Ik had even SC vakantie inderdaad, minder fok is niet helemaal geluktquote:Op maandag 3 mei 2010 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt langer. Maar kan door Koninginnedag komen. Of heeft ze een SC vakantie
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had even SC vakantie inderdaad, minder fok is niet helemaal gelukt
Maar ik was ook weg! Sevilla van dinsdag tot zaterdag, heeeeeerlijk
Hoest hier?
Inderdaad, goed dat je dat nog weetquote:Op maandag 3 mei 2010 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dat was jouw huwelijksreis of niet?
Wij (mn moeder en ik) zaten in een prima hostel in Calle Sierpes, een winkelstraat op ongeveer 5 minuten lopen van de kathedraalMet een dakterras met hangmatten
Ik lees even een beetje bij hier, geloof dat ik sowieso even eennaar Etc kan sturen?
Oh damn, dat lijkt me echt héél erg!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad, goed dat je dat nog weet. Het echt trieste nieuws echter: de foto's stonden allemaal op de hardeschijf, die een week later overleed
dus ik heb van onze huwelijksreis slechts een heel enkele fysieke herinnering
Yup, dus sindsdien zijn we een stuk scherper hiermee, en branden we regelmatig een DVD'tje met alles wat van belang is.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
Oh damn, dat lijkt me echt héél erg!!!
Sowieso foto's verliezen, brrrr.... ik ben verschrikkelijk slordig ermee maar neem me nu dus weer voor om snel weer een dvd'tje te branden!
succes, zullen al wel een paar mensen staanquote:Op maandag 3 mei 2010 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook afsluiten en kijken of ik thuis kom met de trein door de massa... moet nl. langs de Grolsch Veste om in Enschede te komen.![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je. En van elke vraag is er wel iemand die het antwoord weet. Overigens hebben al meerdere vrienden gezegd dat zij ook hetzelfde antwoord gekozen zouden hebben, voelt dan wel weer goed
Nee, tenzij je er 2 koopt.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je dan niet beter een externe harde schijf kopen?
* Ofyles2 zou zeker niet meedoen, ook al maakt hij elke aflevering vaak 1 à 3 fouten...quote:Op maandag 3 mei 2010 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij Nem: leuke kandidaat! En gister zat ik ook even zo van: aaah, nee, de moeilijke vraag had hij vast wel geweten! Jammer, omdat je zo dichtbij was. Ik zou het je nooit na doen in elk geval.
Ervaring. Iets met een brand enzo.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom? Als je "vaste" schijf je primaire geheugen/ foto drager is en je externe schijf je back-up waarom heb je nog een derde schijf nodig dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |