Ik had even SC vakantie inderdaad, minder fok is niet helemaal geluktquote:Op maandag 3 mei 2010 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt langer. Maar kan door Koninginnedag komen. Of heeft ze een SC vakantie
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had even SC vakantie inderdaad, minder fok is niet helemaal gelukt
Maar ik was ook weg! Sevilla van dinsdag tot zaterdag, heeeeeerlijk
Hoest hier?
Inderdaad, goed dat je dat nog weetquote:Op maandag 3 mei 2010 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dat was jouw huwelijksreis of niet?
Wij (mn moeder en ik) zaten in een prima hostel in Calle Sierpes, een winkelstraat op ongeveer 5 minuten lopen van de kathedraalMet een dakterras met hangmatten
Ik lees even een beetje bij hier, geloof dat ik sowieso even eennaar Etc kan sturen?
Oh damn, dat lijkt me echt héél erg!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad, goed dat je dat nog weet. Het echt trieste nieuws echter: de foto's stonden allemaal op de hardeschijf, die een week later overleed
dus ik heb van onze huwelijksreis slechts een heel enkele fysieke herinnering
Yup, dus sindsdien zijn we een stuk scherper hiermee, en branden we regelmatig een DVD'tje met alles wat van belang is.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
Oh damn, dat lijkt me echt héél erg!!!
Sowieso foto's verliezen, brrrr.... ik ben verschrikkelijk slordig ermee maar neem me nu dus weer voor om snel weer een dvd'tje te branden!
succes, zullen al wel een paar mensen staanquote:Op maandag 3 mei 2010 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook afsluiten en kijken of ik thuis kom met de trein door de massa... moet nl. langs de Grolsch Veste om in Enschede te komen.![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je. En van elke vraag is er wel iemand die het antwoord weet. Overigens hebben al meerdere vrienden gezegd dat zij ook hetzelfde antwoord gekozen zouden hebben, voelt dan wel weer goed
Nee, tenzij je er 2 koopt.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je dan niet beter een externe harde schijf kopen?
* Ofyles2 zou zeker niet meedoen, ook al maakt hij elke aflevering vaak 1 à 3 fouten...quote:Op maandag 3 mei 2010 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij Nem: leuke kandidaat! En gister zat ik ook even zo van: aaah, nee, de moeilijke vraag had hij vast wel geweten! Jammer, omdat je zo dichtbij was. Ik zou het je nooit na doen in elk geval.
Ervaring. Iets met een brand enzo.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom? Als je "vaste" schijf je primaire geheugen/ foto drager is en je externe schijf je back-up waarom heb je nog een derde schijf nodig dan?
Ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar dan moet je je tweede schijf op een andere locatie neerzetten bedoel je?
Hm, maar DVDs worden toch ook onleesbaar door brand? En recordable media worden sowieso na een jaar of 10 onleesbaar... dus je moet je backups regelmatig overbranden.quote:
Thanksquote:Op maandag 3 mei 2010 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik lees even een beetje bij hier, geloof dat ik sowieso even eennaar Etc kan sturen?
En voor de specs liefhebbers. (ja jij etcquote:Op maandag 3 mei 2010 18:05 schreef Whiteguy het volgende:
Heh, toevallig vandaag zelf een nieuwe harddisk voor mn laptop in bestelling gezet. Alles wat ECHT belangrijk is (vooral bepaalde documenten dus) heb ik ook nog op een andere locatie staan. Foto's / muziek enzovoorts kwijtraken zou jammer zijn, maar vind ik wat minder relevant.
Mja, mede vanwege de lagere kans op een hdd crash. Ik sleep tegenwoordig zo veel met mn laptop dat ik liever geen mechanische schijf meer heb.quote:
Goedkoop is anders inderdaad, maar afgezet tegen het aantal uren dat ik mijn laptop gebruik en de extra snelheid en gemoedsrust die het met zich meebrengt toch maar de knoop doorgehaktquote:Op maandag 3 mei 2010 18:13 schreef Etcetera het volgende:
Is waarschijnlijk ook beter voor mijn systeem. Maar ja dat geld he
We waren ondertussen al overgeschakeld op externe schijvenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:49 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hm, maar DVDs worden toch ook onleesbaar door brand? En recordable media worden sowieso na een jaar of 10 onleesbaar... dus je moet je backups regelmatig overbranden.
Wat kost dat voor welke grootte?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goedkoop is anders inderdaad, maar afgezet tegen het aantal uren dat ik mijn laptop gebruik en de extra snelheid en gemoedsrust die het met zich meebrengt toch maar de knoop doorgehakt
http://tweakers.net/price(...)80g2r5-80gb.html#tab:pricesquote:
3x raden wanneer mijn aanvraag is ontvangenquote:Het budget voor de eigenwoningbijdrage is op 29 maart 2010 overschreden. Aanvragen die na 29 maart 2010 zijn ontvangen worden niet gehonoreerd. Aanvragers ontvangen schriftelijk bericht.
Jij mag nooit meer radenquote:
Dat is toch al de 2e tegenvaller?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
3x raden wanneer mijn aanvraag is ontvangen
1e echte tegenvallerquote:
Zie maar eens 12 mannen te vinden die bereid zijn aan zoiets mee te werken. Dat is een opgave zeg...quote:Op maandag 3 mei 2010 18:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)omance_acapella.html
zeker zo goed als het origineel
GEWELDIG!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)omance_acapella.html
zeker zo goed als het origineel
Koud.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat laatste geloof ik dan niet echt
Hoesie in Nijmegen city?
Belangrijkste is er steeds voor proberen te zorgen dat je aan het eind van de opnamedag er nog in zit. Dan krijg je een cadeautje en mag je later nog een keer terugkomen, om weer een cadeau te krijgenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik moet nog maar eens zover zien te komen
Hoeveel fouten je thuis maakt is ook geen garantiequote:Op maandag 3 mei 2010 17:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 zou zeker niet meedoen, ook al maakt hij elke aflevering vaak 1 à 3 fouten...
Waar nietquote:
Gaarnequote:Op maandag 3 mei 2010 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Belangrijkste is er steeds voor proberen te zorgen dat je aan het eind van de opnamedag er nog in zit. Dan krijg je een cadeautje en mag je later nog een keer terugkomen, om weer een cadeau te krijgen. Ik stuur je wel wat tips via PB wanneer ik weer in Nederland ben
Hm nee, t ging over waarom een externe schijf niet beter zou zijn dan DVDs. IMHO is het dat wel als alle andere voorwaarden gelijk zijn. Offsite is natuurlijk beter.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We waren ondertussen al overgeschakeld op externe schijven
Doen we niet aan hierquote:Op maandag 3 mei 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
Dienstmededeling: Zondag aanstaande is het moederdag
Zo hoort het.quote:
Die zit in Frankrijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is MM eigenlijk? Ook op vakantie toch?
Al veel oude bekende gevonden?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit Schoolbank even door te spitten. Zo grappig
Zelfs een paar die ik maar enkele jaren gekend heb en waarvan ik nooit gedacht had nog iets te zienquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:14 schreef Yurithemaster het volgende:
shit tims optreden gemist in 1 tegen 100 las ik
Misschien gaat het in de herhaling wel anders.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik ook. wilde het nakijken, maar alles werd hier al weggegeven
Dan zou ik heel veel dingen nog een keer in de herhaling kijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als het zo zou werken....
euhhh dat is een goede vraagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:00 schreef Cobra4 het volgende:
Pfff, gelukig dat het niks kwaadaardig is. Een pak van mijn hart.
En gaat minder zout en caffeïne in de praktijk lukken?
Denk er even over na. Dan pak ik even een bakkie koffie wat te drinken.quote:
Het leukste bij die vraag vind ik de opmerking over de leeftijd van de deelnemers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:17 schreef Yurithemaster het volgende:
lol die lurker vraag is niet echt moeilijk
hahah thee is mijn zwakte...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denk er even over na. Dan pak ik even een bakkie koffie wat te drinken.
Dan gaat het knap lastig voor je worden.quote:
alleen jammer van die tomaten vraagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het leukste bij die vraag vind ik de opmerking over de leeftijd van de deelnemers.
Ik had sowieso niet het idee dat ik al te veel caffeine drink, dus ik laat het bij mijn oude gewoontesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gaat het knap lastig voor je worden.![]()
Ben je al op zoek naar een thee-vervanger?
Het belangrijkste is inderdaad dat ze niet kwaadaardig zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik weet het niet. Ze zitten me niet echt meer dwars
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pcies. speaking of which, ik hop even naar de gizmo om thee en een twix te halen...
alweer terug. Met twee twixen hihi het wordt een lange avondquote:
Stoute meid!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
alweer terug. Met twee twixen hihi het wordt een lange avond
Klopt, daar zitten af en toe wat pittige vragen tussen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:52 schreef Yurithemaster het volgende:
had nog even in die DEF quiz gekeken cobra maar das echt niet voor leken
dacht dat mijn kennis van oorlogstuig wel redelijk goed was maar al die typenummersquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klopt, daar zitten af en toe wat pittige vragen tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |