quote:Op maandag 3 mei 2010 23:39 schreef Mss het volgende:
Als ik mijn naam google is de eerste hit een site over een 'priveslet'
Zelfs google valt me lastig met de doffe kokos ellendequote:Op maandag 3 mei 2010 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
De mijne is een of ander model. En een boekenserie over paarden.Die had ik alweer verdrongen.
Als jullie SQ niet eten, willen jullie mij dan niet drinken? (ben te verkrijgen bij de Lidl)quote:Op maandag 3 mei 2010 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zelfs google valt me lastig met de doffe kokos ellende
Dames, niet eten:
[ afbeelding ]
Buhquote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef Mirjam het volgende:
fuck me, ik heb centjes van mijn lief gekregen om lakjes te bestellen, heb ik zoya en nubar besteld, kom ike r tijdens het kopen achter dat ze peacock feathers niet meer heeft
en die komt weer over een paar weken, dus wachten met betalen/verzenden gaat ook niet
zonde, moet ik hem apart kopen
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef Mirjam het volgende:
fuck me, ik heb centjes van mijn lief gekregen om lakjes te bestellen, heb ik zoya en nubar besteld, kom ike r tijdens het kopen achter dat ze peacock feathers niet meer heeft
en die komt weer over een paar weken, dus wachten met betalen/verzenden gaat ook niet
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan ga ik onder het "genot" van ranzige kokoschoco en een watertje naar mijzelf kijken.
Waar koop jij Nubar lakjes? Heb een paar op het oog die zķ mooi zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef Mirjam het volgende:
http://stores.ebay.com/nailpolishelegancequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Waar koop jij Nubar lakjes? Heb een paar op het oog die zķ mooi zijn
Dan doe ik het met mijn naam beter bij de Aldiquote:Op maandag 3 mei 2010 23:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als jullie SQ niet eten, willen jullie mij dan niet drinken? (ben te verkrijgen bij de Lidl)
[ afbeelding ]
bronwater
quote:Op maandag 3 mei 2010 @ 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw naam kan ook zo op www.brides.ru![]()
![]()
Mijn naam is niet te vinden op etenswarenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan doe ik het met mijn naam beter bij de AldiJam, siroop en ijsjes
en een horrorfilm
De jouwes gisteren ook, hij komt met pakketmans maar ik ben zo dom geweest om de code niet op te schrijven (kan het wel nazoeken hier ergens als het moet).quote:Op maandag 3 mei 2010 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
Peri, je soppie is gisteren trouwens gepost, ik hoop dat ie morgen arriveert!
Ik kreeg een kaartje met 'Welkom bij Elle'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:13 schreef princess-a het volgende:
ik heb 2 weken geleden dat Elle abbonement genomen met als welkomskado Koh-lakkies, de lakkies worden verstuurd binnen 2 weken na afschrijving van het abbonementsgeld, check ik net mn internetbankieren is er heul nog niks afgeschrevenSchiet op joh! wat moet je nou met zomerkleurtjes als die zomer straks lang en breed voorbij is ?
geduld hebben is zo 2009![]()
Ik ben as we speak je adres op de envelop aan het schrijvenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
De jouwes gisteren ook, hij komt met pakketmans maar ik ben zo dom geweest om de code niet op te schrijven (kan het wel nazoeken hier ergens als het moet).
Karoltje, jouwes gaat straks op de post, en MissJ; heb je de jouwes al?.
ja, die schijnt idd op ferkansie te zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:45 schreef PeRi het volgende:
Top! Ik gebruik het woord 'jouwes' wel erg vaak zie ik nu.
Weet iemand misschien of Amnaba op vakantie is? Ik zou lakjes meenemen naar de meet, maar nu ik niet kom, wil ik ze posten maar ze reageert niet op PM's. Het komt heus wel goed, maar toch.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef Diconnected het volgende:
AmNaBa is nu op vakantie toch? Die zou namelijk P2 lakjes meenemen voor meHeb der maar even een PM gestuurd. Maar mocht ze dat niet lezen, wil iemand haar er dan op wijzen dat ze een PM heeft
Ah overheen gelezen! Thanks!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, die schijnt idd op ferkansie te zijn
[..]
Jaa die heb ik ook gehad! Dus vanaf dat kaartje heb ik de 2 weken ongeveer gerekend, maar dat klopt dus nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kreeg een kaartje met 'Welkom bij Elle'en de mededeling dat 7-5 het eerste nummer komt. Denk dat het dan ook wordt afgeschreven en we dan nog eens 2 weken kunnen wachten. Maar ja, het is nog wel leverbaar, want je kan het abonnement nog gewoon afsluiten, dat scheelt.
mijnes (quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef PeRi het volgende:
De jouwes gisteren ook, hij komt met pakketmans maar ik ben zo dom geweest om de code niet op te schrijven (kan het wel nazoeken hier ergens als het moet).
Maak een foto van je bestelling!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
TD IS ER!!!!!!!!!En Ogre the top blue is echt een suuuuupergaaf blauw!
jeuj, en pics!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
TD IS ER!!!!!!!!!En Ogre the top blue is echt een suuuuupergaaf blauw!
Pakketpost is hopelijk wel gesubsidieerd door je baas he?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ssssht!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pakketpost is hopelijk wel gesubsidieerd door je baas he?
Ik krijg die hendig door de brievenbus, zunne soppie
volgens mij liggen die alleen in Deutschland in de winkel nog. Kruidvat is wat traag met herbevoorradenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:16 schreef Tammymara het volgende:
Vraagje..
In het nieuwe swapdoostopic staan foto's van fimo dingetjes, versierseltjes en zo.Van essence.
Hier bij kruidvat hebben ze het niet (grote kruidvat niet, kleine ook niet) Hoort dat nu in de winkel te liggen????? Ik wil dat hebben maar ik kan het nergens vinden!
quote:
I like them allquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ogre the top Blue, What's with the Catiitude, Fiercely fiona, who the shrek are you, princess rule, reflection, ruby pumps en fairy dust!
Thanks! Dan moet ik daar even kijken en anders wachten!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij liggen die alleen in Deutschland in de winkel nog. Kruidvat is wat traag met herbevoorraden
Oh wow, dat ziet er echt leuk uit, zo heerlijk lenterig en zomersquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ogre the top Blue, What's with the Catiitude, Fiercely fiona, who the shrek are you, princess rule, reflection, ruby pumps en fairy dust!
Dan heb jij dezelfde naam als tliciouzquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:25 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Thanks! Dan moet ik daar even kijken en anders wachten!
OT en over namen:
Ik ben Jam van de Aldi, en Aldi chocotofs
Yes, it's a match!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:28 schreef Tammymara het volgende:
Dat zou kunnen (Ik weet niet hoe zij heet) maar mijn nickname zonder MMY
nee mn eerste, had altijd smittens with mittens.... die is toch net wat mooier maar die is er niet meerquote:
Ik had jou ooit zien posten dat RP een fav van je was dacht ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
nee mn eerste, had altijd smittens with mittens.... die is toch net wat mooier maar die is er niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |