Dat ligt niet aan de mediamarkt, maar aan het kampervolk wat alles zonder te betalen mee wil nemen.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar die godvergeten kankerpiepjes altijd.
En al klaargekomen op de mediamarkt?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:54 schreef S1nn3rz het volgende:
ik durf, op persoonlijke titel (en dat wil wel wat zeggen!), te stellen dat de mediamarkt de beste electronicazaak is van europa.
Ik zou niet bestand zijn tegen dat domme paupervolk die de regels niet kennen en maar domme vragen blijven stellen. R.E.S.E.P.C.T voor de medewerkers dus.quote:
Je kunt op verschillende review sites bekijken wat kopers van het product vinden! Lijkt me veel meer waard dan een verkooppraatje, al zul je de medewerkers van de mediamarkt daar niet op betrappen.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:54 schreef Argo het volgende:
Hmm een blik soep en een nieuwe tv, mp3 etc. Er zit toch een dik prijs verschil in. Wellicht kunnen we geen 10 tv's testen! Dat kost ook een fortuin! Denk na het duurste in de supermarkt en het duurste in een elektronica winkel. :p
Hmm klopt maar reviews zijn meestal subjectief. En nooit objectief. Volgens de review op mijn tv, zou die klote geluid moeten hebben. Ik persoonlijk vind het geluid perfect. Snap je wat ik bedoel ? Ook al staat daar iets door iemand geschreven. Je kan het altijd oneens zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je kunt op verschillende review sites bekijken wat kopers van het product vinden! Lijkt me veel meer waard dan een verkooppraatje, al zul je de medewerkers van de mediamarkt daar niet op betrappen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:57 schreef JSerry het volgende:
Hallo, ik ben 12 jaar wat is een Mediamarkt, kunt u mij dat aub uitleggen, hartelijk dank.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm klopt maar reviews zijn meestal subjectief. En nooit objectief. Volgens de review op mijn tv, zou die klote geluid moeten hebben. Ik persoonlijk vind het geluid perfect. Snap je wat ik bedoel ? Ook al staat daar iets door iemand geschreven. Je kan het altijd oneens zijn.
Open dan geen kuttopics.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |