abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81393131
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik begrijp werkelijk niet wat je probeert te bereiken met alleen maar ad hominems te spuien.
Iedereen op FOK! weet toch inmiddels wel dat dat geen steekhoudend weerwoord is! Je zet jezelf dus alleen maar voor lul. Denk je dat je iemand daarmee overtuigt of voor je inneemt?
Beste Kees, als je zelf geen normaal antwoord kan vormen, dan moet je ook niet reageren.
Je zit vuil te spuien op een paar mensen, waarvan je niet weet wat ze precies hebben gezegd,
wat ze precies hebben bedoeld, wie die quotes plaatst, en waarom degene die quotes plaatst en je generaliseert het de hele tijd voor de gehele groep, word wakker, en plak je eigen stempel op.
pi_81393173
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:49 schreef Jareth het volgende:

Hoe moet ik dat zien? Soort van Jew Pride?
Jew Parade bedoel je?
pi_81402128
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:26 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Jew Parade bedoel je?
Als ik dat zo lees lijkt het meer op marsen van pakweg 75 jaar geleden. Maar dat had ik al gezegd.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81402469
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 00:03 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Als ik dat zo lees lijkt het meer op marsen van pakweg 75 jaar geleden. Maar dat had ik al gezegd.
Inderdaad Kees, dat zeg je aan de lopende band, net zoals de Christelijke God een God van liefde is in jouw woorden maar de Joodse God dat is een God vol haat en lust naar bloed, sure, heel betrouwbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')