quote:Op zondag 2 mei 2010 11:36 schreef Self-Catering het volgende:
Hij wil zich terugtrekken uit de euro. Niet de euro afschaffen.
hoi pvv'erquote:Op zondag 2 mei 2010 11:36 schreef Self-Catering het volgende:
Helder licht dat jij bentquote:Op zondag 2 mei 2010 11:36 schreef Self-Catering het volgende:
De Pers. Geweldig betrouwbaar. Heb je nog een andere bron?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Wel grappig: ik las pas een artikel (in de Pers dacht ik?), waarin als argument om dit niet te doen werd aangehaald dat de invoering van de euro 10.000.000.000,00 heeft gekost, en dat invoer van een andere munt hetzelfde zou kosten.
Schijnheilig genoeg werd er bij de invoering van de euro helemaal niets gezegd over de enorme kosten...
Zelfs als dat waar is, is dat dan een argument om die kosten een tweede maal te maken?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Wel grappig: ik las pas een artikel (in de Pers dacht ik?), waarin als argument om dit niet te doen werd aangehaald dat de invoering van de euro 10.000.000.000,00 heeft gekost, en dat invoer van een andere munt hetzelfde zou kosten.
Schijnheilig genoeg werd er bij de invoering van de euro helemaal niets gezegd over de enorme kosten...
Terug trekken uit de EMU.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:52 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Helder licht dat jij bent![]()
Kun jij toelichten hoe je je kunt "terug trekken uit de euro", dus feitelijk de Euro in NL als wettig betaalmiddel afschaffen. Zonder de Euro af te schaffen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |