Ja vond het wel zielig voor die Driesquote:Op zondag 2 mei 2010 10:23 schreef Michellee het volgende:
Hans![]()
Dries, het enige waar hij voor in aanmerking komt is een uitkering
En dan heb je nog niet eens over het onderduiken:quote:Op zondag 2 mei 2010 10:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vond het wel zielig voor die Dries
Die was ook heel leuk!quote:Op zondag 2 mei 2010 11:13 schreef Ole het volgende:
[..]
En dan heb je nog niet eens over het onderduiken:
"Dries is nu al fout, dus laat staan in de oorlog"
Ja echt wel.. Schat hier,schat daar zei ze dan..Het minste leuk vind ik Manon Thomas en Jody Bernal.quote:Maar Vioooolll hoort zichzelf wel heel graag praten!
mijn katquote:Op zondag 2 mei 2010 12:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zei ze.. Ole, wat zie ik onder jou naam 16 jaar geworden vandaag
en dan zet La Viool zichzelf op 1, en Dries op 2 !quote:Op zondag 2 mei 2010 12:08 schreef Adelante het volgende:
Ze mogen nog wel iets pittiger vragen stellen hoor, als in "wie is nog het meest sexueel actief voor zijn/haar leeftijd"
Dat zal Paul heus wel doen leukerder vragen stellen..quote:Op zondag 2 mei 2010 13:14 schreef Mip1988 het volgende:
pittigere vragen zou het idd nog leuker maken
Dit meen je toch hopelijk niet hè.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zal Paul heus wel doen leukerder vragen stellen..
Ik vind het voornamelijk genant dat Viiooool zichzelf zo sexy vindt...quote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef Ole het volgende:
Viool vindt zichzelf echt beter dan de rest
Heeft niet eens door dat ze zichzelf compleet belachelijk maakt!
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:50 schreef sherezade het volgende:
annie schilder heeft sowieso geen toegevoegde waarde aan de show
ze komt bij mij ook over alsof ze stoned is of een andere sociale beperking heeft qua communicatie
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft gewoon geen zelfvertrouwen, dat vertelde ze toch in de eerste aflevering al dat ze zichzelf echt niet bijzonder vindt... Ik vind het zielig om te zien.
En ze hoort de helft niet zag je in de 2e aflevering, dus tja dan kun je ook niet op een grap reageren
Die ziet er in ieder geval wel goed uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Annie Schilder is volgens mij gewoon extreem simpel. De helft van de tijd snapt ze niet waarom er gelachen wordt. Snap niet waarom ze erbij zit. Net zoalsManon Thomas
Wat een arrogante kut.
Lijkt er wel op een Hans adoratiequote:Op maandag 3 mei 2010 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
Dit is gewoon het Hans van der Togt adoratie programmaWat een held is dat zeg
quote:do 06 mei 2010, 10:50 Gerelateerde artikelen
...
Bonnie St. Claire pissig op BNN van onze redactie
AMSTERDAM - Bonnie St. Claire vindt het heel kwetsend dat BNN steeds maar haar extreem lage IQ-score aanhaalt.
Ze haalde tijdens de Nationale IQ Test 2007 de magere score van 52. Ze vertelt in de VARAgids: "Ik had gedronken, maar niet in die mate dat ik niet meer wist wat ik deed. Ik snapte alleen niet hoe het antwoordkastje werkte. Die uitleg ging te snel, dat weet BNN ook. Toch benadrukken ze het elk jaar weer en trekken ze het in het belachelijke."
Bonnie werkt nu mee aan BNN's Ranking the Stars, maar als ze zich had gerealiseerd dat het een BNN-programma is, had ze bedankt voor de eer. "Het is maar goed dat ik niet wist dat Ranking door BNN werd uitgezonden, anders had ik denk ik niet meegedaan. Het heeft me best wel geraakt. Mede daarom ben ik bezig met het schrijven van een boek over mijn leven. Zodat ik onder meer kan rechtzetten dat het niet aan mijn IQ lag. Met mijn hersens is niks mis en ik heb een goed inzicht in mijn leven, want ik wist ook dat ik te veel dronk
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:46 schreef Ole het volgende:
Bonnie
mijn hersens is niks mis en ik heb een goed inzicht in mijn leven, want ik wist ook dat ik te veel dronk
kun je het scannen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Staat in mijn nieuwe VARA-gids die ik vandaag gekregen hebt.
Überquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |