1 of meer?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef MikeGSM het volgende:
Heb hier nog een oude systeempjes staan:
Meer oude systeempjesquote:
verbruik: stroom (echt geen idee)quote:
Socket 604quote:
Als je nu 45 bied kun je hem morgen komen halen.quote:
Wat voor aansluitingen heeft de videokaart?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:08 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Als je nu 45 bied kun je hem morgen komen halen.
Anders wacht ik tot morgen 18.00 uur. Is jou bod dan nog het hoogste maar minder dan mijn vraagprijs, dan doe ik het er ook voor
2x VGA 15 pins:quote:Op zondag 2 mei 2010 22:50 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Wat voor aansluitingen heeft de videokaart?
Is het een PCI express kaart of PCI?quote:Op maandag 3 mei 2010 08:55 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
2x VGA 15 pins:
Zoals dit dus:
[ afbeelding ]
Kijk eens naar de foto ..quote:Op maandag 3 mei 2010 09:42 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Is het een PCI express kaart of PCI?
Als dat een afbeelding is van het mainboard zoals dat er daadwerkelijk inzit is dat toch echt een PCI-e x16 slot (klopt ook beter met de specs van de xw6200)quote:Op maandag 3 mei 2010 09:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Kijk eens naar de foto ..
Onboard graphics met een leeg AGP slot.
Genoteerd als hoogste bod.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:50 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Wat voor aansluitingen heeft de videokaart?
Ik bied 40 euro (zonder dvd brander)
Wat ben ik scheel dan. Ik zag echter niet het bekende lipje.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:06 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Als dat een afbeelding is van het mainboard zoals dat er daadwerkelijk inzit is dat toch echt een PCI-e x16 slot (klopt ook beter met de specs van de xw6200)
(Neemt niet weg dat de dual-monitor kaart evt. ook een PCI kaart kan zijn trouwens)
Hoop is mogelijk, maar utrecht cs is met een auto niet te doenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef JeFFJuH het volgende:
Hij is verder compleet?
50 euro als je hem naar Utrecht CS kan brengen.
Ik zou hem eventueel morgen in de namiddag al op kunnen komen halen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:25 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
Hoop is mogelijk, maar utrecht cs is met een auto niet te doen
Ik werk in Utrecht. Volgens mij heb ik weleens eerder wat bij je gekocht als ik me niet vergis?quote:
Zou kunnen.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:58 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Ik werk in Utrecht. Volgens mij heb ik weleens eerder wat bij je gekocht als ik me niet vergis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |