* Alfisti aait de Annequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat gebruik je weinig woorden. Zit je mond vol?
Die is hetero. Ik ben die baardloze Fries met een Citroënfetisj.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen in het weekend hoor! Dan val ik op be-baarde Friezen met een fetish voor alles wat wielen heeft
Welke heren heb je bekeken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die is hetero. Ik ben die baardloze Fries met een Citroënfetisj.
Overigens denk ik dat ik toch maar weer hetero word. Ik heb de heren eens bekeken en het kan me de broek niet bollen zeg maar.
Allen die ik tegenkwam. Van een afstandje uiteraard. Maar ik kom meer vrouwen tegen die er fatsoenlijk uit zien dan mannen.quote:
Vrouwen zijn leuker om naar te kijken ja, maar mannen zijn leuker om naar te luisteren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Allen die ik tegenkwam. Van een afstandje uiteraard. Maar ik kom meer vrouwen tegen die er fatsoenlijk uit zien dan mannen.
Ik was ook meer benieuwd naar wat voor fietsvakantie dat was, hoeveel dagen/kilometersquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik rijd niet echt tochten, heb dus een fietsvakantie gedaan (groot deel van de groene route naar de Middelandse Zee) en ik fiets graag recreatiefMaar geen specifieke tochten oid
[..]Tof!
We reden in de Belgische Ardennen en Luxemburg, dus veel hoogteverschilquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Dingest het volgende:
5-deurs AXjes zijn toch niet zó zeldzaam?
[..]
Ik was ook meer benieuwd naar wat voor fietsvakantie dat was, hoeveel dagen/kilometersWant voor een fietsvakantie is 250 km in 4 dagen (wat wij doen) niet echt extreem veel of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |