Slaap lekker tortelduifjesquote:
Leef jij nog in de wintertijd?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ook naar bed.
Morgen weer vroeg op.
Ja, ik zag het ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Leef jij nog in de wintertijd?Het is 12 uur hoor!
Ah, dan mag het, nerdquote:Op maandag 3 mei 2010 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook.
Ik was nog lekker aan het gamen.![]()
gelukkig.quote:
Ja, dankje.quote:Slaap lekker hè
Mja mjaquote:
Ojawel hoor! Wel als je morgen weer vroeg college hebtquote:
Dan moet je gewoon heel lang wakker blijvenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja
[..]
Ojawel hoor! Wel als je morgen weer vroeg college hebt
Heb ik wel gedaan ja, als ik nog zo lang met een verslag bezig was (of te lang MIDNR had geluisterd enzoquote:Op maandag 3 mei 2010 00:13 schreef jna het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon heel lang wakker blijven
Pepquote:Op maandag 3 mei 2010 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan ja, als ik nog zo lang met een verslag bezig was (of te lang MIDNR had geluisterd enzo), dat slapen geen zin meer had, gewoon wakker blijven
Maar dan kak je de volgende dag toch wel ff flink in rond een uur of 4
Mja, koffie werkt ookquote:
Was ook maar een grapjequote:Op maandag 3 mei 2010 08:13 schreef L.no het volgende:
Welke verwarring.. zo vaak postte ik niet eens.
Kut, ik lette er nog opquote:
Waarom kan ik blijkbaar nooit reageren op die grapjes? Misschien was er idd verwarring, kan toch? Voortaan doe ik dat niet meerquote:
Je kan het wel als je het wilt.quote:Kut, ik lette er nog op
Ja goed. Net terug van boodschappen doen. Nu schoonmaken.quote:
Hoi.quote:
Kom ook eens een paar dagen bij mij logerenquote:Op maandag 3 mei 2010 09:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja goed. Net terug van boodschappen doen. Nu schoonmaken.
[..]
Hoi.
quote:Op maandag 3 mei 2010 09:58 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
PvA is weer afgekeurd. Moet 'm bellen. APA regels niet goed gevolgd, vraagstelling klopt niet.
*wil in hoekje wegkruipen en doodgaan ofzo
Bij mij heeft ze het nooit gedaanquote:Op maandag 3 mei 2010 10:05 schreef jna het volgende:
[..]
Kom ook eens een paar dagen bij mij logeren
Overleg het even met klasgenoten ofzo. Laat hun er naar kijken..quote:Op maandag 3 mei 2010 09:58 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
PvA is weer afgekeurd. Moet 'm bellen. APA regels niet goed gevolgd, vraagstelling klopt niet.
*wil in hoekje wegkruipen en doodgaan ofzo
Haha.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:05 schreef jna het volgende:
[..]
Kom ook eens een paar dagen bij mij logeren
Je moeder doet toch de boodschappen en schoonmaken?quote:
Wat ga je maken? Kip?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha.En straks ga ik koken enzo.
[..]
Je moeder doet toch de boodschappen en schoonmaken?
Niet mijn kamer.. Ten minste.. Niet allesquote:Op maandag 3 mei 2010 10:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha.En straks ga ik koken enzo.
[..]
Je moeder doet toch de boodschappen en schoonmaken?
Een hele huis vs een kamer.. hmm.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet mijn kamer.. Ten minste.. Niet alles
Valt me van je tegen. Mijn kamer is zo gedaan..quote:
Hm, eerst wassen met water, een beetje zout en citroen, daarna specerijen op de kip voegen en eventjes laten staan en dan in de pan.quote:
Klopt, dus jij kan het ook doen.. in je eentje.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Valt me van je tegen. Mijn kamer is zo gedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |