quote:Op maandag 3 mei 2010 13:50 schreef Etcetera het volgende:
Gebeld, voicemail. Heb ook maar een boodschap ingesproken, doe ik echt nooit.
quote:Op maandag 3 mei 2010 09:53 schreef Etcetera het volgende:
PvA is NOG niet goegekeurd. 'nu niet in paniek raken' Ja godverdomme zeg schijtzooi
Ik vermoed vakantiequote:Op maandag 3 mei 2010 14:36 schreef Etcetera het volgende:
'In large, friendly letters'
LB heeft hier al een tijd niet meer gepost he
Nou ja, een weekje ofzo toch?quote:
Dank jequote:Op maandag 3 mei 2010 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ahw menDe kerstomaat had ik geweten.
Tim, ik vond je wel echt een leuke kandidaatEcht veel leuker dan veel van de "ouwe" mensen
![]()
Ik heb daar even gepostquote:Op maandag 3 mei 2010 15:33 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof dat ze naar het slank sc topic is gegaan.
Ik sluit me aan bij Nem: leuke kandidaat! En gister zat ik ook even zo van: aaah, nee, de moeilijke vraag had hij vast wel geweten! Jammer, omdat je zo dichtbij was. Ik zou het je nooit na doen in elk geval.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je. En van elke vraag is er wel iemand die het antwoord weet. Overigens hebben al meerdere vrienden gezegd dat zij ook hetzelfde antwoord gekozen zouden hebben, voelt dan wel weer goed
word jay leno dara ff geowndquote:Op maandag 3 mei 2010 15:33 schreef Etcetera het volgende:
Speech Obama ik betwijfel of hij het zelf allemaal schrijft, maar hij brengt het wel aardig
Als Justin Bieber dan ook even wordt meegenomen, is de wereld daar ook van verlostquote:Op maandag 3 mei 2010 16:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
word jay leno dara ff geownden van mij mag ie wel een predetor drone afsuren op de jonass brothers
volgens mij trekt leno dat mee de afgrond inquote:Op maandag 3 mei 2010 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gebeurd met het timeslot na Leno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |