daarom blijf ik in Brabantquote:Op donderdag 29 april 2010 10:31 schreef Samzz het volgende:
Als echte Tukker ga je naar Enschede. Deventer is Salland
Ik zal wel even een foto maken aanstaande zondag! Speciaal voor jou!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:37 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
In Enschede is het zondag pas leuk.
Als al die hordes Twente supporters de stad rood kleuren, en erachter komen dat ze toch geen kampioen zijn geworden
Net zo gezellig als Bergen-Belsen ja...quote:Op donderdag 29 april 2010 10:51 schreef Oksel het volgende:
Hm. Almelo is toch ook zo'n turkenstad.
quote:
Waar sta je precies, wat zul je een bekijks krijgen!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:32 schreef Assiej het volgende:
Als je mij wilt zien, kom naar Enschede
Ja vastquote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[..]
Waar sta je precies, wat zul je een bekijks krijgen!
Ik kom kijken als ik weet waar je zit en daar betaal ik zelf het openbaar vervoer voorquote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef Assiej het volgende:
Ja vast
Ik ga morgenmiddag een keer op het terras zitten als er plek is
Maar het zal ook wel weer een herdenkingsdag zijn...
Kom nou maarquote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik kom kijken als ik weet waar je zit en daar betaal ik zelf het openbaar vervoer voor.
oke, totzo!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik vertrek naar Enschede straks.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De irl relatie tussen Oksel en mij niet begrijpen.
Ik ben ook serieus opgepakt héquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ohw shitik zal de politie vast bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |