Wat een Twizzletastische toevoegingquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik nomineer nog Anno, Dean, Femke, Nabil, Cheryl, Suzanne, Andre pronk, Marija
nee thx!quote:Op maandag 3 mei 2010 09:52 schreef ranja het volgende:
[..]
heb je de dubbelen er uit? Marija en Femke zijn 2x genoemd.
of je leest de opquote:Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef UltraR het volgende:
Oeh, oeh, oeh...!!!
Hoe heet ze ook alweer????
Dingetje, Remy ofzo.
Te enthousiast dat ik kon nomineren.quote:
Ja, alleen is dit geloof ik een wegstreeptoernooi. Dan kan het meevallen, mits de loting eerlijk gaatquote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef UltraR het volgende:
Te enthousiast dat ik kon nomineren.
Zie verder niet echt iemand die ontbreekt. Wordt nu wel gewoon weer een extreem lange lijst met een aantal totaal onbekenden ertussen waar niemand meer op stemt zoals al werd gezegd.
oh ja, UT, duhquote:Op maandag 3 mei 2010 12:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, alleen is dit geloof ik een wegstreeptoernooi. Dan kan het meevallen, mits de loting eerlijk gaat.
dit wordt een ander spelquote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef UltraR het volgende:
[..]
Te enthousiast dat ik kon nomineren.
Zie verder niet echt iemand die ontbreekt. Wordt nu wel gewoon weer een extreem lange lijst met een aantal totaal onbekenden ertussen waar niemand meer op stemt zoals al werd gezegd.
Ik wil het wel met iemand doen via een webcam?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, alleen is dit geloof ik een wegstreeptoernooi. Dan kan het meevallen, mits de loting eerlijk gaat.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil het wel met iemand doen via een webcam?
ok erg rare zin
quote:
fijne finalequote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ben benieuwd als Romy en Sumera naast elkaar staan... wat er dan gebeurd
Heb je de namen al gevonden Marlalalalalalalalalallaquote:Op maandag 3 mei 2010 12:44 schreef Marlalala het volgende:
Oh ja die schttige tweeling met die beugel, die twee donkere meisjes.
Even opzoeken hoe ze ook al weer heten.
Oh en doe maar die overgeblondeerde Marieke en 'beatbox'Cherryl.
Oja en '3 Eves', misschien lukt het ze nu wél om gezamenlijk auditie te doen.
Jááá Kimberley & Joann.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je de namen al gevonden Marlalalalalalalalalalla
60quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:58 schreef ClearGreen het volgende:
Ik wil niet heel vervelend doen, maar is het niet handiger als er precies 64 kandidaten zijn? Ik tel er nu (als ik het goed heb) 59.
ze hebben toch ook apart opgetreden?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:47 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Maar "Shelley & Ciceley" is één act.
Volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hebben toch ook apart opgetreden?
Mikeyquote:Op maandag 3 mei 2010 15:19 schreef Marlalala het volgende:
En dan had je ook nog een gozer met een soort duikbril op zijn hoofd en allerlei neonkleurtjes in zijn haar en een laagje lipgloss op zijn getuite lipjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |