingen lopen, 2 als secretaresse, een als juridisch medewerker en een als paralegal officer. Ligt allemaal in hetzelfde straatje.
Ooit wel, maar nu eerst om 4 uur op gesprek voor die baan van 2 wekenquote:
jij niet...ikquote:Op maandag 3 mei 2010 12:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
En autistisch niet echt, wel een beetje nerd.
Oppakken, raam open, doeiiiiiquote:Op maandag 3 mei 2010 12:25 schreef Levitation het volgende:
Killer kat:
http://www.zie.nl/video/o(...)reemden/m1czjibfjkkr
duurt even voor het filmpje op gang komt... maar die kat spoort echt niet.
okay mevrouw voor mijquote:
jerrycan benzine, lucifers, sateprikkersquote:
o ja, die moet ik nog proeven...quote:Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Op de grillplaat. Met tokkiesaus!
och, ze is wakkerquote:Op maandag 3 mei 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
tvp
We zijn er al uit wat het is...het is gewoon joppiesaus met een andere naamquote:Op maandag 3 mei 2010 13:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
o ja, die moet ik nog proeven...
het ziet er uit als MCD mayonaise.
Jep.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We zijn er al uit wat het is...het is gewoon joppiesaus met een andere naam
ik vind het maar matigquote:
he bahquote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We zijn er al uit wat het is...het is gewoon joppiesaus met een andere naam
geef antwoord op mijn vraag, woeman!quote:
chilisaus van de tokoquote:
quote:
saus erover, prikker erin en knagen maarquote:
Goed geslapen SQ?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, wat een lol
Wel een mooi poeske
poepenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:14 schreef ArTiC het volgende:
ik ben vandaag dus de voeding van mijn flaptop vergeten én de laadkabel van mijn foon
en ik moet wéér poepen
Ja, de foto is niet zo heel goed, maar de doos was zeg maar de helft van de poesquote:Op maandag 3 mei 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, wat een lol
Wel een mooi poeske
ik ga nu ook!quote:
ik mis een staart aan de poes?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, de foto is niet zo heel goed, maar de doos was zeg maar de helft van de poes
ikke!quote:
Ik sliep pas om drie uur, heb uren liggen woelenquote:
binnen 2 minuten naar wc gelopen, broek naar beneden gedaan, gaan zitten, poepen, afvegen, broek omhoog, doorspoelen en terug lopen.....quote:
ach dat hebben we allemaal welles.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik sliep pas om drie uur, heb uren liggen woelenDus ben wat geprikkeld vandaag, sorry
schat, ik ben thuisquote:Op maandag 3 mei 2010 13:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
binnen 2 minuten naar wc gelopen, broek naar beneden gedaan, gaan zitten, poepen, afvegen, broek omhoog, doorspoelen en terug lopen.....
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach dat hebben we allemaal welles.
ik heb ook slecht geslapen, niemand om me aan te warmen.
Me= Remi
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik sliep pas om drie uur, heb uren liggen woelenDus ben wat geprikkeld vandaag, sorry
jah, ik ga over 2 uurtjes ook weer daar heen, neem ik ze mee uit eten (vinden ze leuk) en dan ga ik weer naar huis. Morgenmiddag ga ik voor een nachtje naar de camping.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]die hebben natuurlijk meivakans op de kemping
brrrr.... wat moet je daar doen met dit weer??????quote:Op maandag 3 mei 2010 13:36 schreef FUFR het volgende:
en het is koud met kutweer op de camping!
tweeds!quote:
wat moet je überhaupt op een camping?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
brrrr.... wat moet je daar doen met dit weer??????
ja.... vraag het J en S. maar...quote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
brrrr.... wat moet je daar doen met dit weer??????
Me tooquote:
De directeur van de beste OB in Nederland heeft nog nooit in een bieb gewerkt en er daardoor iets heel succesvols van gemaakt. Dus specifieke ervaring met bibliotheken is niet per se nodig nee... Maar dat is volgens mij bij veel culturele instellingen zo..quote:Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef FUFR het volgende:
Dorine Prinsen is per 1 juli van dit jaar de nieuwe directeur van de openbare bibliotheek in Veldhoven.
Zij is de opvolger van de 58-jarige Jacques Brouns die met vervroegd pensioen gaat.
Prinsen is momenteel directeur van het Historisch Openlucht Museum Eindhoven en was daarvoor directeur van de regio-VVV Zuidoost-Brabant.
Ergo: ervaring is niet nodig bij de bieb..
het is weer voorbij die mooie zomerquote:Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
het is ook maar 7 graden buiten zie ik net!!
quote:
Nou nou, je kan het overdrijven. De plantjes genieten volop!quote:
Het gaat enorm goed met de plantjes. Hier voor in de tuin waren er twee ogenschijnlijk kapot gevroren maar die groeien nog beter dan vorig jaarquote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou nou, je kan het overdrijven. De plantjes genieten volop!
En woensdag schijnt de zon weer
Ik heb een Wake up light, dat werkt ook heel goedquote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb zo'n daglicht lamp. Dat is net of je een half uur in de zon hebt gezeten.
Ja echt bizar. De oude rhodondendron in de achtertuin leek aan het eind van zijn latijn, had vorige lente 1 bloem. Nu zit het ding echt barstensvol roze bloemersquote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het gaat enorm goed met de plantjes. Hier voor in de tuin waren er twee ogenschijnlijk kapot gevroren maar die groeien nog beter dan vorig jaar
Dat bedoel ik maarquote:Op maandag 3 mei 2010 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja echt bizar. De oude rhodondendron in de achtertuin leek aan het eind van zijn latijn, had vorige lente 1 bloem. Nu zit het ding echt barstensvol roze bloemers
Wordt je daar echt wakker van?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een Wake up light, dat werkt ook heel goed
Ik word meestal een minuut voor de wekker wakker jaquote:Op maandag 3 mei 2010 13:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wordt je daar echt wakker van?
Ik wel als die lamp van mijn vrouw aangaat iig.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Lijkt me minder irritant als een gewone wekker. Maar ik word nu eigenlijk altijd wakker van gewoon daglicht.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wel als die lamp van mijn vrouw aangaat iig.
Ja, dat ik vaak ook, maar in de winter is er nog geen daglicht als ik wakker wordquote:Op maandag 3 mei 2010 13:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Lijkt me minder irritant als een gewone wekker. Maar ik word nu eigenlijk altijd wakker van gewoon daglicht.
Daarom werd ik afgelopen winter vaak pas na negenen wakker :Squote:Op maandag 3 mei 2010 14:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat ik vaak ook, maar in de winter is er nog geen daglicht als ik wakker word
Ik wel, werkt voor mij erg goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
quote:
In Helmond ben je werkeloosquote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
helemaal gratisch taaladvies, van Ali, voor jou!
inderdaad, die hebben de tijd om over plantjes te praten, terwijl wij, hardwerkenden, lijden onder de werkdruk.quote:
In Helmond hebben ze ook hard taalles van Ali nodig.quote:
Ali vanavond weer tegelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, die hebben de tijd om over plantjes te praten, terwijl wij, hardwerkenden, lijden onder de werkdruk.
1. al vriezen alle plantjes deaud who cares
2. ik word niet wakker van licht.
3. ali moet tegelen!
En daar genieten we van. Het is dat ik in eindhoven woon anders was ik een voorbeeldhelmonder.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, die hebben de tijd om over plantjes te praten, terwijl wij, hardwerkenden, lijden onder de werkdruk.
1. al vriezen alle plantjes deaud who cares
2. ik word niet wakker van licht.
3. ali moet tegelen!
Als die werkeloze taalnasi's dat nou gaan doen slaan we 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 3 mei 2010 14:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
In Helmond hebben ze ook hard taalles van Ali nodig.
Hammam.. jij kopuh bikini, ik kom voor massazie!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ali vanavond weer tegelen.Ali woensdag bad plaatsen. Ali straks eigen badhuis.
Ali masseert met staalborstel. Is ok?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hammam.. jij kopuh bikini, ik kom voor massazie!
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ali masseert met staalborstel. Is ok?
Successers!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Tijd om ervandoor te gaan. Zometeen heb ik een sollicitatie.
oh...sjarma... ik ga na het eten op de camping op de terugweg een broodje sjarma halenquote:
vind het toch maar vreemd..shoarma is schijnbaar echt een NL term voor dat spul...het heet eigenlijk kebabquote:Op maandag 3 mei 2010 14:34 schreef Levitation het volgende:
Ik kende ooit een Egyptenaar die vroeger ook altijd van die shoarma tentjes had en hij noemde het "sjwerma", ik vond dat altijd klinken als.... iets anders...
hedde oew spiegels nog?quote:
Kebab is wat anders.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind het toch maar vreemd..shoarma is schijnbaar echt een NL term voor dat spul...het heet eigenlijk kebab
Shoarma zijn toch reepjes gekruid vlees en kebab gekruid vlees van zo'n grote rol?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind het toch maar vreemd..shoarma is schijnbaar echt een NL term voor dat spul...het heet eigenlijk kebab
nu zeg je 2x hetzelfdequote:Op maandag 3 mei 2010 14:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Shoarma zijn toch reepjes gekruid vlees en kebab gekruid vlees van zo'n grote rol?
Kebab in NL zijn van die grote lappen knoflookvleesquote:
Wiki zegt:quote:Op maandag 3 mei 2010 14:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Shoarma zijn toch reepjes gekruid vlees en kebab gekruid vlees van zo'n grote rol?
quote:Shoarma (Arabisch: شاورما, Hebreeuws:שווארמה) is een gerecht uit de keuken van het Midden-Oosten. De naam is een vertaling van het Turkse çevirme, draaiend, met dezelfde betekenis als döner kebab, draaiend kebab.
it wasn't me!quote:
Nee, ik bedoel dat shoarma gewoon een lap vlees was dat in reepjes is gesneden en kebab van zo'n rol wordt gehaald, dus dat het al eerder verwerkt wasquote:
shoarma komt ook van die rol hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 14:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat shoarma gewoon een lap vlees was dat in reepjes is gesneden en kebab van zo'n rol wordt gehaald, dus dat het al eerder verwerkt was
Ja, dat las ik dus netquote:
Jij, dronken?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:47 schreef ArTiC het volgende:
maargoed...meestal als ik in de swarmazaak kom ben ik dronken...dan draait alles
uhuh...ik was gestopt met drinken maar kon het gisteren toch weer niet latenquote:
Kipshoarma van de appie is ook lekker, met een beetje extra shoarma kruiden van struijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat las ik dus net
Ik eet het eigenlijk allebei niet echt vaak, behalve zelfgemaakte kipshoarma... Vind dat spul van die rol veel te vet
ik voorspel een aanbouw aan de aanbouw voor de nagellaklakkenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
mijn Shrek nagellaks zijn binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die groene snap ik, maar waarom zijn die andere 2 van Shrek?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
mijn Shrek nagellaks zijn binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat op zondag!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...ik was gestopt met drinken maar kon het gisteren toch weer niet laten
om daaromquote:Op maandag 3 mei 2010 15:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Die groene snap ik, maar waarom zijn die andere 2 van Shrek?
Fleurige nickname heb jij trouwens!quote:
topickillerquote:
baanaanvraagquote:
Kijken is een groot woord... soms kom ik dat wel tegen met zappenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:35 schreef Inu het volgende:
Kijkt iemand hier wel eens The Hills? Dit filmpje is echt zo goed![]()
http://www.babelgum.com/5002891/kids-reenact-mtvs-the-hills.html
Is het in de buurt?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ben net terug van het gesprek. Ging goed, heb 2 concurrenten morgen hoor ik of ik het word.
Net een lekker broodje filet americain op.
Jep, kwartiertje fietsen, het is bij de medische faculteit van Fontys.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jep, kwartiertje fietsen, het is bij de medische faculteit van Fontys.
Maar ik heb net een mailtje in de inbox dat ze de andere kandidaten hebben afgebeld en ik donderdag mag starten! Blijkbaar heb ik een heel goeie indruk gemaakt!
Oftewel: feest!
Congratz, als wat? Of heb ik dat gemist?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Maar ik heb net een mailtje in de inbox dat ze de andere kandidaten hebben afgebeld en ik donderdag mag starten! Blijkbaar heb ik een heel goeie indruk gemaakt!
Jeej!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 mei 2010 16:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het is maar voor 2 weekjes, maar ik denk dat ik gewoon de was ga doen en het huis opruim zodat ik de komende 2 weken niet tegen rotzooi aan zit te kijken. Saai he?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Jeej!
Nu goed bedenken wat je gaat doen met je laatste 2 daagjes vrijheid
Hoe komt het dat het maar voor 2 weekjes is?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het is maar voor 2 weekjes, maar ik denk dat ik gewoon de was ga doen en het huis opruim zodat ik de komende 2 weken niet tegen rotzooi aan zit te kijken. Saai he?
Vakantie en ziekte, de oorspronkelijke secretaresse is ziek geworden en komt niet meer terug, haar vervangster gaat met vakantie en er moest dus snel wat geregeld worden. Maar die komt over 2 weken dus weer terug.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het maar voor 2 weekjes is?
Iemand op vakantie/ziek/achterstand of weet je dat niet?
McDonalds bedoel je!?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:04 schreef FUFR het volgende:
ik krijg net een aanvraag voor een comm. adviseur voor Geldermalsen binnen...maa ris maar voor 2 maanden..
De whut?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:09 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, een map met oude mp3's ontdekken!![]()
.
Is de periode van Shapeshifters - Incredible, Roisin Murphy - Overpowered en Kvraagetan van Fixkes.
De Fixkes, die band die eens in de x jaar weer ff hip isquote:
hoe die gast rondkijkt...helemaal van de wap..en dan nog ff die microfoon ontdekkenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:37 schreef bleiblei het volgende:
Wat is daarmee dan?
Kerel lijkt trouwens wel een bietje op blueman.
wut?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
pfff, wat heb ik me nu weer op de hals gehaald
leuk initiatiefquote:Op maandag 3 mei 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat
[Show hier je nagels] Nagelswapdoos 2.0
Goed voor training van mijn communicatieskillz
Ach...Apple maakt ook alleen maar dingen die al lang en breed bestaan en doet dan alsof ze het wiel uitgevonden hebbenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja het is 2.0 he, de eerste keer liep een beetje verkeerd af
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ach...Apple maakt ook alleen maar dingen die al lang en breed bestaan en doet dan alsof ze het wiel uitgevonden hebben
het zit diep...kei diepquote:
nooit!quote:
quote:
quote:
ga toch alvast behang snijden en lijmenquote:
wanneer krijg je de sleutel nou?quote:
ik ga Danny om een Juup ingnore functie vragenquote:
Danny inschattende zal het tegen betaling vast mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga Danny om een Juup ingnore functie vragen
duhquote:
idd...1m84 kun je geen meisje noemenquote:
Is idd mogelijk met een abonnement, bij het invoeren van mijn gebruikersnummer worden mijn postings niet meer getoond. Wel worden mijn postings getoond als ze gequote worden door anderenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Danny inschattende zal het tegen betaling vast mogelijk zijn.
hmmm... misschien toch maar een abo nemen dan... en dan Danny blocken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is idd mogelijk met een abonnement, bij het invoeren van mijn gebruikersnummer worden mijn postings niet meer getoond. Wel worden mijn postings getoond als ze gequote worden door anderen
Naar de pillendokter
hi, hoe ging het gisteren?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
goeiemorgen!
goed bezig meisje! congrats!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Goed. Ik heb vanaf donderdag 2 weken werk. Straks even wat nieuwe kantoorklof halen.
het wat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:02 schreef FUFR het volgende:
zat ik gisteravond in de koffer (restaurant Mierlo) staat daar het Linkedin zeveravondje van Gr8w8 aangekondigd
hij wordt nog es beroemd!
Gr8 geeft een lezing over Linkedinquote:
Is dat de enige opleiding in NL?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:33 schreef FUFR het volgende:
Ik zit te denken zelf toch maar mijn DW-papieren te gaan halen, maar twijfel of ik er goed aan doe nu nog 4 jaar HBO te gaan doen (of minder vanwege ervarings)...
Het is ook nog es in Utrecht met lestijden van 14:00-20:30 uur
Ja, DW mag alleen door HU gedaan worden...quote:
proest, heeft hij een nieuwe roeping?!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
Gr8 geeft een lezing over Linkedin
imo kun je beter gewoon thuis op de bank liggen maar ieder zn ding
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ja, DW mag alleen door HU gedaan worden...
via Linkedin en via poster vernomen..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
proest, heeft hij een nieuwe roeping?!
Hoe witte gij dat eigenlijk?
gelet op mijn vooropleiding en ervarings zal ik eerst een toelatingsexamen moeten doen. Volgende week mezelluf eens in verdiepen..quote:
Je moet niet denken van jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus ik moet nog 4 jaar. Maar gewoon beginnen en kijken waar het schip strand. Zo doe ik mijn opleiding.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
gelet op mijn vooropleiding en ervarings zal ik eerst een toelatingsexamen moeten doen. Volgende week mezelluf eens in verdiepen..
Maar 4 jaar...das wel lang...
Verplichting: werk hebben op een incassobureau... zou er eentje bezitten ook goed zijn?
Jaha, maar ik wil niet aan iets beginnen wat strand...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Je moet niet denken van jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus ik moet nog 4 jaar. Maar gewoon beginnen en kijken waar het schip strand. Zo doe ik mijn opleiding.
Ik ben doordeweeeks toch niet thuisquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
Jaha, maar ik wil niet aan iets beginnen wat strand...
ik moet tenslotte aandacht en uren van mijn bedrijven afhalen om dit te gaan doen.
Maar dan kan ik vast doordeweeks bij Inu crashen
quote:
quote:
Hoi meidquote:
Deze komt ook van dumpertquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:03 schreef FUFR het volgende:
FUFR is een groot liefhebber van Acapella, dus jullie moeten dit ook maar ff zien...
Maar je gaat niet stranden, want daar denk je gewoon niet over na. Het is wel belangrijk vantevoren uit te zoeken of je het niveau aankan en er genoeg tijd in kan steken. Dan moet het goed te doen zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
Jaha, maar ik wil niet aan iets beginnen wat strand...
ik moet tenslotte aandacht en uren van mijn bedrijven afhalen om dit te gaan doen.
Maar dan kan ik vast doordeweeks bij Inu crashen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:10 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Maar je gaat niet stranden, want daar denk je gewoon niet over na. Het is wel belangrijk vantevoren uit te zoeken of je het niveau aankan en er genoeg tijd in kan steken. Dan moet het goed te doen zijn.
levensgevaarlijk..dan raken die hoofddoekjes weer vast in de spaken enzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:24 schreef Levitation het volgende:
'Allochtonen moeten meer gaan fietsen'
Pfff... het wordt thuis tijd dat die autochtoon de auto eens laat staan en die 6,5km fietst.
Luie vent.![]()
Beter naar jou dan naar Juupquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:36 schreef Levitation het volgende:
Blegh, copy-cats...
Ik weet dat ik über tof ben, maar om je kind nou naar mij te vernoemen?![]()
Lijkt me redelijk. Denk ook dat ze iedere maand haar abo moet betalen omdat ze anders privileges mist thuis.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:38 schreef ArTiC het volgende:
zou dat kind geband worden als ze stout is?
slotje op haar kamer enzo
en zo niet dan hangen ze haar kamer vol google adsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk. Denk ook dat ze iedere maand haar abo moet betalen omdat ze anders privileges mist thuis.
en klagen doet ze maar in de feedback.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en zo niet dan hangen ze haar kamer vol google ads
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |