Estofex:quote:In de frontale zone langdurige neerslag a.g.v. opglijding. In het zuiden en zuidoosten vanmiddag en vanavond bovendien flinke regen- en onweersbuien met daarbij ook kans op hagel. De KOUW-kaartjes komen met kansen van meer dan 90 procent in het zuiden en zuidoosten. Vannacht en morgenochtend met name in het westen en noorden perioden met regen, in het oosten en zuidoosten is het dan tijdelijk wat droger. Morgenmiddag beweegt de neerslag weer verder naar het zuidoosten.
Een paar kilometer naar het westen niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:55 schreef Sj0rSz het volgende:
Het komt hier atm met bakken uit de lucht (omg. Tilburg)
Zit toch echt een onweersbui ten zuidwesten van Maastricht. En het is nog best een interessant buitje ook.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie weerlicht ten zuidwesten van Maastricht, maar op buienradar weinig bijzonders te zien...
Hij komt alleen amper vooruit..quote:Op maandag 3 mei 2010 00:16 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Zit toch echt een onweersbui ten zuidwesten van Maastricht. En het is nog best een interessant buitje ook.
Kan nog wel eens dik 4 uur duren voordat ie in de buurt van Maastricht isquote:
Voorjaarsstormquote:Op maandag 3 mei 2010 01:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier natte flatsen door de regen heen. De wind 56km/h gemiddeld met pieken bijna 70km/h, op naar 8bft
Net juist een hele droge periode achter de rug.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef Gitank2 het volgende:
Zeker weer in het weekend regen?
Is dat ook een record? volgens mij zijn er dit jaar nog maar 4 droge weekends geweest.
Dat klopt, maar wel vaak in het weekend.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:05 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Net juist een hele droge periode achter de rug.![]()
Do-Vr regen, weekend lijkt weer gewoon droog. Volgens mij hebben de laatste tijd juist best geluk in de weekenden. Anderhalve week geleden ook het beste weer in het weekend. Niet te veel laten leiden door één slecht weekend en vandaag was immers ook bar slecht.
Paraplu mee?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:31 schreef Schuifpui het volgende:
Hier (Delft) volgens mij sinds gistermorgen zo'n beetje onafgebroken regen.![]()
Hoe kan ik nou boodschappen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |