Of handschoentjes en dan bij de polsen dichttapen!quote:Op maandag 3 mei 2010 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt omdat je nagels zich vol water zuigen. Net als je huid doet (rimpelvel na het badderen). En door dat water hecht je lak niet meer. Met de handjes boven water badderen dus
Ik denk dat h&m - denim dreams aardig in de buurt komt hij lijkt op deze foto erg blauw maar er zit zeker een lavendel achtig kleurtje in.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:38 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb gewoon een blanco laag vandaag.
Ik hoop eigenlijk dat iemand me kan helpen. Ik ben op zoek naar een kleur nagellak, maar ik kan 'm niet vinden! Misschien zijn jullie dit wel eens tegengekomen?
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
De kleur van vergeet-me-nietje. Iemand?
op deze foto haal je dat lavendelige er wel uit:quote:Op maandag 3 mei 2010 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat h&m - denim dreams aardig in de buurt komt hij lijkt op deze foto erg blauw maar er zit zeker een lavendel achtig kleurtje in.
[ afbeelding ]
Oh inderdaad!quote:Op maandag 3 mei 2010 10:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
op deze foto haal je dat lavendelige er wel uit:
[ afbeelding ]
Mooie kleur!
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Of handschoentjes en dan bij de polsen dichttapen!
Issie nog ergens te koop? Vind hem heel erg mooi! Zie ze online helaas niet staan en ik heb geen H&M in de buurtquote:Op maandag 3 mei 2010 10:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh inderdaad!Heb hem nu al een paar dagen op heerlijk lakje! Alleen al voor het dopje
Je kon ze online kopen maar toen waren ze binnen no time wegquote:Op maandag 3 mei 2010 10:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Issie nog ergens te koop? Vind hem heel erg mooi! Zie ze online helaas niet staan en ik heb geen H&M in de buurtMaar als ie er nog ligt..... mss even kijken of ik deze week naar de stad kan!
Sorry, ik ben zo'n zeef, kom nu ook een PM van MissJ tegen waar ik nog niet op geantwoord heb.quote:
Mooie combi!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:52 schreef Holyme het volgende:
Toch nog even m'n eerste gelukte konad showen, gaat er straks af. Zoals gewoonlijk een foon pic, geen geweldige kwaliteit dus![]()
[ afbeelding ]
Catrice from dusk to dawn met konad zwart.
M'n nagels zijn behoorlijk kort op het moment, had afgelopen weken ineens aardig wat bladders enzo, heb het maar even naar het gezonde afgevijlt. Al die geplakte theezakjes enzo had ik even geen zin meer inMaar moet toch eens leren betere foto's te maken, m'n pinknagel lijkt zo wel errug mini
Oh, mooi zomers! En je handen zijn zomers bruin!quote:Op maandag 3 mei 2010 09:34 schreef Ooi86 het volgende:
Goedemorgen ladies!
[ afbeelding ]
H&M - I'm a saint, 2 laagjes (hadden er wel 3 mogen zijn...)
Tjongejonge ik glij bijna uit bed, prachtig fantastisch!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Sopperdeflop! Drie soppies in een envelop!
[ afbeelding ]
Fiercely Fiona. Wat een rare kleur!Het is groensig geel, pastel maar dan anders. Ik vind 'm erg mooi! Veel flatterender bij de blanke huid dan die hele felle geeltinten. Toppertje!
Hij was ziek geworden, kreeg 40 graden koorts, ze hadden hem naar de dierenarts gebracht maar die kon al niets meer doenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Awww hoe kan dat dan ineens? We; fijn dat je andere hebt kunnen uitzoeken, maar toch.
Even spammen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaaaaaaaafquote:Op maandag 3 mei 2010 14:58 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.Oh #531 met Nfu.Oh #569 en hex glitters.
Bizar, maar wel te gekquote:Op maandag 3 mei 2010 14:58 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:59 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Hij was ziek geworden, kreeg 40 graden koorts, ze hadden hem naar de dierenarts gebracht maar die kon al niets meer doenhad eigenlijk geen zin om een andere uit te zoeken, maar ben nu wel blij met ze
KittehsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik wil ze oooook! Waarom is mijn TD er nog nietquote:Op maandag 3 mei 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiercely Fiona. Wat een rare kleur!Het is groensig geel, pastel maar dan anders. Ik vind 'm erg mooi! Veel flatterender bij de blanke huid dan die hele felle geeltinten. Toppertje!
nice!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:58 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
hoop ook dat mijn TD vandaag komtquote:Op maandag 3 mei 2010 15:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik wil ze oooook! Waarom is mijn TD er nog niet
gaaf!!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:58 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:59 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Hij was ziek geworden, kreeg 40 graden koorts, ze hadden hem naar de dierenarts gebracht maar die kon al niets meer doenhad eigenlijk geen zin om een andere uit te zoeken, maar ben nu wel blij met ze
Kan ik me voorstellen.... Maar... ze zijn wel heel cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Me wantz tooo!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:06 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.parokeets.com/en/2010/04/essence-has-flakies/ me wantz![]()
![]()
Zo bijzonder vind ik hem niet...quote:Op maandag 3 mei 2010 15:06 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.parokeets.com/en/2010/04/essence-has-flakies/ me wantz![]()
![]()
Heel gaaf!!quote:
Mooie nagels!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:28 schreef AmyGrace het volgende:
Maar meteen ook even een kiekje van eigen nagels. Niet van vandaag overigens... Ik heb de laatste dagen echt last van keuzestressWeet gewoon niet wat ik erop moet smeren
![]()
Het lila-lakje van Catrice waarvan ik de naam zo snel niet weet...
[ link | afbeelding ]
Leuk! *Moet toch echt eens leren konadden*quote:Op maandag 3 mei 2010 11:52 schreef Holyme het volgende:
Toch nog even m'n eerste gelukte konad showen, gaat er straks af. Zoals gewoonlijk een foon pic, geen geweldige kwaliteit dus![]()
[ afbeelding ]
Catrice from dusk to dawn met konad zwart.
M'n nagels zijn behoorlijk kort op het moment, had afgelopen weken ineens aardig wat bladders enzo, heb het maar even naar het gezonde afgevijlt. Al die geplakte theezakjes enzo had ik even geen zin meer inMaar moet toch eens leren betere foto's te maken, m'n pinknagel lijkt zo wel errug mini
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:58 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Oeiii, ik vind ze alle 3 mooi!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Evilbay. Beautyzone2007...quote:Op maandag 3 mei 2010 15:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oeiii, ik vind ze alle 3 mooi!
waar heb je ze gekocht?
Aaah ja die verkoper ken ik wel, heb wel eens contact met haar gehad. Verzenden is toch 1e lakje E 4,50 en lakjes daarna E 2,50 per stuk?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Evilbay. Beautyzone2007...
http://stores.ebay.com/Top-nail-shop?_rdc=1
Was 20 euro inclusief verzenden, binnen 5 dagen in huis!
je moet je spreadsheet wel updaten!1!1!!!!1!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Evilbay. Beautyzone2007...
http://stores.ebay.com/Top-nail-shop?_rdc=1
Was 20 euro inclusief verzenden, binnen 5 dagen in huis!
kloptquote:Op maandag 3 mei 2010 15:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
Aaah ja die verkoper ken ik wel, heb wel eens contact met haar gehad. Verzenden is toch 1e lakje E 4,50 en lakjes daarna E 2,50 per stuk?
en wat snel in huis zeg!!
Klopt ook, heb zat aan m'n nagelhoofd ja!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
je moet je spreadsheet wel updaten!1!1!!!!1!
Ik vind het helemaal niet bij je passenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoya Bianca:
[ afbeelding ]
En nu ga ik rustig plaatjes kijken en reageren
Ik ook nietquote:Op maandag 3 mei 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet bij je passenMaar ja, naamlak is sowieso altijd tof
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Tjongejonge ik glij bijna uit bed, prachtig fantastisch!
verie nijsiequote:Op maandag 3 mei 2010 14:58 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
mooi kleurtjequote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoya Bianca:
[ afbeelding ]
En nu ga ik rustig plaatjes kijken en reageren
Lovelyquote:Op maandag 3 mei 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi gedaanquote:Op maandag 3 mei 2010 14:58 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |