Ik vond hem wel sterk.quote:
Moesten wij op de basisschool altijd zingen als iemand jarig was.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:08 schreef -SG- het volgende:
Clap your hands. *clap clap*
If you're happy and you know it, clap your hands *clap clap*
If you're happy and you know it
And you surely want to show it
If you're happy and you know it, clap your hands *clap clap*
Wat, die broek?quote:
quote:
quote:
Studie hobbelt lekker voorquote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je studie? En ik vroeg me af of je een daan kent (dies ook van LST).
Daan, had eerst altohaar, nu een beetje elvis kapsel. Donker haar.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Studie hobbelt lekker voorIk ken meerdere Daan's ja
quote:
Ik ken hem van naam jaquote:
Okeuj. Hij's wel tof, mocht je hem ooit spreken.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Ik ken hem van naam jaMaar verder nog nooit gesproken of wat dan ook
Mja mja, hij wil een beetje te graag hoor ik wel eensquote:Op zondag 2 mei 2010 14:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Okeuj. Hij's wel tof, mocht je hem ooit spreken.
Wat een beetje te graag.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, hij wil een beetje te graag hoor ik wel eensMaar care, het is een twaars, die ken ik amper
Hij wil te veel schijnt hetquote:Op zondag 2 mei 2010 14:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat een beetje te graag.
Roddels wil ik, RODDELS!!!
Okee......quote:Op zondag 2 mei 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij wil te veel schijnt hetMaar ik weet het verder ook niet, want ik heb het alleen van horen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |