Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Doet maar wat..
Mocht het niet lukken moet deze maar snel volquote:Op zondag 2 mei 2010 10:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was om 16.30 beter geweest, mocht het lukken.
+1, Richting Enschede, Laterquote:Op zondag 2 mei 2010 10:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met zo'n tt vraag je om de derde ster voor ajax.
Met zulke arrogantie gaat twente ajax achterna, dus dan indd antiquote:Op zondag 2 mei 2010 11:56 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat een anti's hier!
KAMPIOENEN!! KAMPIOENEN!! KAMPIOENEN!! OLEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een anti's hier!quote:Op zondag 2 mei 2010 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met zulke arrogantie gaat twente ajax achterna, dus dan indd anti
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat een anti's hier!
KAMPIOENEN!! KAMPIOENEN!! KAMPIOENEN!! OLEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
waarop? en ging jij niet met de trein om 12u zoveel?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindelijk is het lange wachten voorbij
Het wachten op de laatste pot natuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2010 12:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waarop? en ging jij niet met de trein om 12u zoveel?
Hoezo?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als Twente het niet wordt heeft Bas geen leven meer hier
Met zo'n ttquote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoezo?
ik ben komende week gewoon weer hard aan het werk dud zal er ws niet veel van merken
mooi vechten en morgen niet op het werk komenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat worden beste rellen als het niet lukt dan
Jonge, hou gewoon eens op met je "de arrogantiequote:
Eensquote:Op zondag 2 mei 2010 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jonge, hou gewoon eens op met je "de arrogantie"
Mogen wij verdomme ook eens blij zijn dat Twente landskampioen wordt? Shit he.
Dat is exact het probleem, niks is nog zeker, naar jullie denken van wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jonge, hou gewoon eens op met je "de arrogantie"
Mogen wij verdomme ook eens blij zijn dat Twente landskampioen wordt? Shit he.
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga helemaal nergens heen. Drie avonden drinken voel ik nu wel.Vanaf morgen flink aan de vitaminen en heel goed eten en slapen.
Ik denk helemaal niet van welquote:Op zondag 2 mei 2010 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is exact het probleem, niks is nog zeker, naar jullie denken van wel.
Drie avonden aan het zuipen geweest.quote:
Jaquote:Op zondag 2 mei 2010 16:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Drie avonden aan het zuipen geweest.![]()
Lekker thuis in mn eentje aan de Hennessy + Red BullIn plaats dat ik er lam van werd werd ik er helemaal hyper van, moest telkens wandelen.
![]()
Drink je een keer een glaasje mee?
Bij jou ook alquote:
Zie tv oostquote:Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij jou ook alHier ook... zo eens bellen hoe het in het centrum er aantoe gaat.
True, maar dit is gewoon zwaar kansloos..quote:Op zondag 2 mei 2010 17:00 schreef Samzz het volgende:
Ik vind sowieso dat voetbalsupporters erg onsportief zijn. Enkele uitzonderingen daargelaten
Edit: laat maar.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
JAAA! KAMPIOENEN!!![]()
![]()
![]()
En David, jij liep aan het begin van het seizoen al te roepen dat PSV landskampioen zou worden, terwijl er dan al HELEMAAL niks zeker is. Dus jij moet nu gewoon even je muil houden! WIJ ZIJN FUCKING LANDSKAMPIOEN, EN DAT WAS VOOR DE WINTERSTOP AL BEKEND!![]()
![]()
beetje onsportief nathquote:
Nee, ik geef niks om voetbal. Dus ik ga ook niet uit m'n dak als Twente kampioen word. Ik vind het leuk voor ze, ik gun het ze, maar ik wil verder niks met dat wereldje te maken hebbenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
True, maar dit is gewoon zwaar kansloos..
Moet jij niet feesten?
Altijd al gedaan, alleen de laatste jaren steeds meer. En dan nog, wat kan jou dat schelen. Je moet gewoon fucking optyfen nu, je weet dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij eigenlijk wat om voetbal?
Stond Krea er nu wel tussen?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik geef niks om voetbal. Dus ik ga ook niet uit m'n dak als Twente kampioen word. Ik vind het leuk voor ze, ik gun het ze, maar ik wil verder niks met dat wereldje te maken hebben
Zoek je nu gewoon ruzie ofzo?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Altijd al gedaan, alleen de laatste jaren steeds meer. En dan nog, wat kan jou dat schelen. Je moet gewoon fucking optyfen nu, je weet dat ik gelijk heb.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Altijd al gedaan, alleen de laatste jaren steeds meer. En dan nog, wat kan jou dat schelen. Je moet gewoon fucking optyfen nu, je weet dat ik gelijk heb.
Het gaat om het feit dat de een beschuldigd word voor voor de tijd schreeuwen, terwijl de ander dat al aan het begin van de competitie deed. Het stond bij David gewoon in zijn onderschrift.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
beetje onsportief nath
ieder heeft zijn eigen voorkeur, dus gunt diegene zijn eigen club het meest..
Twente is het gewoon gegunt, zeker ook door david
Hij stond niet op t v. Heek plein, maar op de Oude Markt, binnenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Stond Krea er nu wel tussen?
want ik dacht hem gezien te hebben op Rtvoost
of ik zie spoken
Nee, ze heeft een punt. En dat weet jij net zo goed als ikquote:
Dat was van die weddenschap met Wouter. Dat was natuurlijk puur een gok, ik ging niet arrogant lopen blaten dat we het wel ff zouden doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat de een beschuldigd word voor voor de tijd schreeuwen, terwijl de ander dat al aan het begin van de competitie deed. Het stond bij David gewoon in zijn onderschrift.
Je kan je ook overal druk om maken. Laat Tukkers lekker schreeuwen, andersom gebeurt het net zo hard.
En dat kan niet meer in "gewone mensentaal"?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een punt. En dat weet jij net zo goed als ik
IK VIND, dat je pas moet schreeuwen dat je kampioen bent als je alles binnen hebt..quote:Op zondag 2 mei 2010 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat de een beschuldigd word voor voor de tijd schreeuwen, terwijl de ander dat al aan het begin van de competitie deed. Het stond bij David gewoon in zijn onderschrift.
Je kan je ook overal druk om maken. Laat Tukkers lekker schreeuwen, andersom gebeurt het net zo hard.
Jezus, je gaat je gang maar. Ik ben de laatste die je tegenhoudt.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, je moet gewoon eens kappen met die fucking opmerkingen van je. "Die arrogantie" "Alle mensen die niet van voetbal houden zijn nu ineens FCT-supporter".
Laat ons gewoon fucking onze gang gaan!
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij stond niet op t v. Heek plein, maar op de Oude Markt, binnen
Dankjewel San, ik ben blij dat jij me wel snapt.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een punt. En dat weet jij net zo goed als ik
Klopt. Maar ook jij hebt vaak genoeg geschreeuwd dat PSV het wel even doetquote:Op zondag 2 mei 2010 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was van die weddenschap met Wouter. Dat was natuurlijk puur een gok, ik ging niet arrogant lopen blaten dat we het wel ff zouden doen.
Nee hoor. Het is gewoon het feit dat je een ander zegt niet te doen wat je zelf ook doetquote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb trouwens een keer of 10.000 hier gezegd dat ik het Twente gun, daar word ik nu op afgerekend? Sportief inderdaad.
Trek het je anders even ontzettend aan.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankjewel San, ik ben blij dat jij me wel snapt.
Ja, ik uit me nu fucking overrated, maar ik ben fucking geirrteerd door die klote opmerkingen van David, terwijl het overal net zo goed gebeurd.
Wat/wanneer/hoe heb ik arrogant lopen doen dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon het feit dat je een ander zegt niet te doen wat je zelf ook doet
Waar en wanneer?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook jij hebt vaak genoeg geschreeuwd dat PSV het wel even doetDus nu niet gaan zeuren dat Tukkers het doen, de pot verwijt de ketel, imo.
En ik van jou, daarom ben ik zo geirriteerd om die opmerkingen van je. Het slaat nergens op.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Trek het je anders even ontzettend aan.
Wist jij vanmorgen zeker dat Twente kampioen zou worden? Dan heb je een glazen bol ofzo.
Dat Twente er goed voorstond weet iedereen, maar om nu zo te reageren, ik had beter van je verwacht,
David, toe. Zelfs mijn zusje van 13 wist zeker dat Twente kampioen zou worden. Gewoon, omdat het kan. En nu zijn ze kampioen, heeft ze gelijk gekregen. Waren ze dat niet, pech.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Trek het je anders even ontzettend aan.
Wist jij vanmorgen zeker dat Twente kampioen zou worden? Dan heb je een glazen bol ofzo.
Dat Twente er goed voorstond weet iedereen, maar om nu zo te reageren, ik had beter van je verwacht,
Ik was blij geweest natuurlijk. Maar het is niet zeker tot er 3 keer gefloten is in de laatste wedstrijd.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik van jou, daarom ben ik zo geirriteerd om die opmerkingen van je. Het slaat nergens op.
Als PSV er zo goed voorstond had jij precies hetzelfde gedaan vanmorgen. Komop zeg.
Ik stel voor dat je de topicreeks even terug leest, daar zal je vast genoeg materiaal tegenkomen.quote:
Je kón het niet zeker wetenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
David, toe. Zelfs mijn zusje van 13 wist zeker dat Twente kampioen zou worden. Gewoon, omdat het kan. En nu zijn ze kampioen, heeft ze gelijk gekregen. Waren ze dat niet, pech.
What's the big deal?
Heb ik arrogant lopen doen dan? Ik heb alleen gezegd dat Twente kampioen zou worden, dat is niet arrogant, dat is gewoon een hoopvolle en optimistische opmerking. Of moet ik toch maar weer pessimistisch worden, de rest van mn leven, zodat ik opmerkingen maak die volgens jou WEL kloppen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat/wanneer/hoe heb ik arrogant lopen doen dan?
Hm, ik kan me niet voorstellen dat ik dat gezegd heb.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je de topicreeks even terug leest, daar zal je vast genoeg materiaal tegenkomen.
Ik vind het arrogant als je zonder het zeker te kúnnen weten zegt dat ze het gewoon doen ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik arrogant lopen doen dan? Ik heb alleen gezegd dat Twente kampioen zou worden, dat is niet arrogant, dat is gewoon een hoopvolle en optimistische opmerking. Of moet ik toch maar weer pessimistisch worden, de rest van mn leven, zodat ik opmerkingen maak die volgens jou WEL kloppen.
Wat doe je nu fuckin moeilijk dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kón het niet zeker wetenAls Twente punten had laten liggen was ajax het geworden.
Dát is exact wat ik bedoel jaquote:Op zondag 2 mei 2010 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe je nu fuckin moeilijk dan?Ben je erop uit vanalles uit te lokken? Snáp je nu niet wat ik bedoel, of wil je het niet snappen?
Mijn zusje roept al dagen dat ze weet dat Twente kampioen word, met haar alle Twente supporters. Ze weten het niet zeker, dat kan pas na het fluitsignaal, maar mensen hebben ook een gevoel, een hoop. Daar gaat het om.
Doe nou niet. dat is niet gezellig.quote:
*zucht, redding!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:15 schreef Adolecens het volgende:
Whehe, zijn jullie nu ruzie aan het maken over de gedoodverfde kampioen?
Zal wel goed druk worden daaro.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wou dat ik kon feestenIk moet zo werken
Ik snap alleen niet dat David niet kan snappen dat het gewoonweg optimistische opmerkingen waren.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
*zucht, redding!
Triest he.
Hebben we de schaal
gaan ze nog zeiken
Ben dr bang voor.quote:
Nath hij snapt het welquote:Op zondag 2 mei 2010 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat David niet kan snappen dat het gewoonweg optimistische opmerkingen waren.
Als je een examen doet, dan zeg je toch ook na de tijd "Ik ga het wel halen". Dat is PRECIES hetzelfde.
Je mag er niet meer in, wel uitquote:Op zondag 2 mei 2010 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben dr bang voor.
Maar je mag toch de stad niet meer in. Buurjongens zijn al teruggestuurd door de politie
Als je ziet hoeveel volk er was, op tvquote:Op zondag 2 mei 2010 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben dr bang voor.
Maar je mag toch de stad niet meer in. Buurjongens zijn al teruggestuurd door de politie
Houd toch op zegquote:Op zondag 2 mei 2010 17:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind het arrogant als je zonder het zeker te kúnnen weten zegt dat ze het gewoon doen ja.
We worden het toch niet eens, laten we erover ophouden.
Je mag de stad niet meer in?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben dr bang voor.
Ik denk dat het nog wel eens druk kon worden hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben dr bang voor.
Pfff, of bij een andere eettent daar in de buurt.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel eens druk kon worden hoor
Maar, wees blij dat je niet bij de Mc op Van Heek moet zijn
Jup. Te druk. De Oude Markt is vanmiddag om een uur of twee al gesloten en Van Heek plein is nu ook dicht. Eruit mag, erin niet.quote:
En helemaal waus.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel volk er was, op tv
jeezus
Hij snapt het niet, en dat is wat me zo mateloos irriteert.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nath hij snapt het wel
jij loopt hier als een kip zonder kop te schreeuwen en dat is tamelijk irritant. Sorry
Maar jezus je hebt de schaal
hou je dan stil met dingen verwijten
wat dan ben je niks beter dan Ajax
Inddquote:
En dit irriteert mateloos, ga met hem PM-en ofzoquote:Op zondag 2 mei 2010 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij snapt het niet, en dat is wat me zo mateloos irriteert.
Het gaat me niet om die schaal, het gaat me puur om die opmerkingen van hem die echt 10x nergens op slaan.
Je hoeft er niet zo heftig op te reageren hoor. Was al van plan te kappen. Easy. Jezusquote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
En dit irriteert mateloos, ga met hem PM-en ofzoniet hier! DANK U
Ja je hebt je punt gemaakt
klaar nu.
thanksquote:Op zondag 2 mei 2010 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hoeft er niet zo heftig op te reageren hoor. Was al van plan te kappen. Easy. Jezus
Ik kwam nog net sneaky binnen. MAar het was en is hermetisch afgesloten.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:21 schreef Samzz het volgende:
Jup. Te druk. De Oude Markt is vanmiddag om een uur of twee al gesloten en Van Heek plein is nu ook dicht. Eruit mag, erin niet.
zeg het haarquote:Op zondag 2 mei 2010 18:00 schreef Samzz het volgende:
Ik wil morgen echt iets heel lekkers etenEen broodje kaas noem ik geen avondeten, ma!
Ga uit eten!quote:Op zondag 2 mei 2010 18:00 schreef Samzz het volgende:
Ik wil morgen echt iets heel lekkers etenEen broodje kaas noem ik geen avondeten, ma!
Ik zal wel wat lekkers bedenken voor morgen.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:00 schreef Samzz het volgende:
Al gedaanquote:
Ga straks naar de Mcquote:Op zondag 2 mei 2010 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al gedaanBoeit haar toch niet. En nee, ik ga niet in m'n eentje uit eten, As
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al gedaanBoeit haar toch niet. En nee, ik ga niet in m'n eentje uit eten, As
Ze kan ook elk broodje bestellen zonder vleesquote:Op zondag 2 mei 2010 18:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
salade als avondeten ?
gezien San geen vlees eet blijft er weinig over ofniet?
Zeg dat dan meteenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:20 schreef Assiej het volgende:
[..]het was meer alsin
kom we gaan uit eten
nu breek je mn hart.
De McFlurrie is ook lekkerquote:Op zondag 2 mei 2010 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze kan ook elk broodje bestellen zonder vlees
Vooral met de Dutch Deluxe kan dat nog best lekker zijn, dan heeft ze een broodje gezond met salsa saus
Ik heb gisteravond nog 3 van die euro-hamburgers gehadquote:Op zondag 2 mei 2010 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even verbeterd. Ligt eraan welke
Haha, okequote:Op zondag 2 mei 2010 18:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog 3 van die euro-hamburgers gehad
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In Enschede zijn twaalf mensen aangehouden in de loop van de dag.
In de meeste gevallen ging het om mensen die vuurwerk afstaken of niet luisterden naar een bevel van de politie. Eén persoon is aangehouden vanwege mishandeling. De politie is tevreden over de dag die tot nu toe relatief rustig verloopt.
ROBIN![]()
Oh ben jij al thuisquote:Op zondag 2 mei 2010 22:38 schreef haakon het volgende:
goeie TT !
redelijk vd kaart, k ga douchen en sloapn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pafipo!
Whehehe ik kwam speciaal hier om te kijken of Robin al gearresteerd wasquote:Op zondag 2 mei 2010 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In Enschede zijn twaalf mensen aangehouden in de loop van de dag.
In de meeste gevallen ging het om mensen die vuurwerk afstaken of niet luisterden naar een bevel van de politie. Eén persoon is aangehouden vanwege mishandeling. De politie is tevreden over de dag die tot nu toe relatief rustig verloopt.
ROBIN![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus opgepakt héDANKJE!!!
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:54 schreef ACT-F het volgende:
Dood.Was je daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Pafipo!
?
Wist je niet dat ik bijbeunde als freelance journalist/fotograaf? Niet dat ik iets met sportnieuws heb, maar gewoon samen met een kameraad die daar werkt een biertje drinken en wachten op de bus die maar met moeite kwamquote:Op zondag 2 mei 2010 23:04 schreef Assiej het volgende:
Hoe kwam je daar zo!
was je ook op tv?
want ze draaiden de camera op een gegeef moment
Neequote:Op zondag 2 mei 2010 23:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik bijbeunde als freelance journalist/fotograaf? Niet dat ik iets met sportnieuws heb, maar gewoon samen met een kameraad die daar werkt een biertje drinken en wachten op de bus die maar met moeite kwam![]()
[ afbeelding ]
Hoi, wie ben jijquote:Op zondag 2 mei 2010 23:10 schreef Voici het volgende:
HALLO LIEVERDS![]()
Wat een episch feest. Wat een genot en liefde op het Van Heekplein
![]()
![]()
![]()
Ja, even geweest hoor. De wedstrijd heb ik in mijn stamkroeg gekeken. Komt onverwachts de staatssecretaris van binnenlandse zaken (die in Goor woont) binnenstuiteren, haar Ziggo deed het nietquote:Op zondag 2 mei 2010 23:07 schreef Assiej het volgende:
Neevertel!
Was je in de studio zelf (vermoed ik gezien de foto's )?
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef Voici het volgende:
Een van oorsprong Sallandse met het hart op de juiste plek
Hahaquote:Op zondag 2 mei 2010 23:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, even geweest hoor. De wedstrijd heb ik in mijn stamkroeg gekeken. Komt onverwachts de staatssecretaris van binnenlandse zaken (die in Goor woont) binnenstuiteren, haar Ziggo deed het nietOndertussen zat ze te sms'en met haar chauffeur en JP die vooral Ajax aanhangen, ff klieren
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat ik dat weer heb mogen missen en vanuit de bank heb mogen bekijkenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:24 schreef Voici het volgende:
[..]
Och Assiej, heerlijk. Iedereen knuffelde iedereen en het was één groot feest. Heerlijk
Morgen vanaf 3 uur weer verzamelen bij de Grolsch Veste jaquote:Op zondag 2 mei 2010 23:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat weer heb mogen missen en vanuit de bank heb mogen bekijken
Morgen weer?
Ooit uitgenodigd voor de lokale omroep om de techniek te ondersteunen. Daar leerde ik iemand kennen die bij RTVOost werkt en presentatiecursussen gaf. We bleken een zelfde soort gevoel voor humor te hebbenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:24 schreef Assiej het volgende:
Haha
Wel tof!
hoe ben je daar zo ingerold in dat werk?
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:28 schreef Voici het volgende:
[..]
Morgen vanaf 3 uur weer verzamelen bij de Grolsch Veste jaToch wel apart om bij zo iets historisch te mogen zijn.
Heb je wel genoten vanaf de bank?
Nicequote:Op zondag 2 mei 2010 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ooit uitgenodigd voor de lokale omroep om de techniek te ondersteunen. Daar leerde ik iemand kennen die bij RTVOost werkt en presentatiecursussen gaf. We bleken een zelfde soort gevoel voor humor te hebben![]()
De rest laat zich raden
Het moet wel nieuwswaarde hebben hèquote:Op zondag 2 mei 2010 23:29 schreef Assiej het volgende:
Nice
zorg eens voor 2 publicaties voor mij - visagie.
Kan ik mijn kortingspas aan vragen bij een store
had je dat niet wat eerder kunnen zeggenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
JAAA! KAMPIOENEN!!![]()
![]()
![]()
En David, jij liep aan het begin van het seizoen al te roepen dat PSV landskampioen zou worden, terwijl er dan al HELEMAAL niks zeker is. Dus jij moet nu gewoon even je muil houden! WIJ ZIJN FUCKING LANDSKAMPIOEN, EN DAT WAS VOOR DE WINTERSTOP AL BEKEND!![]()
![]()
2-0 bedoel je?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
had je dat niet wat eerder kunnen zeggenAl die wedstrijden voor niks zitten kijken!
Anyway, gefeliciteerd twente, vind het wel knap zo lang volhouden met 1-0 winnen
Nee bedoel gewoon 1-0, door heel het seizoen heen. 9x met 1 doelpunt gewonnen ofzo toch?quote:
dat dusquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
TWENTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
BIEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRR
quote:Op maandag 3 mei 2010 01:18 schreef Mdrop het volgende:
Kampioenuuuuuuhhh ,, maar tering wat nat geregend en misselijk geworden van die smerige mac op die soort van woonboulevard in enschede.
Wat?, al geen fan van mc donalds maar dit was echt goor + smerige tafels terwijl het niet super druk wasquote:
ooh Nath werkt daarquote:Op maandag 3 mei 2010 01:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat?, al geen fan van mc donalds maar dit was echt goor + smerige tafels terwijl het niet super druk was.
Oké dat wist ik nietquote:Op maandag 3 mei 2010 01:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ooh Nath werkt daar![]()
En ik ken nog wel 2 anderen die daar werken
quote:Op maandag 3 mei 2010 01:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oké dat wist ik niet, gok dat ze deze maand geen medewerker vd maand krijgen
.
Hoelaat was je er dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oké dat wist ik niet, gok dat ze deze maand geen medewerker vd maand krijgen
.
Alweer wakkerquote:Op maandag 3 mei 2010 06:41 schreef Robinhoo het volgende:
DE Tyfus gvd ven heulemaal vd kaart , maja fo king kamoioeb yeaaaaaaahhhhhhh....... uk ga pitte. aju
quote:
Dankjewelquote:Op maandag 3 mei 2010 09:26 schreef rulerofdeath het volgende:
JOOOOOOOOOOWWWWWWW
en nog gefeliciteerd Teun
Ja ik merkte dat het lachen wasquote:Op maandag 3 mei 2010 08:57 schreef haakon het volgende:
mogguh
Wat een feest gisteren !GENIAAL !!!
Donders lachen met Daniël en z'n broertje
Geen idee eigenlijk, dacht rond 8 ofzo.quote:Op maandag 3 mei 2010 03:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelaat was je er dan?![]()
Onze hostess was om 8 uur vrij. Daarna hadden we vrijwel te weinig personeel om de lobby bij te houden. Gasten helpen aan de kassa en drive gaat dan voor
quote:
En jij?quote:
Nee dat is me te oud johquote:Op maandag 3 mei 2010 10:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
En jij?
meisjes van 11 ?
hoe kwam iedereen aan die sjaaltjes van Kampioen 2010 dan
want ze zeiden dat ze die om 4u pas gingen drukken ofzo op het nieuws.
Wat denk je zelf, duurt uren als je XXXX sjaals wilt breien of hoe ze dat ook doenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:44 schreef Assiej het volgende:
En jij?
meisjes van 11 ?
hoe kwam iedereen aan die sjaaltjes van Kampioen 2010 dan
want ze zeiden dat ze die om 4u pas gingen drukken ofzo op het nieuws.
Moet je mij er niet op gaan aanspreken, moet je het nieuws kijken daar zei zo'n vrouw van de twente shop t zelf dat ze rond 4 pas gingen drukken.....quote:Op maandag 3 mei 2010 10:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, duurt uren als je XXXX sjaals wilt breien of hoe ze dat ook doen.
onder de 11 is van papa zelfquote:Op maandag 3 mei 2010 10:48 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee dat is me te oud joh
En ik heb geen idee ? ik heb wel een shirt met die Eredivisie schaal erop
gewoon aangedaan en aangehoudenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
onder de 11 is van papa zelf
Is die wel mee thuis gekomen of heb je die ook uitgetrokken met je broek ?
Goedzo, je kunt het wel!quote:
Gewoon meegenomen op de schouderquote:Op maandag 3 mei 2010 11:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Goedzo, je kunt het wel!
waar had je die broek gelaten dan, van laatst?
Jij hebt natuurlijk vanmiddag leuk uitzicht op Stadion?
Aah, toch nog slim met een dik hoofdquote:Op maandag 3 mei 2010 11:13 schreef haakon het volgende:
[..]
Gewoon meegenomen op de schouder
Ja joh !We gaan er ook heen
Het begint nu gewoon al druk te worden
Zuipn tochquote:Op maandag 3 mei 2010 11:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aah, toch nog slim met een dik hoofd
Haha nice!
Met hele bedrijf gewoon?
Mag iedereen zomaar naar binnen dan of alleen pas-houders ofzo ..
damn, hebben die mensen serieus niks anders te doen vandaag, om daar nu al te gaan staan
Het is buiten op die parkeerplaats dus mag iedereen 'naar binnen' ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:17 schreef Assiej het volgende:
Mag iedereen zomaar naar binnen dan of alleen pas-houders ofzo ..
Er zijn veel mensen die vrij hebben genomen voor dit feest, maak je niet vaak / nooit meer meequote:Op maandag 3 mei 2010 11:17 schreef Assiej het volgende:
damn, hebben die mensen serieus niks anders te doen vandaag, om daar nu al te gaan staan
4 uur begint het volgens mijquote:Op maandag 3 mei 2010 11:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Das de harde kern
Hoelaat gaan jullie er naar toe dan
Oooh wist ik niet dat het op de parkeerplaats wasquote:Op maandag 3 mei 2010 11:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het is buiten op die parkeerplaats dus mag iedereen 'naar binnen' ja.
[..]
Er zijn veel mensen die vrij hebben genomen voor dit feest, maak je niet vaak / nooit meer mee.
Awwquote:Op maandag 3 mei 2010 11:28 schreef haakon het volgende:
[..]
4 uur begint het volgens mij
Wij gaan dacht ik rond half5, maar kan zelf niet drinken, ben met de auto
Neuquote:Op maandag 3 mei 2010 11:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aww
Ik wil je wel wegbrengen hoor, ga ik voor je bob-en
Was je wel nuchter vanochtend toen je moest rijden dan?
Ga je er ook heen dan?, Heb mn vergadering af gezegd (Gaat denk ik niet eens door met al die afzeggingen) en zolang het droog blijft ben ik er bij, ga me niet weer nat laten regenenquote:
Nee ik ga er niet naar toequote:Op maandag 3 mei 2010 11:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ga je er ook heen dan?, Heb mn vergadering af gezegd (Gaat denk ik niet eens door met al die afzeggingen) en zolang het droog blijft ben ik er bij, ga me niet weer nat laten regenen.
Iddquote:Op maandag 3 mei 2010 11:34 schreef Robinhoo het volgende:
Ik was gisteren ook zeiknatVan bier en regen. Maakt me niets uit.
Bedankt voor de felicitatiesquote:Op maandag 3 mei 2010 11:39 schreef FP128 het volgende:
Nou,ook al doet het pijn,ook vanuit de hoofdstad van harte gefeliciteerd
met jullie 1st landstitel!![]()
Over de hele linie hebben jullie het wel verdiend maar na dit seizoen is
het echt over en sluiten met jullie en wordt het weer gewoon ons aller
Ajax dat dan zijn 30st landstitel binnenhaalt.
Maar jij bent ook een echte supporterquote:Op maandag 3 mei 2010 11:34 schreef Robinhoo het volgende:
Ik was gisteren ook zeiknatVan bier en regen. Maakt me niets uit.
Te minquote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef Robinhoo het volgende:
http://www.politie.nl/twente/nieuws/100502305politieagent.asp
16-jarige aangehouden na slaan politieagent
Hengelo Ov, 02-05-2010 • Een 16-jarige jongen uit Fleringen werd vrijdag 30 april omstreeks 21.45 uur aangehouden, omdat hij een politieagent in het gezicht had geslagen. De 16-jarige hoorde bij een groepje jongens, welke het terras moesten verlaten van een horecagelegenheid aan de Burgemeester Jansenpplein in Hengelo. Daar veroorzaakte het groepje overlast. De 16-jarige was het niet eens met de politie en sloeg een agent in het gezicht. De 16-jarige werd aangehouden en ingesloten op het politiebureau.
Ik wist niet dat ik 16 was
Robin heb je niet iets van kut wat heb ik gedaan?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef Robinhoo het volgende:
Hengelo Ov, 02-05-2010 • Een 16-jarige jongen uit Fleringen werd vrijdag 30 april omstreeks 21.45 uur aangehouden, omdat hij een politieagent in het gezicht had geslagen. De 16-jarige hoorde bij een groepje jongens, welke het terras moesten verlaten van een horecagelegenheid aan de Burgemeester Jansenpplein in Hengelo. Daar veroorzaakte het groepje overlast. De 16-jarige was het niet eens met de politie en sloeg een agent in het gezicht. De 16-jarige werd aangehouden en ingesloten op het politiebureau.
Jemig he, jij kan je ook echt niet gedragen he?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef Robinhoo het volgende:
Agenten kunnen idd behoorlijk overdrijven, maar ik vermoed dat jij je ook niets als brave burger hebt gedragenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:54 schreef Robinhoo het volgende:
Wat? Ik heb echt niet geslagen hoor, die agent beweert dat alleen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Agenten kunnen idd behoorlijk overdrijven, maar ik vermoed dat jij je ook niets als brave burger hebt gedragen
Ik hoorde t ook jaquote:Op maandag 3 mei 2010 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
THEO, GA EENS BIER HALEN!!!!
*springt uit vrachtwagen en valt*
Geweldig dat dat allemaal kan
Beelden staan wel ergens op internetquote:
Studio voetbal zat het in, dus daar ook terug te vindenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beelden staan wel ergens op internet
Zag er wel grappig uit, rent hij daar met een tray Grolsch
Politie agent aaien, kan leuk zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 12:05 schreef Assiej het volgende:
Robin wat heb je dan wel gedaan als je niet geslagen hebt
stil jij, hij zegt toch dat hij het niet heeft gedaanquote:
Volgens mij heb jij een beste stagequote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef haakon het volgende:
ik hoor net dat ik om 2 uur vrij ben, breng ik de auto snel naar huis en dan tank'n !
Volgens mij heb ik dat stukje gemist ofzoquote:Op maandag 3 mei 2010 12:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een mafketel die jansen![]()
kerel had zo onder de bus kunnen komen
Krijg je ook vergoeding?quote:
joa, 200 in de maand, en ik mag wel porno kijkenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Krijg je ook vergoeding?
volgens mij is er niet iets wat je niet zou mogen
volgens mij mag je bijna nog porno kijken
w-t-fquote:Op maandag 3 mei 2010 12:26 schreef haakon het volgende:
[..]
joa, 200 in de maand, en ik mag wel porno kijken
doet de systeembeheerder ook welstaat iedereen weer achter hem mee te kijken
nee 1 vrouw bij Indenty, en nog stuk of 6 of 7 anderen in het bedrijf.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
w-t-f![]()
allemaal kerels daar ofzo?
wat mag jij daar allemaal doen dan
Enige wat je niet zou mogen is je leuter te voorschijn halen en beginnenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:31 schreef haakon het volgende:
[..]
nee 1 vrouw bij Indenty, en nog stuk of 6 of 7 anderen in het bedrijf.
Ik mag porno kijken
Nee, ik moet websites ontwerpen enzo, productsheets ontwerpen.. best veel
Weinig 3Dquote:Op maandag 3 mei 2010 12:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Enige wat je niet zou mogen is je leuter te voorschijn halen en beginnen?
Maar jullie zijn multimedia bedrijf?
ook 3D?
Zeg je, IK GA NAAR DE HULDIGING. DOEI!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wilde me bijna ziekmelden zodat ik naar die huldiging kon. Maar dat valt op
Jij kan niet voor mij bepalen of ik daar wakker van lig. Al helemaal niet of ik ergens anders meer kan verdienenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zeg je, IK GA NAAR DE HULDIGING. DOEI!
Denk niet dat je er wakker van ligt, ergens anders werken krijg je wellicht meer verdiend
dan bij een mc donalds..
Vooroordelen van mensen...quote:Op maandag 3 mei 2010 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij kan niet voor mij bepalen of ik daar wakker van lig. Al helemaal niet of ik ergens anders meer kan verdienen
Oooh Kind, neem toch niet alles zo letterlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij kan niet voor mij bepalen of ik daar wakker van lig. Al helemaal niet of ik ergens anders meer kan verdienen
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oooh Kind, neem toch niet alles zo letterlijk
Of je wilt de huldiging
Of je wilt werken
Je kunt niet beiden he.
en besides, mc staat er om bekend bij de meesten dat het minimum loon is, of heel iets daarboven.
dus ergens anders meer verdienen, is for sure.
Zullen we een onderzoek doen?quote:
oke. jij hebt altijd gelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 13:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zullen we een onderzoek doen?
Trakteer je mij later maar op mc, want ik heb hoogstwaarschijnlijk gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |